Gå til innhold

Å bli kalt ...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ok å bli kalt "fitte" av kjæresten? Selv om kjæresten ikke husker det fra gårsdagens tur på byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

typen sa det til meg igår uten å huske det. jeg husker det såklart, han sa det helt plutselig.. aarg. han mener det er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uglefot

typen sa det til meg igår uten å huske det. jeg husker det såklart, han sa det helt plutselig.. aarg. han mener det er ok.

Hadde typen min sagt noe slikt så hadde jeg sagt at han fra nå av er min lille hestkuk.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor du mener det skal være OK?

For dersom du var sikker på at det ikke var ok, så er det ikke noe vits å spørre oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det hadde vært noen gutter/menn her som hadde synspunkt på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Men jeg blir overrasket over at voksne mennesker kan være så umodne at de bruker sånne kallenavn. Hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Tja.

Kommer ann på settingen.

Min mann har kalt meg fitte hvorav jeg svarer han tilbake med samme mynt. Også kan vi flire av det etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nanette

Nei fysj, det var ikke noe kjærlig å kalle kjæresten sin. Altså, man behandler ikke kjæresten sin på den måten. Lavmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Men jeg blir overrasket over at voksne mennesker kan være så umodne at de bruker sånne kallenavn. Hvor gamle er dere?

er det noe å bli overrasket over? i kampens hete der følelser styrer istedet for fornuft så kan man lire av seg mye rart. er faktisk ikke overraskende i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde typen min sagt noe slikt så hadde jeg sagt at han fra nå av er min lille hestkuk.

Enig! Med trykk på lille...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke husker det

Kvelden var ikke helt OK m.a.o. for han, ved en blackout kommer mye grums frem som man i ettertid ikke vil stå inne for. Det er OK for de fleste å bortforklare det med at fylla har skylda, men uansett bør en ta konsekvensen.. åkke som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde han ha en god grunn til å ha sagt det ;)

Hva er en god grunn for å kalle kjæresten sin fitte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...