Gå til innhold

Hva gjør du hvis han har kjæreste?


Ina Sofie

Anbefalte innlegg

I forbindelse med en artikkel som skal publiseres i magasinet på Kvinneguiden ønsker vi deres innspill på følgende:

Du har funnet drømmemannen/kvinnen. Personen er tilsynelatende interessert og kontakter deg mye, men har kjæreste. Hva gjør man i slike tilfeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde holdt meg unna, selv om det hadde vært vanskelig..

Respekter forholdet hans.. Det er en annen dame oppi dette også. Han bør evt. gjøre det slutt med sin nåværende kjæreste før dere kan "begynne med noe".

Synes jeg! Håper du finner ut av det da!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg unna av respekt for den han er sammen med. Jeg hadde mislikt sterkt at en forelsket kjerring prøvde å sjekke opp han jeg er sammen med, og jeg liker å behandle andre slik jeg selv ønsker å bli behandlet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tiden går forelskelse over. Hold deg vekke fra ham og ikke tenk på ham. Fokuser på fritidsaktiviteter og venner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er intr i deg og viser det,mens han er sammen med hu andre,da er han ikke mye å samle på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driver du med undersøkelser her eller? De andre som starter slike undersøkelser som deg får trådene stengt med en gang. Hvorfor skal du få lov til dette? Fordi du er kg ansatt?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver du med undersøkelser her eller? De andre som starter slike undersøkelser som deg får trådene stengt med en gang. Hvorfor skal du få lov til dette? Fordi du er kg ansatt?

Kan jo være at hun er "journalist" og skal skrive en informerende kg-artikkel ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker over det så har jeg aldri vært forelska i noen som har dame..Tror dette kommer av at jeg har en slags sperre som gjør at jeg ikke ser på menn med damer som aktuelle partnere og derfor ikke dyrker eventuelle forelskelsesfølelser som kunne ha oppstått om han var singel.

Vanskelig å forklare siden følelser ikke er rasjonelle men på en annen side så er de litt det allikevel.

OM jeg derimot hadde blitt forelsket i en fyr med dame så hadde jeg holdt meg unna og ikke dyrka følelsene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er intr i deg og viser det,mens han er sammen med hu andre,da er han ikke mye å samle på.

Signerer denne! Jeg kunne aldri vurdert en mann som hadde flørtet med meg og vist meg interesse mens han hadde dame, da faren hadde vært overhengende stod for at det neste gang var meg som var den bedratte i dramaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det klart at hvis han ville ha meg, måtte han dumpe dama, da jeg ikke tar til takke med en andreplass i et forhold... Å minne han på alle de gode grunnene til hvorfor han ville ha meg, var en del av spillet.

Men synes det slags oppførsel ikke passer seg når man runder 20, og forholdene til folk blir mer seriøse... Hadde aldri gjort noe slikt mot samboere eller gifte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært der... Ble interssert og tiltrukket av en mann som viste seg å være i et forhold. Jeg gikk rundt og tenkte hvor heldig dama hans var som hadde en så flott mann og ønsket at jeg var henne, men den ønsketenkningen tok brått slutt for meg da han begynte å vise tydelig interesse for meg og flørte med meg, mens han fremdeles var sammen med henne.

Først ble jeg smigret, jippi, den flotte mannen har lagt merke til meg også, men jeg landet fort på jorden, plustelig var han jo ikke lenger den mannen jeg hadde beundret og sett opp til, isteden var han en mann som gikk bak ryggen på sin dame. Interessen for ham tok brått slutt for min del pga hans lave moral og jeg var veldig glad jeg ikke var dama hans likevel!

Endret av Lady La-Laa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Jeg er i situasjonen nå. Det er veldig vanskelig å la vær å ta kontakt når man er så enormt forelsket, men jeg respekterer både han og dama såpass at jeg ikke viser mine følelser på noen måte ovenfor han.

Av og til får jeg fanden i meg og tenker at jeg skal slå til, men tar meg raskt sammen. Det nytter ikke å prøve seg på en opptatt mann. Om det så skulle blitt oss to så hadde forholdet startet på helt feil premisser for min del med tanke på at jeg hadde "stjålet" han fra en annen dame.

Jeg får holde meg i skinnet og heller håpe at han en dag oppdager meg og gjør det slutt med dama :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg unna. Både av respekt for hans kjæreste, men også fordi en mann som er i et forhold og som viser tydelig interesse for andre ikke er noe å samle på. Ting skal gjøres i rett rekkefølge og det er forkastelig å "overlappe".

Hvis det er meant to bee, så avvikler man først på en ordentlig måte før man starter noe nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spurt han om dama visste at han holdt på slik..

Sagt jeg ikke var interessert med mindre han var singel!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurt han om dama visste at han holdt på slik..

Sagt jeg ikke var interessert med mindre han var singel!

;)

Tru om noen blir å innrømme at de ville prøvd seg og at de ikke bryr seg om han har dame og kun tenker på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke dette med at "personen er tilsynelatende interessert, og kontakter deg mye".

Sånn generelt, hvis jeg møter Drømmemannen og han er opptatt og det ikke er barn inni bildet, så kunne jeg kanskje ha bedt han gå fra henne for meg. Men da skulle vi ha kjent hverandre godt fra før og VISST at vi var brasammen (typisk at vi var kolleger, gamle venner etc).

I dette tilfellet virker det derimot som om den opptatte fyren "sjekker opp" en annen kvinne mens han er i et forhold, og det er turn-off.

Forskjelll på å plutselig forelske seg i noen, og det å aktivt gå på sjekkern.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Tru om noen blir å innrømme at de ville prøvd seg og at de ikke bryr seg om han har dame og kun tenker på seg selv.

***

Vel, noen er det ihvertfall som gjør det i virkelighetens verden.

Var veldig forelska i dama til bestekompisen da vi gikk på videregående. Holdt meg unna i to år, til det ble slutt mellom dem (hadde ikke noe med meg å gjøre), ble sammen med henne noen måneder etter - etter å ha klarert det med kompisen.

Ved to andre anledninger, hvor jeg ikke kjente typene i det hele tatt, gikk jeg bare rett etter prisen.

Den første var jeg sammen med i to år, den andre i fire.

Synes det er helt legitimt å gå etter opptatte jenter, så lenge man ikke kjenner typen og så lenge målet er et skikkelig forhold og ikke bare et ligg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...