Gå til innhold

Hjelp meg å forstå!


Gjest Arild

Anbefalte innlegg

var samboer med verdens beste. Hun skulle på byen her en helg før jul og kom ikke hjem før på morgenen. Spurte hvor hun hadde vært, hun sa hun hadde sovna hos en venninne. Ble litt forbanna men gikk på jobb på søndagsmorgen. Når jeg kom hjem var hun ikke hjemme. Hun hadde gått til venninnen sin igjen. prøvde å ringe henne for å høre når hun kom hjem men mobilen var av. Gikk å la meg og våknet neste morgen uten at hun lå på siden av meg. Gikk rundt i huset for å se og hun hadde lagt seg på gjesterommet. Spurte henne va som skjedde i helgen og hun sa ingenting skjedde. Hun hadde sovna hos venninnen. La meg natta etterpå og våknet av at hun lå på gjesterommet.

Dagen etterpå når jeg var på jobb fikk jeg melding av henne at hun ville flytte ut og at jeg måtte gå til en kamerat mens hun og moren flyttet ut tingene hennes. Skjønte ingenting og spurte henne hvorfor, fikk til svar at følelsene ikke var di samme lenger. De var rart for meg å forstå for hele uken i forveien var alt 100% fint og alt stemte mellom oss så de greide jeg ikke tro på. Hun flyttet så ut og jeg hørte ingenting fra henne men hørte fra andre at hun hadde vært med en ann mann 3 netter dager etterpå og overnattet hos han(hun festet i 5 dager etter hun flyttet). Jeg tok så kontakt med henne 7 dager etter hun flyttet for å spørre henn om denne andre mannen og de som hendte når hun var ute. Hun sto på sitt og sa hun sovna hos venninnen. Pratet med henne i 2 timer og sa jeg trodde henne. Spurte om vi kunne prata sammen men det hadde hun ikke lyst til. la på og tok meg en kjøretur en halv time etterpå og da møtte jeg henne i sin bil. Hun blinket som bare det med lysene. jeg hilste og tenkte ikke noe mer enn det. hadde jo pratet med henne på tlf i 2 timer 30 min i forveien. Så ringte hun og jeg måtte komme hjem til meg med en gang.

Når jeg kom frem til meg så jeg hun satt i bilen å strigråt og fortalte at hun hadde kysset en annen mann og ikke turde å si det. var derfor hun flyttet, hadde ingenting med at hun hadde mistet følelsene for det hadde hun ikke. jeg begynte å gråte selv å sa at det kunne hun sagt og vi skulle kommet oss igjennom det. Hun ble lettet og jeg begynte å se håp. Sendte henne en melding senere på kvelden om hun ville komme på besøk men det ville hun ikke for hun var redd det var for jeg ville ordne opp. Trodde det var derfor hun inrømte det for meg pga hun ville ordne opp. Spurte hun da om den andre mannen om hun hadde hatt sex med han, noe hun nektet for.

Gikk 2 dager og jeg satt å lurte på hvorfor hun sa det uten at hun ville ordne opp så jeg ble sinna inni meg og kjørte til leiligheten hun bor i og gikk rett inn og sa jeg går ikke herfra før du sier hele sannheten og da sa hun alt. Hun hadde hatt sex me han mannen 2 ganger for å glemme meg men alt hadde blitt mye verre for henne og hun angret. Jeg snudde meg å gikk og da kom hun etter meg å spurte hvor jeg skulle. Jeg sa jeg skulle bare høre sannheten og så skulle jeg la henne være i fred. Men nå når jeg visste sannheten så ville hun plutselig ordne opp. Hun spurte om hun kunne komme ut å ta en røyk med meg å prate. Vi satt å pratet hele natten og hun overnattet hos meg i fire dager og det meste var på stell. Etter 4 dager skulle hun til sin leilighet. Før hun gikk hev hun seg over meg i sofan å kysste meg ordentlig og kunne ikke slippe taket i meg. 2 timer etter hun hadde reist fikk jeg tlf fra henne at vi ikke kunne ha mer kontakt for hun var ikke klar. Dette var sist mandag etter hun hadde vært hos meg i hele helgen. jeg sendte mange meldinger til henne hele uken og spurte hva som skjer. Fikk bare igjen at hun trengte tid hele tiden og at hun ikke var klar. Men hun lovte meg at hun ikke skulle gjøre noe med han andre. Det sa hun at hun hadde lovt seg selv for hun hadde ingen følelser for han.

Han kom hjem fra jobb på torsdag og hun var der med en gang. Jeg spurte henne om hva hun hadde lovet meg men hun sa hun bare skulle ha en røyk med han. På mandagen etter hun hadde vært hos meg sa hun at hun hadde sagt til han at di ikke kunne ha kontakt lenger. Nå på søndag fikk jeg melding av henne at hun sleit. Hva da spurte jeg. Hun hadde gjort noe dumt med han igjen. Hadde ikke kontroll. Hun hadde vært for full. Nå skulle hun holde seg borte fra han. dagen etterpå var hun hos han igjen... Jeg spurte henne i går om hun hadde følelser for han. Nei sa hun jeg tror jeg gjør dette for spenningen. Noen som kan forklare meg hva som foregår i hodet til den jenta som 3 dager før sa at hun elsket meg overalt på jord å det eneste hun vill i livet var barn og en framtid meg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører med til historien at det er 11 års alderforskjell mellom oss. Jeg er 34 og hun 23 uten at det har betydd noen ting. Vi har aldri merket noe til det. Vi er helt på bølgelenge sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan du si... Er mye med en venninne som er god til å påvirke. Hun har gjort det samme med typen sin. Og di 2 er kamerater. 2 kompiser med 2 venninner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere høres ut som noen fjortiser. Hun lurer deg trill rundt og triller deg rundt lille fingeren sin. Han typen er ikke interesert i henne så hun drar tilbake til deg. Du bør virkelig manne deg opp og se realiteten i øynene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo han hadde følelser for henne nå. Men ingen hadde det. Han har fått det etter blitt kjent med henne. Hun sier hun vet ikke om hun har følelser for han... Er dette noe hun sier for å holde meg varm. jeg tror jo dette er for spenningens skyld. Tror dere hun kommer tilbake etter et par måneder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet det høres fjortisaktig ut men det er det ikke. Kan ingen kvinner her inne gi meg et lite innblikk i hvordan hun/dere tenker. prøver å forstå hva som traff meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Hun høres veldig emosjonelt ustabil ut. Tror ikke det ligger noe dypere årsak bak...

Jeg ville kvitta meg med henne om jeg var deg. Ikke vær en tøffel - da vil hun alltid ha deg rundt lillefingeren sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rett og slett en tøffel som hun vet hun kan komme til nåt ingen andre vil ha henne. Du er 34 år har du ikke lært noe i løpet av ditt voksene liv? Hvorfor vil du ha henne tilbake når du blir behandlet som dritt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er enig i det. Hun hater det hun har gjort med meg sier det. hun takler ikke tanken. jeg har hatt kjærlighetsorg siden hun flyttet for alt skjedde så plutselig. Hun har bare vært rundt og fartet. Virker ikke som hun vil ta det inn over seg. Er det bare sånn at du kan pule bort hele greia å slippe å ha kjærlighetsorg eller vil den hente henne inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rett og slett en tøffel som hun vet hun kan komme til nåt ingen andre vil ha henne. Du er 34 år har du ikke lært noe i løpet av ditt voksene liv? Hvorfor vil du ha henne tilbake når du blir behandlet som dritt?

Nei jeg er ikke det. Kommer ikke til å ta henne tilbake igjen. Ingen vil ha henne. Hun vasser i tilbud. hun er svært attraktiv så det står ikke på tilbud. Det som plager meg at jeg ikke kjenner igjen jenta for det er ikke sånn hun er. hun er totalt forandret på bare en måned. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er ikke det. Kommer ikke til å ta henne tilbake igjen. Ingen vil ha henne?? Hun vasser i tilbud. hun er svært attraktiv så det står ikke på tilbud. Det som plager meg at jeg ikke kjenner igjen jenta for det er ikke sånn hun er. hun er totalt forandret på bare en måned. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kast bort tid ved å tenke på henne! Hvorfor hun gjorde det spiller ingen rolle. Kom deg videre og tenk heller på deg selv eventuelt andre du liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du har blitt lurt, rett og slett. Hun har begynt å kjede seg, ville gjøre noe spennende. Nå vaier hun mellom han og deg. Dropp henne!

Hun leker med følelsene dine, og vet at hun kan dra deg i alle retninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har blitt lurt, rett og slett. Hun har begynt å kjede seg, ville gjøre noe spennende. Nå vaier hun mellom han og deg. Dropp henne!

Hun leker med følelsene dine, og vet at hun kan dra deg i alle retninger.

ja jeg vet vel at hun leker med følelsene mine. er enig i det med spenning. Hva når ikke det er spennende lenger. Hva gjør hun da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet vel at hun leker med følelsene mine. er enig i det med spenning. Hva når ikke det er spennende lenger. Hva gjør hun da?

Da kommer hun sannsynligvis tilbake. Men vil du virkelig være med henne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da kommer hun sannsynligvis tilbake. Men vil du virkelig være med henne da?

nei jeg vil ikke det. Grunnen til at jeg skriver her er ikke for å høre at jeg må droppe henne. Det har da jeg og skjønt. ER for jeg er fortvilet og sinna. Vi prøvde å stifte familie og det høyeste ønsket hennes var å få barn. Så en tur på byen så går alt til helvete. greier ikke helt ta det inn over meg. Hennes bestevenninne har prøvd å snakket litt fornuft i henne men da unngår hun henne. Virker ikke som hun bryr seg i det hele tatt om det som har skjedd. men venninne sier hun er bare på farten og hun kommer til å innse når hun setter seg ned å tenker at hun har vært helt på tryne. Jeg skjønner det bare ikke. Hun har allti vært så omtenksom og snill. venninna sier hun sa på fredagen at hun kunne ikke vente med å få barn og gifte seg. På mandagen raste alt sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun trodde hun var klar for barn osv, men at hun egentlig ikke er det? Kanskje dette er hennes måte å vise det på.

Ikke vet jeg, det hørres iallefall helt forferdelig frustrende ut for deg. Og du har vært god som klarer deg igjennom denne berg og dalbanen :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok litt lopper i blodet. Hun må løpe fra seg. Hun er endel år yngre enn deg, og trenger vel å leke litt. Aner ikke hvor lenge dere har vært sammen, men om det er en stund, så tror jeg hun egentlig vil ut på eventyr. Uten at hun egentlig forstår det helt selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun trodde hun var klar for barn osv, men at hun egentlig ikke er det? Kanskje dette er hennes måte å vise det på.

Ikke vet jeg, det hørres iallefall helt forferdelig frustrende ut for deg. Og du har vært god som klarer deg igjennom denne berg og dalbanen :):klemmer:

Det er akkurat det jeg ikke gjør. Jeg sliter noe helt sinnsykt. For jeg bare grubler å prøver å forstå. kan ikke tenke på noe annet. Er rart for meg å se at hun er rundt å later som ingenting mens jeg sliter så utrolig som jeg gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...