Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan hadde du reagert om din samboer ville dra til utlandet ei heig, sammen med folk du ikke ante hvem er fra et forum, for å dra på konsert?

Bedre å dra på konsert med folk man bl.a. har kontakt med via forum enn å dra alene eller ikke dra i det heletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har besøkt venner i utlandet jeg kun har kjent gjennom nettet flere ganger jeg, men skjønner at det ville hørt mistenkelig ut overfor en eventuell kjæreste. Det virker mer som et tillitsproblem enn at det er folk han aldri har møtt? Er det ikke bedre å finne seg en kjæreste man alltid føler seg trygg på enn en man bare kan stole på når man er på vakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen problem med å innrømme at jeg hadde syntes det var litt rart. Jepp,jeg er såpass til kontrollfreak at jeg liker å vte hvem kjæresten er med,hva slags folk det er.

Men så er jeg skeptisk til bekjentskap over nettet også jeg da..mye rart der ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen problem med å innrømme at jeg hadde syntes det var litt rart. Jepp,jeg er såpass til kontrollfreak at jeg liker å vte hvem kjæresten er med,hva slags folk det er.

Men så er jeg skeptisk til bekjentskap over nettet også jeg da..mye rart der ute.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det kun hadde vært snakk om menn så hadde det vært helt ok :)

Det er snakk om menn og damer/ gutter og jenter. Han kjenner ingen av jentene. Han kjenner vel egentlig ingen. Vet ikke hva man skal kalle det, når all kontakt skjer over nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min har møtt noen av sine beste kompiser over bilforum. De drar på biltreff og har det kjekt sammen hele gjengen og jeg er velkommen om jeg vil. Synes det bare er flott jeg!

Ingen forskjell på å bli kjent med noen på en cafe og et forum i mine øyner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om menn og damer/ gutter og jenter. Han kjenner ingen av jentene. Han kjenner vel egentlig ingen. Vet ikke hva man skal kalle det, når all kontakt skjer over nett.

Da hadde jeg sagt nei, hadde ikke likt det, og det vet jeg at han heller ikke hadde likt, så den er grei. Kun menn er ok. Er det kvinner vil jeg kjenne de og vite at de er reale og helst opptatte, hehe. Når det er sånne begge-kjønn ting så drar vi helst sammen, vi :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avslappa

Ut fra startinnlegget så er mitt svar at det hadde jeg syntes var veldig hyggelig for han. Jeg hadde ønsket han god tur og håpet at han fikk det kos, og at konserten blir bra. Så lenge vi har forskjellig musikksmak så syns jeg det er greit at han får dekket sine konsertbehov på denne måten. Jeg hadde sørget for å enten treffe mine venner den helgen, eller bare kost meg hjemme alene, som jeg også fint er i stand til. Jeg bryr meg ikke om å sette begrensninger i forhold til kjønn og hittil har jeg ikke brent meg på det.

... og som vanlig kommer det flere opplysninger utover i tråden etter hvert som folk svarer positivt på at de syns det er greit at han drar, og det viser seg å dreie seg om brutt tillig og da stiller jo saken seg litt annerledes. Hvorfor ikke fortelle alt på en gang? Har man brutt tilliten og man ikke er til å stole på så kan jeg forstå skepsisen til TS. Men jeg hadde nok valgt å la han dra uansett for her er det jo en gylden mulighet for han til å vise at han er til å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde eg ikkje hatt noken problemer med.

Når det gjelde tilliten, så kjem det an på når han dret seg ut. Var det nett no, hadde eg ikkje vore klar for å sende han på helgetur i det heile, men skjedde det for ei stund sida er det du som har eit problem, TS. For da har han gjort det han kunne for å rette opp feilen. Men du gneg på gamal skit. Og du burde tenkje på om du kanskje skal sette han fri og la han finne ei som trur han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...