Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan hadde du reagert om din samboer ville dra til utlandet ei heig, sammen med folk du ikke ante hvem er fra et forum, for å dra på konsert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har h*n møtt folka før da?

Noen av dem. De bor i andre byer. Andre snakker han med på forumet. Alle kjenner han utelukkende fra dette forumet.

får du ikke være med?

Han har aldri spurt, men det har ikke jeg heller. Tror nok han hadde funnet det veldig rart om jeg spurte om å få bli med, da denne konserten ikke faller under musikksmaken min i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dem. De bor i andre byer. Andre snakker han med på forumet. Alle kjenner han utelukkende fra dette forumet.

Er jo litt rart å gå på konsert med mennesker man ikke har møtt før, i stedet for å dra med venner. Men hadde ikke reagert noe særlig på det, da han har møtt noen av dem allerede. Kommer jo litt an på hvordan type forum det er også da.

F.eks om jeg fant ut at jeg skulle på konsert med noen av folka her på KG så tror jeg alle hadde reagert litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt rart å gå på konsert med mennesker man ikke har møtt før, i stedet for å dra med venner. Men hadde ikke reagert noe særlig på det, da han har møtt noen av dem allerede. Kommer jo litt an på hvordan type forum det er også da.

F.eks om jeg fant ut at jeg skulle på konsert med noen av folka her på KG så tror jeg alle hadde reagert litt :fnise:

Det er et forum hvor de "deler alt". Noe alla kvinneguiden kanskje, bare mer et noe mer "rocka" uttrykk :P

Han har gjort en del ting med viten og vilje det siste året, som har ødelagt en del av tilliten mellom oss. Jeg kjenner at jeg ikke er overbegeistret for denne idèen hans, men vil ikke bestemme at han ikke kan dra heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det hyggelig, da?

Ja, er det det? Sender du samboeren din på utenlandstur med en haug mennesker du aldri har hørt navnet på engang, og flere han selv ikke vet navnet på? -og sitter med en god følelse den helga?

Klart, saken hadde kanskje stillt seg noe annerledes hvis alt var i sin skjønneste orden mellom oss generelt. Jeg vet at han ikke hadde likt det dersom jeg fant på å dra på heisatur med dere som har svart i denne tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg reiser på forumtur med ein bunch med folk eg ikkje kjenner ;) Sambuar seier "du har vel meldt deg på? God tur". Ikkje akkuratt sjekketur da dei fleste er gifte med familie :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det det? Sender du samboeren din på utenlandstur med en haug mennesker du aldri har hørt navnet på engang, og flere han selv ikke vet navnet på? -og sitter med en god følelse den helga?

Klart, saken hadde kanskje stillt seg noe annerledes hvis alt var i sin skjønneste orden mellom oss generelt. Jeg vet at han ikke hadde likt det dersom jeg fant på å dra på heisatur med dere som har svart i denne tråden ;)

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med det, nei. Ikke så lenge dette var noe han selv hadde veldig lyst til, og gledet seg til.

Jeg hadde nok sittet med en godfølelse den helga, mens jeg åpnet ei flaske vin med ei venninne (eventuelt alene foran skjermen) mens jeg tenkte at samboeren koste seg på konsert med nye venner.

Så, ja, det hadde vært hyggelig, det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at han ikke hadde likt det dersom jeg fant på å dra på heisatur med dere som har svart i denne tråden ;)

Og hva mener du forresten med dette? Er vi så skumle hele gjengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva mener du forresten med dette? Er vi så skumle hele gjengen?

Haha, nei, det var ment som et eksempel på en gruppe forummedlemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med det, nei. Ikke så lenge dette var noe han selv hadde veldig lyst til, og gledet seg til.

Jeg hadde nok sittet med en godfølelse den helga, mens jeg åpnet ei flaske vin med ei venninne (eventuelt alene foran skjermen) mens jeg tenkte at samboeren koste seg på konsert med nye venner.

Så, ja, det hadde vært hyggelig, det.

Herlig at noen har et sånt forhold til sin kjære :) Min har rett og slett bæsja på leggen en gang for mye, hva tillit angår. Jeg er ikke klar til å "sende ham" på heisatur enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke hatt noen problemer med det.

Men kom i tanker om 3 fyrer jeg møtte på Roskilde for noen år siden som hadde møttes gjennom et nettfora, og som hadde bestemt seg for å dra på festival sammen.

Den ene var en pønke-kilt-svett-nettingtrøye fyr, nr 2 en laang fyr med clogs som fortalte at alle mente at han lignet Rene Dif fra Aqua og den siste en taus finne. Artig trio :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han har dummet seg ut tidligere må han jo ta konsekvensene av. Tillit er jo ikke noe som kommer av seg selv, men som man gjør seg fortjent til! Dersom du ikke føler deg komfortabel med å sende ham avgårde på en slik tur, og har god grunn til det, ligger vel "bevisbyrden" på kjæresten din. Han må vise at det ikke er noe å bekymre seg over, og få igjen den tilliten man bør ha til hverandre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du redd for? At han skal være utro? Hvis ikke du er redd for det så synes jeg du skal la ha reise. Han er da en voksen mann som kan passe på seg selv. Hvis dette ikke dreier seg om utroskap så synes jeg egentlig du ikke har så mye å si. Du er ikke moren hans som skal passe på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At han har dummet seg ut tidligere må han jo ta konsekvensene av. Tillit er jo ikke noe som kommer av seg selv, men som man gjør seg fortjent til! Dersom du ikke føler deg komfortabel med å sende ham avgårde på en slik tur, og har god grunn til det, ligger vel "bevisbyrden" på kjæresten din. Han må vise at det ikke er noe å bekymre seg over, og få igjen den tilliten man bør ha til hverandre.

Lykke til!

Sant, og takk!

Hva er du redd for? At han skal være utro? Hvis ikke du er redd for det så synes jeg du skal la ha reise. Han er da en voksen mann som kan passe på seg selv. Hvis dette ikke dreier seg om utroskap så synes jeg egentlig du ikke har så mye å si. Du er ikke moren hans som skal passe på han.

Ja, det er det jeg er redd for.

Hvis jeg hadde vært moren hans, skulle du fått melde fra om forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så rart, jeg. Folk møter jo kjærestene sine over nettet nå til dags, da må det jo vitterlig være lov til å finne venner der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så rart, jeg. Folk møter jo kjærestene sine over nettet nå til dags, da må det jo vitterlig være lov til å finne venner der.

Har aldri sagt at det ikke er lov å finne seg venner, men føler ikke det blir helt det samme i dette tilfellet. Som singel og på utkikk etter kjæreste har man kun seg selv å tenke på. Å dra på ferie med en gjeng ukjente når man er i et ikke helt stabilt forhold blir noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Jeg syns det er helt greit.

Min mann har dratt på turer med folk fra et forum han pleide å være på. Da var det snakk om at de dro på paintball og grilltur en hel dag.

Har selv reist avgårde med mange folk jeg ikke kjente. Da reiste vi på hyttetur (vi leide hver vår lille hytte på en campingplass - noen delte hytte, men de hadde hilst på hverandre før).

Var borte fra fredag til søndag, og min man lettet ikke på øyebrynet engang. Han syns vel nok at det var mest deilig å kunne ligge på sofaen og spille X-box hele helgen.

Men vi stoler på hverandre. Vi har aldri gjort noe som har ødelagt den tilliten, og vi prater med hverandre om alt.

Hadde min mann noen gang misbrukt min tillit, så ville jeg også vært noe mer skeptisk til slikt. Ikke nektet ham å reise, men kanskje kommet frem til en felles løsning, altså ikke noe overnatting, ringe under dagen eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...