Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Raggsokken skal også til London :hoppe:

Du og Pusekatten får sjekke ut where to go og what to do og gi meg tips etterpå da, siden jeg skal dit senere enn dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i London i august. Det er virkelig masse å finne på der! Rakk ikke halvparten av det jeg hadde lyst til på de 5 dagene vi var der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

God morgen alle sammen!!!

I dag er jeg livredd og dritnervøs. Venter på en tlf her som vil gi meg svar på noe jeg er veldig redd for så vær så snill å krysse fingrene litt for meg er dere snille :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

God morgen alle sammen!!!

I dag er jeg livredd og dritnervøs. Venter på en tlf her som vil gi meg svar på noe jeg er veldig redd for så vær så snill å krysse fingrene litt for meg er dere snille :tristbla:

*krysse, krysse* :klemmer:

Heldig du er som får mannen hjem. Min er borte iallefall i fem uker nå, han jobber på båt :( Snufs.

Ja, jeg skal til London, og kan gjerne avlegge rapport! Vært der mange gange før, men blir aldri lei! Skal ha med meg lillesøster denne gangen, hennes første Londontur :)

Håper du får en god dag :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Her sitter jeg og kjeder meg halvt ihjel fordi jeg er sykemeldt, så kom jeg over boka di!

Må si dette er det kuleste sykehuset jeg har vært på!

Jeg vil også legges inn her! Har Morbus Crohn, og er såpass dårig nå at jeg må være hjemme.. Er det plass til en til? :sjenert:

Jeg er også sykepleier, så kan ta over pleien av de andre pasientene når du er opptatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Jeg hadde nok ikke valgt frivilig å dra til sykehuset ass. Får helt angst.

Dette er et helt spesielt sykehus altså, så her trenger man ikke å få angst. Feks har vi leid inn hotte mannebein som kommer rundt å serverer hva du måtte ønske. De tar selvsagt en aromamassasje også hvis du vil :gjeiper:

:hallo:

Her sitter jeg og kjeder meg halvt ihjel fordi jeg er sykemeldt, så kom jeg over boka di!

Må si dette er det kuleste sykehuset jeg har vært på!

Jeg vil også legges inn her! Har Morbus Crohn, og er såpass dårig nå at jeg må være hjemme.. Er det plass til en til? :sjenert:

Jeg er også sykepleier, så kan ta over pleien av de andre pasientene når du er opptatt :fnise:

Supert :hoppe:

Kan være greit å ha en avløser her sånn innimellom :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det går rett vei :klem:

Vet ellers ikke hvilken vei det skulle gå ;)

Heldig du som får hjem mannen, du må ta vare på han så godt du kan.

Men, Beib, vet du hvor mange som er innlagt, syns det høres ut som litt lite med 2 sykepleiere, de mannfolka er jo bare til hygge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...