Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Ja jeg har hørt det før.. men da må jeg vel drikke det for å venne meg til det.. og jeg har ikke så lyst til å drikke det.. :roll:

Nei, ikke gjør det. Det at man lærer seg å like det er det alle sier når jeg sier at jeg ikke liker øl. Jeg bare ignorerer de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Jeg syns folk får drikke det de vil drikke jeg, så lenge de drikker :legrine: Eller så kan de selvsagt la være ;)

I dag fikk jeg akutte issues når jeg gikk på vekta...Det spørs om ikke livsstilendringen min må igangsettes raskere enn planlagt :roll: Æsj :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Helgehandel er unnagjort :handle:

Og siden jeg fant ferske reker har Mannen og gutta boys fått innvilget tilaltelse til å spise gatekjøkkenmat i dag :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg på tlf fra Lotto på Hamar, det må vel være min tur nå :skratte:

Kanskje litt tidlig, men etter 18.00 engang, da ringer de.

Jeg er heldigvis litt optimist ;)

God helg :klem:

PS:

Ringer de ikke meg håper jeg de ringer noen som virkelig trenger penger, hvis ikke så kan jeg sende Money Money av Pink Floyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg akutte issues når jeg gikk på vekta...Det spørs om ikke livsstilendringen min må igangsettes raskere enn planlagt :roll: Æsj :sukk:

Usj, jeg også. Jeg angrer på at jeg gikk oppå vekta i dag :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Nå venter jeg på tlf fra Lotto på Hamar, det må vel være min tur nå :skratte:

Kanskje litt tidlig, men etter 18.00 engang, da ringer de.

Jeg er heldigvis litt optimist ;)

God helg :klem:

PS:

Ringer de ikke meg håper jeg de ringer noen som virkelig trenger penger, hvis ikke så kan jeg sende Money Money av Pink Floyd!

Er det deg de ringer i dag :klø: Jeg hadde lissom sett for meg at det ble meg jeg da, som en bursdagsgave en dag for tidlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he bare klø deg i hue du, jeg er i kronisk pengemangel, jeg har aldri forstått en slik sykdom :skratte:

kronisk syk, kronisk kaos i hus, kronisk pengemangel, kronisk matvrak, kronisk gla i samboer.............. og ellers har jeg det bra :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

He he bare klø deg i hue du, jeg er i kronisk pengemangel, jeg har aldri forstått en slik sykdom :skratte:

kronisk syk, kronisk kaos i hus, kronisk pengemangel, kronisk matvrak, kronisk gla i samboer.............. og ellers har jeg det bra :sjenert:

Hm, nesten så man skulle lure på om det var noe... kronisk? :klemmer:

Nei, NÅ skal jeg lage meg reker :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Jeg kløøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør meg forderva snart :kjefte: De stinga skal UT på mandag... eller tirsdag i allefall om jeg ikke orker etter frisøren på mandag :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...