Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

:sjokkert: Jeg skal straks få tak i en overlege!!!

Sånn fra spøk til revolver, har du vært på no kontroll eller tatt det opp med lege etterpå? Vet jo at noen kan slite litt mer enn andre etter mandeloperasjon, men to uker var da lenge :troest:

Nei, har ikke vært på kontroll enda. Det er helt normalt med smerter i to uker, så tror ikke det er noe å bekymre seg over. Er bare veldig, veldig, veldig lei.. Håper det bare sånn helt plutselig er over og at alt er fint og flott om to dager. Da skal jeg :spise: pizza og fløtegratinerte poteter og biff og burger og you name it!

Is, karamellpudding og gele er sterkt overvurdert skal jeg si dere. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Søknad; kan jeg bare bli et par dager er litt sliten?

Sliten av kulda, men behøver ikke skrive det i søknaden vel?

Visst er det innleggelsesgrunn :gjeiper: Er viktig å ta mulige tegn til sykdom veldig alvorlig nemlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Is, karamellpudding og gele er sterkt overvurdert skal jeg si dere. :frustrert:

:fnise: Sikkert hvis man har spist det i 13 dager ja :gjeiper:

Visste faktisk ikke at det var vanlig å ha vondt så lenge jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Du har en 8-åring du også ja :) 2002-modell eller? :)

Javisst :jepp: Dvs han har bursdag om 12 dager, så han er snart mye større enn 8 altså :fnise:

Hvilket minner meg på at jeg må få avgrenset et visst antall barn som skal komme i bursdagen og finne ut når vi kan ha den :sjenert: Ettersom ryggen min er kaputt har vi tenkt å gå for bowlingbursdag i år :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Hva er galt med ryggen din? :klemmer:

Æsj, den er en katastrofe. Det er nå 2 uker siden jeg ble operert for prolaps, og nesten nøyaktig et år etter forrige operasjon for det samme :sjenert:

Jeg har tenkt å legge inn en klage forresten... Det kan ikke være lov å ha det så bitende kaldt hele tiden :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, den er en katastrofe. Det er nå 2 uker siden jeg ble operert for prolaps, og nesten nøyaktig et år etter forrige operasjon for det samme :sjenert:

Jeg har tenkt å legge inn en klage forresten... Det kan ikke være lov å ha det så bitende kaldt hele tiden :kjefte:

Uff, prolaps er noe av det kjedeligste som finner :klemmer: Har flere i familien som har slitt og sliter med samme problem, både i rygg og lengre opp i nakken, og de har det ikke godt altså :tristbla: Håper du blir bedre snart :klemmer:

Her er det 7.3 pluss nå - trenger jeg å nevne at sola står rett på gradestokken? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Uff, prolaps er noe av det kjedeligste som finner :klemmer: Har flere i familien som har slitt og sliter med samme problem, både i rygg og lengre opp i nakken, og de har det ikke godt altså :tristbla: Håper du blir bedre snart :klemmer:

Her er det 7.3 pluss nå - trenger jeg å nevne at sola står rett på gradestokken? :ler:

Takk for det, jo jeg håper jo at operasjonen nå har gjort noen små mirakler :gjeiper:

Her er det full sol, riktignok ikke på gradstokken - som forøvrig bor på verandaen som er halvveis innbygd.....- men her er fortsatt minst 12 kuldegrader :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. 2 operasjoner på 2 år kan ikke være mye godt.. Har du hatt mye vondt i etterkant også? sånn like etter operasjonene?

Bowlingbursdag har slått an i klassen til sønnen min iallefall. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Mia; Faktisk er operasjonene 13 mnd etter hverandre ;)

Ja, det har vært mye vondt i etterkant. Jeg har vært delevis sykemeldt helt siden første prolapsen, bare variert mengden innimellom :roll:

I dag har jeg veldig liten lyst på middag. Eller egentlig har jeg veldig liten lyst til å LAGE middag :tongue: Heldigvis kommer Mannen hjem i dag og kan dulle litt med meg :jepp: Skal bli godt å få hjelp igjen :husarbeid: Er enda en del ting jeg må utsette til han kommer hjem og kan bidra litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ninja:

*titter innom*

Kan jeg innlegges her? Er sykemeldt på 4. dagen og jeg kjeder meg :sjenert: Men uff, prolaps? Det høres ikke bra ut :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

:ninja:

*titter innom*

Kan jeg innlegges her? Er sykemeldt på 4. dagen og jeg kjeder meg :sjenert: Men uff, prolaps? Det høres ikke bra ut :troest:

Her legger vi inn folk i hytt og gevær, enten de er syke eller ei - det er jo tross alt skattebetalerne som dekker det hele :lur:

Endret av The beib
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...