Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Ristet brød... Og xtra lett melk. Og hvis brødet er gulrotbrød er det vel så sunt at det gjør opp for nugattien vel :sjenert:

Det er virkelig deilig i helgene når Mannen kommer hjem :yvonne: Ikke minst så er det utrolig deilig når han kjører ungene på skolen og jeg slipper :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble jeg vekt til kaffe ved PC'n, tusen takk "beib" :)

Har tatt en skive med kalverull på jeg, det smakte godt.

Jeg er gla ungen mine er så gamle at hun yngste går frivillig på skole. Hver alder hver sin sjarm.

Men "beib", må dere kjøre barna til skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

I dag ble jeg vekt til kaffe ved PC'n, tusen takk "beib" :)

Har tatt en skive med kalverull på jeg, det smakte godt.

Jeg er gla ungen mine er så gamle at hun yngste går frivillig på skole. Hver alder hver sin sjarm.

Men "beib", må dere kjøre barna til skolen?

Neida, vi må ikke, men jeg pleier å gjøre det hvis det er kaldere enn 15 kuldegrader eller hvis de har ski med seg. Ellers klarer de fint å sparke altså ;)

Siden vi bor i Hedmark så blir det dog noen dagers kjøring likevel for her er både snøete og kaldt om vintern :tongue:

Vintern har helt klart sin sjarm, og visst foretrekker jeg vinter med snø isteden for is og slaps, men når vi har kommet ut i januar syns jeg lissom vi kan hoppe rett til påske og så vår jeg :kalle:

Nå skal jeg lure med meg Mannen ut på litt helgehandling :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva gjør man ikke for sine barn.

Tror jeg har gått både gjennom ild og vann for dem, og ikke direkte bokstavlig, men ikke langt unna.

Hvor mange ganger har jeg ikke kjørt på natta for å hente datter på fest :) også noen fler venner da.

Fortsett å kjør barna dine du :) når det er nødvendig.

Så hopper vi over til påske, helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Å... Det var litt kort hopp i grunnen :klø:

Jeg leste i dag at det er kjempesunt med et glass vin om dagen så det tror jeg nesten at jeg må innføre.... Jeg mener, de sier jo det er sunt så jeg får ofre meg :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan snart skrives ut fra sykehuset. Hva pokker skal jeg finne på da a´? Ta meg en trall :romeo: eller en tjall ? Neeh, jeg driver ikke med tjall da, men det rimet. :) Kanskje jeg skal ta meg et glass vin eller ti... :skaal:

Nei, tror jeg blir her litt til jeg. :nigo:

Hei så lenge !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg kan snart skrives ut fra sykehuset. Hva pokker skal jeg finne på da a´? Ta meg en trall :romeo: eller en tjall ? Neeh, jeg driver ikke med tjall da, men det rimet. :) Kanskje jeg skal ta meg et glass vin eller ti... :skaal:

Nei, tror jeg blir her litt til jeg. :nigo:

Hei så lenge !

Er koselig at du henger her litt til, må jo være heeelt sikker på at du er frisk vettu :klemmer: Vin er som sagt helsefrembringende, det stod i avisa så :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lærer deg det, Mia ;)

Ja jeg har hørt det før.. men da må jeg vel drikke det for å venne meg til det.. og jeg har ikke så lyst til å drikke det.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...