Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Æ står på :gjeiper:

I dag har jeg fått lov å spise tre biter weetabix til frokost, en banan til mellommåltid, brød med egg til lunch, laksefilet med grønske saker til middag og enda et par rugsprø med baconost til kveld..

Slett ikke verst :sjenert:

Skal på kontroll etter operasjonen i dag, wish me luck :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

:biggrin::biggrin::biggrin:

Det gikk braaaaa... :legrine:

Jo, den tråden som Mannen drev og slet i var visst en innvendig en, så det var ikke så rart det var vondt visst. Og ryggen ser faktisk fin ut. Nå skal jeg prøve å ha en liten hælforhøyer under sålen i skoen på det ene benet, så jeg kan se om det hjelper for hofta. Han fant nemlig ut at jeg hadde litt lenger høyrefot enn venstre. Hvis det ikke hjelper så blir det operasjon av hofta, men det er visst ikke så store greiene, dagkirurgi faktisk. Og jeg kunne bare sende han et brev så skulle han fikse operasjonen så jeg slipper ventelister :hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad:

Og han derre kirurgen... Han er jammen litt kjekk gitt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere ta det med ro jenter.

Kjekke kiruger er ikke å spøke med :skratte:

De kan være litt farlige med skapell i hånda, for tenk om da "mista" skapellen litt mens dere flørta :)

Så bra at alt ser bra ut med ryggen din, og lykke til med hofta.

Dette er en teakopp :kaffekopp:

Endret av Lalle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så bra at du kan slippe ventelister om du må opereres! :jepp:

Angående lavkarbo er det visst helt vanlig å få skikkelig hodeverk og null energi den første uka ca, men så skal det visst løse seg :vetikke:

Jeg teller kalorier selv, og det er nok en løsning som er lettere å holde på å lengda. Merker iallefall at det går mer og mer automatisk for meg, ihvertfall når jeg holder meg unna sjokoladen :sjenert:

Og 6 kg før sommeren når du fint om du spiser 1800 kcal også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten 6 kilo går fint før sommer.

Jeg prøver å være flink jeg også, men fader heller insulin gjør meg feit................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

sjokoladen :sjenert:

Og 6 kg før sommeren når du fint om du spiser 1800 kcal også! :jepp:

Er du sikker? Jeg fikk lusne 1500 bare jeg... Dog, jeg la vel inn litt mer kg og litt kortere tid kanskje :engel:

Er det noen som har noen gode forslag til middag til meg? Det skal jo helst være godt og mettende, samtidig som det skal være lite kcal :kokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Hvis du har et kcal-underskudd på 500 om dagen vil du gå ned ca 500 gram i uka :jepp: Så om du la inn at du ville ned 1 kg i uka fikk du tildelt -1000 kcal om dagen.

Det er lettere å ta det saktere, og spiste litt mer. Reduserer faktisk sjansen for sprekker, ihvertfall for meg :sjenert:

Jeg lager mye wokede grønnsaker med kjøtt, og dropper ris/nudler. Hjelper godt på kcal-mengden det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Fastlegen min sa engang til meg at når man skal ned i vekt burde man spise sunt, kutte karbohydrater (de raske) og spise mindre enn man forbruker. So far so good, dette er barnelærdom snart. MEN så påstår altså min lege at EN dag i uka bør du spise skikkelig masse, nesten fråtse. Dette fordi kroppen da ikke skal skjønne at man slanker seg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg hørt av alle sånne trenere også, Beiben. At 1 dag i uka skal man spise det man vil, hvor mye man vil. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Er den aromaen god?

Jeg foretrekker kakeoen og cappuccinoen. Dem jeg har hjemme.

Jeg er ikke syk, jobber ikke i helsevesenet, men har gått ett halvt år på sykepleien og jobbet noen år på sykehjem. Får jeg bli?

Jeg har forresten kg bursdag i dag. Jeg er 4 kg år i dag :blåse:

Jeg ANGRER på dette innlegget!

Skal aldri skrive at jeg ikke er syk, det er jo å be om å bli dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...