Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fastlegen min sa engang til meg at når man skal ned i vekt burde man spise sunt, kutte karbohydrater (de raske) og spise mindre enn man forbruker. So far so good, dette er barnelærdom snart. MEN så påstår altså min lege at EN dag i uka bør du spise skikkelig masse, nesten fråtse. Dette fordi kroppen da ikke skal skjønne at man slanker seg :sjenert:

Nja, SKIKKELIG masse er vel ikke helt heldig, men en "juksedag" eller "oppkarbingsdag" er nok helt ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

God morgen, håper du har sovet godt! Ang. spising, så bør man ha en dag i uka (f.eks. lørdag) der man kan spise mer fritt. Jeg har innført lørdagsgodtet igjen - dvs. snop bare en gang i uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Det har jeg hørt av alle sånne trenere også, Beiben. At 1 dag i uka skal man spise det man vil, hvor mye man vil. :sjenert:

Du har også hørt deg, ja, lurte på om legen var helt blåst jeg :klo:

Jeg ANGRER på dette innlegget!

Skal aldri skrive at jeg ikke er syk, det er jo å be om å bli dårlig!

Huff da, :troest:

Nja, SKIKKELIG masse er vel ikke helt heldig, men en "juksedag" eller "oppkarbingsdag" er nok helt ok :)

Ja, må vel være litt med måte ;)

God morgen :)

Lykke til med en ny dag uten for mye mat ;)

Takk Lalle :klem:

Det går ganske bra altså, i går lå jeg på 1300 kcal og i dag, når vi trekker fra kcalforbruk ved snømåking- som jeg teknisk sett ikke burde enda- så er jeg på 1300 i dag også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har også hørt deg, ja, lurte på om legen var helt blåst jeg :klo:

Jaja, mange eksperter som sier det også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

God morgen, håper du har sovet godt! Ang. spising, så bør man ha en dag i uka (f.eks. lørdag) der man kan spise mer fritt. Jeg har innført lørdagsgodtet igjen - dvs. snop bare en gang i uka :)

Jeg LIKER det :jepp:

Men blir man ikke mer fysen og sånn hvis man spiser snop? Jeg mener, det sies jo at søtsuget forsvinner etter så og så lang tid, og hvis man da spiser søtt en dag, vil man vel slite med søtsug i nye x antall dager :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

En kalorifattig kost kan faktisk øke sjansen for å leve lenge, forutsatt at man dekker behovet for næringsstoffer. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:vinke:

En kalorifattig kost kan faktisk øke sjansen for å leve lenge, forutsatt at man dekker behovet for næringsstoffer. :opplyser:

Det er målet Kitten :5:

1265 kcal i dag faktisk... Og etter snømåkingen i formiddag så har dagen blitt tilbrakt på sofaen iherdig knaskende smertestillende :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Ja, det går litt bedre. Problemet er bare at jeg absolutt skal rydde i roteskapet i gangen og da blir jeg helt knekt i ryggen etter kun kort tid, men rydde skal man jo absolutt :gjeiper: Altså rotet har stått sånn i flere mnd, men NÅ skal jeg rydde :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp...............

Jeg trenger akutt innleggelse, håper dette sykehuset har greie på dyspepsi :fnise:

Tok med dyna og puta mi, ja også pysj.

Finner meg en ledig seng og legger meg, har ikke tid å vente på et ja.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

:fnise: Har lissom på følelsen at dette sykehuset ikke behandler pasienten optimalt, siden de kommer tilbake etter kort tid :fnise:

Men det er jo bare koselig :klemmer:

Jeg sitter her med teppe over bena, pc på fanget og fyr i peisen. En god kopp te og CSI - sesong 5, well well. Livet er ikke så verst :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...