Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Jeg fant oppskriften på hjemmelagde oreokjeks her om dagen... Og da ble oreokaken 100ganger bedre, herreguuud som jeg elsker den kaken :hjerte:

KAN JEG FÅ LITT?

*desperat* :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

KAN JEG FÅ LITT?

*desperat* :bond:

Vel, typen har spist opp alt :fnise: Hadde du bodd i Bergen kunne du bare kommet og forsynt deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, typen har spist opp alt :fnise: Hadde du bodd i Bergen kunne du bare kommet og forsynt deg!

Må være en av de sjeldne gangene jeg faktisk skulle ønsket min familie aldri flytta fra bergen før jeg ble født. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg fant oppskriften på hjemmelagde oreokjeks her om dagen... Og da ble oreokaken 100ganger bedre, herreguuud som jeg elsker den kaken :hjerte:

Oppskrift :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

I går kveld når jeg la meg så var kroppen helt pyton. Det var ikke vondt, men jeg var helt på tuppa liksom. Akkurat som om kroppen var kjempestresset og jeg hadde nesten følelsen av at jeg lå helt anspent på tur til å sprette opp på en måte :sjenert: Jeg kan ikke huske å ha hatt det sånn før, det var ... helt merkelig og fælt :tristbla:

Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kom meg ordentlig på beina fysisk og kunne jobbe igjen, tror jeg blir einstøing av å sitte hjemme hele tiden. Innimellom har jeg bare lyst til å isolere meg helt :sukk:

Huff, for en deppa Beib :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjenner til det der beiben. Jeg satt isolert i 6 år og hadde det helt jævelig. Men det blir ikke noe bedre av isolasjon. Har du ingen gode venner du kan bruke litt tid på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

I går kveld når jeg la meg så var kroppen helt pyton. Det var ikke vondt, men jeg var helt på tuppa liksom. Akkurat som om kroppen var kjempestresset og jeg hadde nesten følelsen av at jeg lå helt anspent på tur til å sprette opp på en måte :sjenert: Jeg kan ikke huske å ha hatt det sånn før, det var ... helt merkelig og fælt :tristbla:

Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kom meg ordentlig på beina fysisk og kunne jobbe igjen, tror jeg blir einstøing av å sitte hjemme hele tiden. Innimellom har jeg bare lyst til å isolere meg helt :sukk:

Huff, for en deppa Beib :frown:

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Om du hadde bodd i Bergen skulle jeg besøkt deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld når jeg la meg så var kroppen helt pyton. Det var ikke vondt, men jeg var helt på tuppa liksom. Akkurat som om kroppen var kjempestresset og jeg hadde nesten følelsen av at jeg lå helt anspent på tur til å sprette opp på en måte :sjenert: Jeg kan ikke huske å ha hatt det sånn før, det var ... helt merkelig og fælt :tristbla:

Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kom meg ordentlig på beina fysisk og kunne jobbe igjen, tror jeg blir einstøing av å sitte hjemme hele tiden. Innimellom har jeg bare lyst til å isolere meg helt :sukk:

Huff, for en deppa Beib :frown:

:klem: og en kopp kakao :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Uff, kjenner til det der beiben. Jeg satt isolert i 6 år og hadde det helt jævelig. Men det blir ikke noe bedre av isolasjon. Har du ingen gode venner du kan bruke litt tid på?

Litt teit, men jeg har faktisk ingen nære venner som bor nærmere enn 4 timer :sukk: Vi flyttet hit pga jobb og familie og venner fra tidligere er langt unna. Selv om vi har bodd her lenge så har vi hatt såpass lite kontakt med andre at vi ikke er mer enn på hils med mesteparten..

Tusen takk for oppskrift, jeg må prøve å lage de kjeksene fra scratch en gang :klemmer:

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Om du hadde bodd i Bergen skulle jeg besøkt deg!

Som jeg skulle ønske jeg bodde i Bergen :fnise: Synd jeg bor så innmari langt derfra.Tusen takk likevel :klemmer:

Jeg skulle også gjerne besøkt deg. Får nøye meg med å komme på besøk i tråden din. :hug:

Det er hyggelig det også Pus :klemmer:

:klem: og en kopp kakao :)

Takk Lalle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:klemmer:

One right back at you :klemmer:

Jeg tror jeg skal lage Oreokake NUH, trøstespising er vel ikke det dummeste man kan gjøre :sjenert: Dessuten har jeg altså måkt tonnevis med snø, nesten så jeg kjente blodsmaken her :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ms. Raggsokk

Det der synes jeg var direkte slemt gjort mot meg som spyr bare jeg lukter sjokolade for tiden :fnise: VIL HA!!!!!!! Kaken din så med andre ord deilig ut. Kos deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...