Gjest Mahareth Skrevet 26. januar 2011 #161 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg kan ikke noe for at jeg tok den energien, den bare traff meg midt i fleisen. Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 26. januar 2011 #162 Del Skrevet 26. januar 2011 Raggsokken skal også til London Du og Pusekatten får sjekke ut where to go og what to do og gi meg tips etterpå da, siden jeg skal dit senere enn dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. januar 2011 #163 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg var i London i august. Det er virkelig masse å finne på der! Rakk ikke halvparten av det jeg hadde lyst til på de 5 dagene vi var der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 26. januar 2011 #164 Del Skrevet 26. januar 2011 I morra kommer Mannen hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 26. januar 2011 #165 Del Skrevet 26. januar 2011 Dessverre er litt tom for energi nå, men får nok lada i morgen på trening Ha en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 26. januar 2011 #166 Del Skrevet 26. januar 2011 I morra kommer Mannen hjem igjen Pass godt på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 26. januar 2011 #167 Del Skrevet 26. januar 2011 Stas med mann som kommer hjem Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. januar 2011 #168 Del Skrevet 26. januar 2011 Kos deg med mannen! Og ha en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 27. januar 2011 #169 Del Skrevet 27. januar 2011 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 27. januar 2011 #170 Del Skrevet 27. januar 2011 God morgen alle sammen!!! I dag er jeg livredd og dritnervøs. Venter på en tlf her som vil gi meg svar på noe jeg er veldig redd for så vær så snill å krysse fingrene litt for meg er dere snille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. januar 2011 #171 Del Skrevet 27. januar 2011 God morgen alle sammen!!! I dag er jeg livredd og dritnervøs. Venter på en tlf her som vil gi meg svar på noe jeg er veldig redd for så vær så snill å krysse fingrene litt for meg er dere snille *krysse, krysse* Heldig du er som får mannen hjem. Min er borte iallefall i fem uker nå, han jobber på båt Snufs. Ja, jeg skal til London, og kan gjerne avlegge rapport! Vært der mange gange før, men blir aldri lei! Skal ha med meg lillesøster denne gangen, hennes første Londontur Håper du får en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvekvinnen Skrevet 27. januar 2011 #172 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg hadde nok ikke valgt frivilig å dra til sykehuset ass. Får helt angst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 27. januar 2011 #173 Del Skrevet 27. januar 2011 Her sitter jeg og kjeder meg halvt ihjel fordi jeg er sykemeldt, så kom jeg over boka di! Må si dette er det kuleste sykehuset jeg har vært på! Jeg vil også legges inn her! Har Morbus Crohn, og er såpass dårig nå at jeg må være hjemme.. Er det plass til en til? Jeg er også sykepleier, så kan ta over pleien av de andre pasientene når du er opptatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 27. januar 2011 #174 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg hadde nok ikke valgt frivilig å dra til sykehuset ass. Får helt angst. Dette er et helt spesielt sykehus altså, så her trenger man ikke å få angst. Feks har vi leid inn hotte mannebein som kommer rundt å serverer hva du måtte ønske. De tar selvsagt en aromamassasje også hvis du vil :gjeiper: Her sitter jeg og kjeder meg halvt ihjel fordi jeg er sykemeldt, så kom jeg over boka di! Må si dette er det kuleste sykehuset jeg har vært på! Jeg vil også legges inn her! Har Morbus Crohn, og er såpass dårig nå at jeg må være hjemme.. Er det plass til en til? Jeg er også sykepleier, så kan ta over pleien av de andre pasientene når du er opptatt Supert Kan være greit å ha en avløser her sånn innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 27. januar 2011 #175 Del Skrevet 27. januar 2011 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Endelig går det rett vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 27. januar 2011 #176 Del Skrevet 27. januar 2011 Så bra det går rett vei Vet ellers ikke hvilken vei det skulle gå Heldig du som får hjem mannen, du må ta vare på han så godt du kan. Men, Beib, vet du hvor mange som er innlagt, syns det høres ut som litt lite med 2 sykepleiere, de mannfolka er jo bare til hygge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 27. januar 2011 #177 Del Skrevet 27. januar 2011 Hmm kan være du har rett Lalle, kanskje vi må annonsere etter flere sykepleiere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. januar 2011 #178 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg er nesten sykepleier.. Men har ikke tenkt å bli det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. januar 2011 #179 Del Skrevet 27. januar 2011 Gikk det bra med telefonen du ventet på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 27. januar 2011 #180 Del Skrevet 27. januar 2011 Gikk det bra med telefonen du ventet på? Se fire innlegg lenger opp og gjett :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå