Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja jeg har hørt det før.. men da må jeg vel drikke det for å venne meg til det.. og jeg har ikke så lyst til å drikke det.. :roll:

Nei, ikke gjør det. Det at man lærer seg å like det er det alle sier når jeg sier at jeg ikke liker øl. Jeg bare ignorerer de ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Caitlin
Skrevet

Jeg syns folk får drikke det de vil drikke jeg, så lenge de drikker :legrine: Eller så kan de selvsagt la være ;)

I dag fikk jeg akutte issues når jeg gikk på vekta...Det spørs om ikke livsstilendringen min må igangsettes raskere enn planlagt :roll: Æsj :sukk:

Gjest Caitlin
Skrevet

Helgehandel er unnagjort :handle:

Og siden jeg fant ferske reker har Mannen og gutta boys fått innvilget tilaltelse til å spise gatekjøkkenmat i dag :lur:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Tenkte jeg måtte stikke innom deg, siden du har kommentert hos meg :goodbye:

GOD HELG!

Skrevet

Nå venter jeg på tlf fra Lotto på Hamar, det må vel være min tur nå :skratte:

Kanskje litt tidlig, men etter 18.00 engang, da ringer de.

Jeg er heldigvis litt optimist ;)

God helg :klem:

PS:

Ringer de ikke meg håper jeg de ringer noen som virkelig trenger penger, hvis ikke så kan jeg sende Money Money av Pink Floyd!

Skrevet

I dag fikk jeg akutte issues når jeg gikk på vekta...Det spørs om ikke livsstilendringen min må igangsettes raskere enn planlagt :roll: Æsj :sukk:

Usj, jeg også. Jeg angrer på at jeg gikk oppå vekta i dag :sur:

Gjest Caitlin
Skrevet

Nå venter jeg på tlf fra Lotto på Hamar, det må vel være min tur nå :skratte:

Kanskje litt tidlig, men etter 18.00 engang, da ringer de.

Jeg er heldigvis litt optimist ;)

God helg :klem:

PS:

Ringer de ikke meg håper jeg de ringer noen som virkelig trenger penger, hvis ikke så kan jeg sende Money Money av Pink Floyd!

Er det deg de ringer i dag :klø: Jeg hadde lissom sett for meg at det ble meg jeg da, som en bursdagsgave en dag for tidlig :jepp:

Skrevet

He he bare klø deg i hue du, jeg er i kronisk pengemangel, jeg har aldri forstått en slik sykdom :skratte:

kronisk syk, kronisk kaos i hus, kronisk pengemangel, kronisk matvrak, kronisk gla i samboer.............. og ellers har jeg det bra :sjenert:

Gjest Caitlin
Skrevet

He he bare klø deg i hue du, jeg er i kronisk pengemangel, jeg har aldri forstått en slik sykdom :skratte:

kronisk syk, kronisk kaos i hus, kronisk pengemangel, kronisk matvrak, kronisk gla i samboer.............. og ellers har jeg det bra :sjenert:

Hm, nesten så man skulle lure på om det var noe... kronisk? :klemmer:

Nei, NÅ skal jeg lage meg reker :jepp:

Gjest Caitlin
Skrevet (endret)

En pakke :hoppe::hoppe: Til meg :laugh:

Tuuuusen takk :smilorange:

(er det gavekort på tur til ...Mars?)

Endret av The beib
Gjest Caitlin
Skrevet

Jeg kløøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør meg forderva snart :kjefte: De stinga skal UT på mandag... eller tirsdag i allefall om jeg ikke orker etter frisøren på mandag :jolie:

Gjest Caitlin
Skrevet

Er det hann eller hunn-reker som har egga på magen? Eller er reker tvekjønnet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...