Lalle Skrevet 8. februar 2011 #341 Del Skrevet 8. februar 2011 God morgen Nydelig dag med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. februar 2011 #342 Del Skrevet 8. februar 2011 Da er vi flere da Piffy og det er jo fint! Fint? Huff, jaja ny dag da, full skjerpings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 8. februar 2011 #343 Del Skrevet 8. februar 2011 Fint? Huff, jaja ny dag da, full skjerpings Det klarer du så fint atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. februar 2011 #344 Del Skrevet 8. februar 2011 Ta en kaffe som en god start på dagen, så vil du klare dette bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. februar 2011 #345 Del Skrevet 8. februar 2011 Er vel strengt tatt ikke morgen lenger, så jeg får heller si "god ettermiddag"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 8. februar 2011 #346 Del Skrevet 8. februar 2011 Fint? Huff, jaja ny dag da, full skjerpings Sånn skal det være! En dag om ganga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. februar 2011 #347 Del Skrevet 8. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. februar 2011 #348 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg finner det svært frustrerende at man kan være superflink og sulte seg i en uke, og bare gå ned 300 g, mens man kan spise alskens søtsaker og crap en dag og gå opp 1 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. februar 2011 #349 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg finner det svært frustrerende at man kan være superflink og sulte seg i en uke, og bare gå ned 300 g, mens man kan spise alskens søtsaker og crap en dag og gå opp 1 kg Nå må du ikke henge deg opp i vekt annenhver dag, da. Vekta vår går jo veldig opp og ned uansett hva vi spiser, og det er derfor vi må se på resultatet som kommer etter en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. februar 2011 #350 Del Skrevet 8. februar 2011 Nå må du ikke henge deg opp i vekt annenhver dag, da. Vekta vår går jo veldig opp og ned uansett hva vi spiser, og det er derfor vi må se på resultatet som kommer etter en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. februar 2011 #351 Del Skrevet 8. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. februar 2011 #352 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg synes du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. februar 2011 #353 Del Skrevet 8. februar 2011 Ikke tenk på vekta, og for all del - ikke sammenlign deg med andre! Aøle har ulik forbrenning etc., men det går nok rette veien for deg også, snart. Og husk å belønn deg selv for de 300g. du gikk ned, det er en start! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. februar 2011 #354 Del Skrevet 9. februar 2011 Håper du har sovet godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. februar 2011 #355 Del Skrevet 9. februar 2011 Jada Raggsokk, bortsett fra at jeg drømte om edderkopper i natt Jeg har helt noia for edderkopper og jeg drømte at det var en skikkelig stor og hårete en på villspor i huset mitt. Fyttirakkern, gjett om jeg hadde tatt inn på hotell asså Nuvel, sitter her og "koser" meg med havregrøt... Vet ikke helt hva dagen bringer, men litt må vel til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 9. februar 2011 #356 Del Skrevet 9. februar 2011 Heldigvis for alle edderkopper, jeg er ikke redd de så dreper ingen. Må skrive meg ut nå fra sykehuset. Kan ikke oppta plass når jeg er frisk og dessuten vil jeg ikke ligge i ei seng når det er så flott vær. Først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. februar 2011 #357 Del Skrevet 9. februar 2011 Aldri vært redd for edderkopper, jeg. Eller jo. Når jeg var litta sa mamma alltid at de ikke er farlige og de biter ikke. Idet hun sa det, så beit en edderkopp meg Men de klarer jo ikke skade oss, og den eneste edderkoppen i Norge som har skadelig gift klarer ikke bite gjennom huden vår. Så vi er ganske safe! Ekle kan jeg være enig i at de er, men synes nå store hårete (som tarantellaer) er bare søte. Husker broren min hadde en, og den elsket å kose på brystet mitt. De legger seg jo ned og koser der det er godt og varmt. Mens du er igang, kan du ta litt av min klesvask også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. februar 2011 #358 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) God morgen Hva er planen i dag? Jeg skal i middagsbesøk til en venninne. Endret 9. februar 2011 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 9. februar 2011 #359 Del Skrevet 9. februar 2011 Hva skjer her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. februar 2011 #360 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg vil ha DONUTS og MUFFINS og OREOKAKE !!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå