Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

Puh :veslejenta:

Bursdagen er vel overstått. Sjokoladekaka var en suksess og bowlingbursdag var storveis. Ryggen min er verken glad for bowlingbursdag eller kakebaking, og protesterte iherdig hele dagen, men vi stod løpet ut :cool:

Etter vi kom hjem har jeg sittet med bena i et teppe, det var sååå kaldt på gulvet der nede og jeg tenkte ikke på det på forhånd så jeg frøs så ille mens vi var der. Skikkelig istapper på bena når vi kom hjem :fryser:

Mannen lagde biff med ovnsstekte poteter, sopp og peppersaus når vi kom hjem og det var skikkelig snadder. Merkelig nok klarte jeg ikke hele posjonen min :klo: Lurer på om "kuren" min alt har virket litt så jeg ikke trenger så store posjoner :klo: Sniktitta litt på vekta i dag og det ser positivt ut i allefall :kul: Nå skal jeg kose meg med Grand Prix, cola zero, 24 g melkesjokolade og 50 g superchips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere med bursdagsbarn i går.

Har vært så dårlig at jeg har hatt stengt dør :fnise:

Men, nå er jeg oppe og går igjen.

Hvis dere skal ha brannøvelse så rømmer jeg :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola Zero! :fnise:

Siden dette er sykehuset så må jeg informere om at jeg nå har øyebetennelse, halsebetennelse OG ørebetennelse! Tror jeg må ringe legen i morgen...

Ha en ellers herlig søndag og gratulerer så masse med vel overstått bursdag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Grattis med veloverstått bursdag :)

Jeg er litt rar jeg, for egentlig liker jeg ikke brus spesielt godt. Kullsyren er ekkel, og uten den blir brusen enda eklere :sjenert:

Har dette sykehuset noe hostesaft og nesespray tilgjengelig forresten? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Gratulere med bursdagsbarn i går.

Har vært så dårlig at jeg har hatt stengt dør :fnise:

Men, nå er jeg oppe og går igjen.

Hvis dere skal ha brannøvelse så rømmer jeg :kjefte:

Brannøvelsen er avlyst :fnise:

Godt å se deg igjen :klemmer:

Cola Zero! :fnise:

Siden dette er sykehuset så må jeg informere om at jeg nå har øyebetennelse, halsebetennelse OG ørebetennelse! Tror jeg må ringe legen i morgen...

Ha en ellers herlig søndag og gratulerer så masse med vel overstått bursdag! :blomst:

Lurer på om vi ikke burde puttet deg på isolat en stund :klo:

Grattis med veloverstått bursdag :)

Jeg er litt rar jeg, for egentlig liker jeg ikke brus spesielt godt. Kullsyren er ekkel, og uten den blir brusen enda eklere :sjenert:

Har dette sykehuset noe hostesaft og nesespray tilgjengelig forresten? :lete:

Jeg husker når jeg fikk sistemann så reagerte han sånn på kullsyre når jeg ammet, så jeg kunne ikke drikke det. Og jeg måtte nesten tilvennes brus på nytt etterpå :filer:

Siden jeg er avhengig av nesespray kan jeg garantere at vi alltid har det på lager :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Mitt fravær i dag er gyldig, jeg har nemlig tilbrakt dagen på sofaen :sjenert: Bursdagen i går var slitsom og jeg frøs sånn på bena hele tiden så i dag har jeg følt meg litt sånn guffen. Vondt i ryggen og litt sliten, så det var herlig å ta det helt rolig i dag.

Jeg har spist med måte i helga, er stolt av at jeg - på tross av at jeg tror jeg faktisk stod og siklet - ikke smakte på ungenes pizza. Jeg målte opp 30 g superchips (45% mindre fett), en 24 g melkesjokolade og en kick i går kveld og det er alt godteriet jeg har smakt siden jeg satte igang. Jeg har holdt kcalbudsjettet hver dag, og ligget i underkant hele uka før helga. Jeg er fornøyd meg egen innsats, det har vært nok av fristelser, men jeg har bevisst motstått alle :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg må legges inn igjen, denne gangen med forelesningsindusert narkolepsi...

:fnise::fnise::fnise:

Venter besøk her så får vel rydde litt :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har også gått på trynet i helga med potetsticks og cola.. :daane:

Men det er en ny dag i morgen for oss begge! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen i dag. Virus i hals og øre og nye dråper mot øyebetennelsen! Trenger ikke å være i isolat lengre!

På den andre siden har jeg proppet trynet full av godis hele helga OG i dag! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...