Gjest Caitlin Skrevet 5. februar 2011 #321 Del Skrevet 5. februar 2011 Puh Bursdagen er vel overstått. Sjokoladekaka var en suksess og bowlingbursdag var storveis. Ryggen min er verken glad for bowlingbursdag eller kakebaking, og protesterte iherdig hele dagen, men vi stod løpet ut Etter vi kom hjem har jeg sittet med bena i et teppe, det var sååå kaldt på gulvet der nede og jeg tenkte ikke på det på forhånd så jeg frøs så ille mens vi var der. Skikkelig istapper på bena når vi kom hjem Mannen lagde biff med ovnsstekte poteter, sopp og peppersaus når vi kom hjem og det var skikkelig snadder. Merkelig nok klarte jeg ikke hele posjonen min Lurer på om "kuren" min alt har virket litt så jeg ikke trenger så store posjoner Sniktitta litt på vekta i dag og det ser positivt ut i allefall Nå skal jeg kose meg med Grand Prix, cola zero, 24 g melkesjokolade og 50 g superchips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. februar 2011 #322 Del Skrevet 5. februar 2011 Cola Zero Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 6. februar 2011 #323 Del Skrevet 6. februar 2011 Gratulere med bursdagsbarn i går. Har vært så dårlig at jeg har hatt stengt dør Men, nå er jeg oppe og går igjen. Hvis dere skal ha brannøvelse så rømmer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 6. februar 2011 #324 Del Skrevet 6. februar 2011 Her starter dagen med Pepsi Max, for jeg er tom for Cola Zero Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. februar 2011 #325 Del Skrevet 6. februar 2011 Cola Zero! Siden dette er sykehuset så må jeg informere om at jeg nå har øyebetennelse, halsebetennelse OG ørebetennelse! Tror jeg må ringe legen i morgen... Ha en ellers herlig søndag og gratulerer så masse med vel overstått bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. februar 2011 #326 Del Skrevet 6. februar 2011 Grattis med veloverstått bursdag Jeg er litt rar jeg, for egentlig liker jeg ikke brus spesielt godt. Kullsyren er ekkel, og uten den blir brusen enda eklere Har dette sykehuset noe hostesaft og nesespray tilgjengelig forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. februar 2011 #327 Del Skrevet 6. februar 2011 Gratulere med bursdagsbarn i går. Har vært så dårlig at jeg har hatt stengt dør Men, nå er jeg oppe og går igjen. Hvis dere skal ha brannøvelse så rømmer jeg Brannøvelsen er avlyst Godt å se deg igjen Cola Zero! Siden dette er sykehuset så må jeg informere om at jeg nå har øyebetennelse, halsebetennelse OG ørebetennelse! Tror jeg må ringe legen i morgen... Ha en ellers herlig søndag og gratulerer så masse med vel overstått bursdag! Lurer på om vi ikke burde puttet deg på isolat en stund Grattis med veloverstått bursdag Jeg er litt rar jeg, for egentlig liker jeg ikke brus spesielt godt. Kullsyren er ekkel, og uten den blir brusen enda eklere Har dette sykehuset noe hostesaft og nesespray tilgjengelig forresten? Jeg husker når jeg fikk sistemann så reagerte han sånn på kullsyre når jeg ammet, så jeg kunne ikke drikke det. Og jeg måtte nesten tilvennes brus på nytt etterpå Siden jeg er avhengig av nesespray kan jeg garantere at vi alltid har det på lager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. februar 2011 #328 Del Skrevet 6. februar 2011 Mitt fravær i dag er gyldig, jeg har nemlig tilbrakt dagen på sofaen Bursdagen i går var slitsom og jeg frøs sånn på bena hele tiden så i dag har jeg følt meg litt sånn guffen. Vondt i ryggen og litt sliten, så det var herlig å ta det helt rolig i dag. Jeg har spist med måte i helga, er stolt av at jeg - på tross av at jeg tror jeg faktisk stod og siklet - ikke smakte på ungenes pizza. Jeg målte opp 30 g superchips (45% mindre fett), en 24 g melkesjokolade og en kick i går kveld og det er alt godteriet jeg har smakt siden jeg satte igang. Jeg har holdt kcalbudsjettet hver dag, og ligget i underkant hele uka før helga. Jeg er fornøyd meg egen innsats, det har vært nok av fristelser, men jeg har bevisst motstått alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 6. februar 2011 #329 Del Skrevet 6. februar 2011 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 7. februar 2011 #330 Del Skrevet 7. februar 2011 Så flink du har vært i helgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. februar 2011 #331 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg må legges inn igjen, denne gangen med forelesningsindusert narkolepsi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 7. februar 2011 #332 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg må legges inn igjen, denne gangen med forelesningsindusert narkolepsi... Venter besøk her så får vel rydde litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. februar 2011 #333 Del Skrevet 7. februar 2011 Kos deg med ryddings da, beiben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. februar 2011 #334 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har gjort franskleksen min nå, men jeg får ikke sendt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 7. februar 2011 #335 Del Skrevet 7. februar 2011 Så langt, men ikke lenger... Jeg tryna på pizza, ostepop og stratos i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 7. februar 2011 #336 Del Skrevet 7. februar 2011 Ikke bry deg om du tryna, det er en ny dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. februar 2011 #337 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har også gått på trynet i helga med potetsticks og cola.. Men det er en ny dag i morgen for oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. februar 2011 #338 Del Skrevet 7. februar 2011 Og nå trenger jeg behandling for utmattelse. Hva med 7 timer under dyna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. februar 2011 #339 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg var hos legen i dag. Virus i hals og øre og nye dråper mot øyebetennelsen! Trenger ikke å være i isolat lengre! På den andre siden har jeg proppet trynet full av godis hele helga OG i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. februar 2011 #340 Del Skrevet 7. februar 2011 Da er vi flere da Piffy og det er jo fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå