Gjest Mahareth Skrevet 4. februar 2011 #301 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg liker sykehuset ditt jeg også Liker alle mannfolka som svirrer rundt i korridorene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. februar 2011 #302 Del Skrevet 4. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. februar 2011 #303 Del Skrevet 4. februar 2011 Alle mannfolka? Er det så mange her da? ' Ser ingen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 4. februar 2011 #304 Del Skrevet 4. februar 2011 Alle mannfolka? Er det så mange her da? ' Ser ingen jeg... De jobber jo her så da har de taushetsplikt. Jeg er sjef så jeg er fritatt I dag blir det nachos til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. februar 2011 #305 Del Skrevet 4. februar 2011 Nachos er kjempegodt! Spesielt med masse guacamole til (det er forøvrig en slankers drøm egentlig, for det er masse nyttig, som gode fettsyrer og omega 3 i avocado) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. februar 2011 #306 Del Skrevet 4. februar 2011 Nachos er utrolig godt. Kanskje jeg skal lage meg det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. februar 2011 #307 Del Skrevet 4. februar 2011 Har ikke jeg vært inne her og lagt spor tidligere?? Setter i allefall en på vei ut! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. februar 2011 #308 Del Skrevet 4. februar 2011 God helg, Beiben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 4. februar 2011 #309 Del Skrevet 4. februar 2011 Takk snupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. februar 2011 #310 Del Skrevet 4. februar 2011 Goooooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 4. februar 2011 #311 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg er så håpløst Er det noen som vet noen måter man kan komme seg ut av den trøttheten og orke å sitte litt lenger enn 22 om kvelden... Tell me tomorrow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. februar 2011 #312 Del Skrevet 4. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. februar 2011 #313 Del Skrevet 4. februar 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. februar 2011 #314 Del Skrevet 4. februar 2011 Ikke stå opp så tidlig om morgenen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 5. februar 2011 #315 Del Skrevet 5. februar 2011 Innom på et aldri så lite sykehusbesøk. Jeg satser på innleggelse i april, så hvis det er i orden så titter jeg litt rundt på fasilitetene så lenge. Er det fødeavdeling på dette sykehuset tro? Tips mot trøtthet: Kaffe? Eller brannalarmen.. man våkner alltid av en liten brannøvelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. februar 2011 #316 Del Skrevet 5. februar 2011 Brannalarmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. februar 2011 #317 Del Skrevet 5. februar 2011 Stemmer også for brannalarmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. februar 2011 #318 Del Skrevet 5. februar 2011 Brannalarmen hørtes jo vel og bra ut Her kan du sjekke litt ut om tips til trøtthet. Eventuelt kan du lese her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 5. februar 2011 #319 Del Skrevet 5. februar 2011 Innom på et aldri så lite sykehusbesøk. Jeg satser på innleggelse i april, så hvis det er i orden så titter jeg litt rundt på fasilitetene så lenge. Er det fødeavdeling på dette sykehuset tro? Tips mot trøtthet: Kaffe? Eller brannalarmen.. man våkner alltid av en liten brannøvelse. Visst har vi fødeavdeling.. Hvilket minner meg om at vi må se til å få ansatt noen jordmødre her Sykehuset begynner å vokse gitt Takk for tipset om brannøvelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. februar 2011 #320 Del Skrevet 5. februar 2011 Brannøvelse???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå