Gjest Caitlin Skrevet 28. januar 2011 #201 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg anbefaler ikke meksikansk pepperbiff ala steakhouse fra Rema 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 28. januar 2011 #202 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har kjøpt hvitvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. januar 2011 #203 Del Skrevet 28. januar 2011 Sláinte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. januar 2011 #204 Del Skrevet 28. januar 2011 Vi har spist kalkun i dag vi. Så det ble fuglemiddag her også. Hva slags kompensasjon var det snakk om hvis jeg gjøre sykepleieoppgaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 29. januar 2011 #205 Del Skrevet 29. januar 2011 Vi har spist kalkun i dag vi. Så det ble fuglemiddag her også. Hva slags kompensasjon var det snakk om hvis jeg gjøre sykepleieoppgaver? Well Vi har et par ufaglærte som kan stå til din tjeneste sånn dann og vann De er dog plukket pga utseende så jeg kan ikke garantere for kvalifikasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 29. januar 2011 #206 Del Skrevet 29. januar 2011 Det blir da middag på dere i går da Beib God mat eller ikke. Jeg kjøpte kyllingvinger i går, de var gode de, nam nam. Så hadde bare baguett til. Kose mat Nyt helg med mann og barn, har du flere barn forresten? Tenkte bare hva de syns om atte mamma'n deres ligger på sykehuset he he...... De kjenner kanskje ikke til dette sykehuset? En strålende helg ønskes deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 29. januar 2011 #207 Del Skrevet 29. januar 2011 Nyt helg med mann og barn, har du flere barn forresten? Tenkte bare hva de syns om atte mamma'n deres ligger på sykehuset he he...... De kjenner kanskje ikke til dette sykehuset? En strålende helg ønskes deg og dine Gutta boys ja, jeg har to av slaget. Nr en har bursdag i dag og nr to har bursdag på mandag. Så bare to dager fra hverandre, + noen år da Skulle nesten til å si at de er vant til at jeg ligger på sykehus ettersom jeg har vært delevis sykemeldt i litt over et år og hatt de to operasjonene så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 29. januar 2011 #208 Del Skrevet 29. januar 2011 Puh, endelig fikk jeg lagt meg på sofaen og kan slappe av... Har vært en hektisk dag med en som har bursdag og begge som skal ut i bursdager på hvert sitt hold. Jeg og Mannen benyttet anledningen til å spise middag ute sammen uten barn Kjenner godt i ryggen at det har blitt en del opp og ned og inn i bil og gåing på butikk og sitting med rett rygg ja, godt jeg kan slaffe off resten av dagen and tomorrow.. I kveld planlegger jeg litt utskleielser av snopisk og snacksisk kaliber sammen med tv-titting og så får jeg gjøre ferdig kostplanen min som skal tre i kraft på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. januar 2011 #209 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg også skeier ut idag, om det er trøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. januar 2011 #210 Del Skrevet 29. januar 2011 Spis noe snacks for meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. januar 2011 #211 Del Skrevet 29. januar 2011 Det skal jeg Al. Skal mønsje skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. januar 2011 #212 Del Skrevet 29. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 29. januar 2011 #213 Del Skrevet 29. januar 2011 Må være noe gæernt med den her energibalansen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. januar 2011 #214 Del Skrevet 29. januar 2011 Uffda, The beib. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 29. januar 2011 #215 Del Skrevet 29. januar 2011 Her skeier vi ut som bare det, med sjokolade både fredag og lørdag denne uka Håper energibalansen er bedre i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 30. januar 2011 #216 Del Skrevet 30. januar 2011 I'm up..... I'm up.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. januar 2011 #217 Del Skrevet 30. januar 2011 Sleep-walking da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 30. januar 2011 #218 Del Skrevet 30. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 30. januar 2011 #219 Del Skrevet 30. januar 2011 Æsj, nå drar Mannen på jobb igjen, så er jeg alene til torsdagskveld Denne uken er uke 1 for meg. Jeg skal nemlig i gang med mitt nevnte prosjekt som egentlig er en livsstilendring, spennende På onsdag skal jeg også på etterkontroll på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. januar 2011 #220 Del Skrevet 30. januar 2011 Hipp hurra for livsstilsendring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå