Gjest Caitlin Skrevet 24. januar 2011 #101 Del Skrevet 24. januar 2011 Ja, frisør er kos og det er deilig å bli litt fresh igjen Jeg stakk likegodt innom legekontoret og fikk tatt stinga også, og fyttirakkern det gjør vondt å ta sting som sitter nesten grodd fast AU altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. januar 2011 #102 Del Skrevet 24. januar 2011 Ble håret bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. januar 2011 #103 Del Skrevet 24. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 24. januar 2011 #104 Del Skrevet 24. januar 2011 Håret ble.... vel, kan man kalle hår bra når man holder på å spare og det egentlig ikke ser ut som noenting? Fargen ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. januar 2011 #105 Del Skrevet 24. januar 2011 Ah, sånn har jeg det akkurat nå også. Jeg venter på at det skal bli like langt over det hele Kjedelig prosess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 24. januar 2011 #106 Del Skrevet 24. januar 2011 Jammen åssen farve da Jeg trives med mitt korte hår Hørtes ikke godt ut å fjerne stinga dine i dag Var det mange sting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 24. januar 2011 #107 Del Skrevet 24. januar 2011 Det er sånn kastanjebrunt, ørlitt rødskjær lissom Usj, de stinga.. Det var bare 8, men de var festet øverst og nederst og måtte dras ut i heling lissom.. Isteden for å ha ett og ett, det måtte være mye bedre Men nå er det er glemt kapittel og fy så mye bedre det er å bevege seg Slipper at det stikker og drar og svir, nesten helt fantastisk jo :gjeiper: Sitter å ser på travel channel, globetrekker som er fra Miami JEG VIL DIIIIIIIIIIIT !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 24. januar 2011 #108 Del Skrevet 24. januar 2011 Og da tenker jeg, så kjedelig............... jeg vil til fjellet, så høyt som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. januar 2011 #109 Del Skrevet 24. januar 2011 Og jeg vil til SYDENNNNNN!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 24. januar 2011 #110 Del Skrevet 24. januar 2011 Joda, sydens varme er godt det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. januar 2011 #111 Del Skrevet 24. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #112 Del Skrevet 24. januar 2011 Har også hørt at vin er bra. Det skal visstnok forhindre leddgikt. Er hjertesorg god nok grunn til å bli lagt inn her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 24. januar 2011 #113 Del Skrevet 24. januar 2011 Har også hørt at vin er bra. Det skal visstnok forhindre leddgikt. Er hjertesorg god nok grunn til å bli lagt inn her? Javisst, og vinnytere har fripass (Hvilket minner meg om at jeg er tom for hvitvin...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 24. januar 2011 #114 Del Skrevet 24. januar 2011 Og jeg vil til SYDENNNNNN!!!!!! Er ikke Miami syden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #115 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg er også tom for hvitvin. Men det går bra, har ikke råd til å kjøpe mer akkurat nå siden jeg har kjøpt meg hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. januar 2011 #116 Del Skrevet 24. januar 2011 Er ikke Miami syden da Jo, kanskje det? :klø: Jeg vet ikke hvor grensa går jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #117 Del Skrevet 24. januar 2011 Jo, kanskje det? :klø: Jeg vet ikke hvor grensa går jeg Vil påstå at Miami er syden, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 24. januar 2011 #118 Del Skrevet 24. januar 2011 Miami er vel også syden, men det er så stort -eller? Syden for meg er å sprade litt i Grekenland eller Spania. Liker ikke storbyer. Men, jenter FJELLET er best Jeg er også tom for hvitvin. Men det går bra, har ikke råd til å kjøpe mer akkurat nå siden jeg har kjøpt meg hund. Hvordan hund? KaDust? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #119 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvordan hund? KaDust? En langhåret schæfer. Han er vakker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. januar 2011 #120 Del Skrevet 24. januar 2011 En langhåret schæfer. Han er vakker :rødme: Det er jeg sikker på at han er. Kan jeg spørre hva den heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå