Gå til innhold

Forbudt å like stor penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville jeg dumpet noen pga størrelse? Hvor har jeg skrevet det? :eeeh:

Jeg synes kravspecet ditt kommer veldig godt fram. Hvorfor være sammen med noen du latterliggjør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du unngår å svare på spørsmålene mine og i stedet stiller du et nytt usaklig spørsmål. Gir opp...får finne noen andre å diskutere med. Kjeder meg. :filer:

• Liker 1
Skrevet

Men det er vel det dere prøver på allerede, ettersom latterliggjøring og totalt mangel på empati og folkeskikk nok vil ha den virkningen uansett. Hvorfor skal en mann utsette seg for noe slik?

Ifølge postene dine så du nok litt mere uempatisk og grov mot de med personlighetsproblemer enn jeg er mot de med ereksjons/pikk-problemer ;)

Og det kan da heller ikke være noen fordel for deg å bli oppfattet kynisk og ekskluderende, for det er jo det første jeg tenker på når jeg leser om holdningene dine.

Jeg har det fint, ellers takk. Sier bare det som er sant jeg.

Naturen er gjerne litt rå den.

Det er du/dere selv helt klart som har fordommer overfor kvinner som man ikke vet noen ting om. Om det er det første du tenker så...jaja. Pur ignoranse.

Gjest Blubberella
Skrevet

Det er jo åpenbart disse menneskene hever seg over disse vanskapte skapningene, og mener de fortjener så mye bedre, fordi de er jo så fantastiske mennesker selv, og dermed ha lov til å sparke "nedover"... :murvegg:

Merkelig at enkelte såkalt "sterke og trygge" damer på KG har så stort behov for å rakke ned på andre...

For å svare på det opprinnelige spørsmålet: Nei det er ikke forbudt å ha preferanser, og det er lov å fantasere om store peniser. Men på et diskusjonsforum må man jo tåle at andre mener man er snever når man kun hungrer etter store peniser og samtidig rakker ned på små peniser. Etter å ha lest denne tråden virker det jo mer som at det er forbudt å ha en mening om at penisstørrelse er mindre viktig enn mannen den henger fast på. Da er man jo både uærlig og lite realistisk...

Å KUN like store peniser og rakke ned på små = sneversynt

Å KUN like små peniser og rakke ned på store = sneversynt

Å vurdere penis og penisstørrelse utifra mannen den henger på og hvordan både mannen og penisen passer i (under)livet = helt vanlig og greit, og det de fleste kvinner gjør.

For å sette det på spissen; å si at man foretrekker å drikke alkohol på fest fremfor å holde seg edru, fordi det er gøyere er greit. Å si at man foretrekker å holde seg edru for å slippe dagen derpå er også greit. Men hvis man MÅ ha alkohol for å fungere sosialt eller rakker ned på dem som ikke drikker er det ikke så greit lenger. Det er heller ikke greit å holde seg edru for å rakke ned på dem som drikker og misjonere for sin egen fortreffelighet som edruelig borger. Preferanser er greit, rene krav og forventninger er umodent og ikke særlig greit. Spesielt når man føler en trang til å fremheve seg selv gjennom å rakke ned på dem som ikke passer til forventningene eller dem som mener noe annet.

Nå er det jo heller ikke noe problem for meg at noen damer elsker store peniser, da det blir flere å velge mellom for meg hvis jeg noengang skulle bli singel igjen. Noe jeg neppe blir da jeg er strålende fornøyd med både mannen min og penisen hans :)

• Liker 2
Skrevet

Så en undersøkelse fra Psychology Today som viste at damer som så på seg selv som godt over snittet attraktive også hadde større tendens til å legge mer vekt på størrelsen.. Er det kanskje fordi sånne kvinner føler at de har rett til å "kreve" mer? På samme måte som "fine damer" (tilsynelatende) har en tendens "kreve" en rik mann, fordi de vet at de kan gjøre det?

• Liker 1
Skrevet

Hmm.. kan du, person i innlegg #105 poste en link til den artikkelen, fant bare denne artikkelen som stemmer nogenlunde med hva du hevder.

Fra artikkelen som jeg har linket til..

I can only speculate. The economy is what comes to my mind. Perhaps so many men have suffered narcissistic injuries as a result of lost jobs, foreclosed houses, shuttered opportunities and expectations, that culturally we regress to the fantasy that it is women, or specifically the eternal Castrating Woman, who is taking away their power, causing them to feel small, young and afraid. Ironically, I think most of the characters responsible for the economic meltdown, and still collecting multi million dollar bonuses, are men. Virile in their fashion, if low on empathy and compassion. Hey, those are often thought of as female traits.
Skrevet

Ifølge postene dine så du nok litt mere uempatisk og grov mot de med personlighetsproblemer enn jeg er mot de med ereksjons/pikk-problemer ;)

Det er ikke jeg som forsøker å gi foreldrene til en som holdt på å ta livet sitt skylden for det. Du fremstår som du lever på en helt annen planet. Et realt forumtroll er du definitivt.

Skrevet

Du unngår å svare på spørsmålene mine og i stedet stiller du et nytt usaklig spørsmål. Gir opp...får finne noen andre å diskutere med. Kjeder meg. :filer:

Det er ikke noe tap, for å si det slik.

Skrevet

Hmm.. kan du, person i innlegg #105 poste en link til den artikkelen, fant bare denne artikkelen som stemmer nogenlunde med hva du hevder.

Fra artikkelen som jeg har linket til..

Denne:

http://www.psychologytoday.com/articles/199411/mens-bodies-the-survey

Den handler om menns og kvinner forhold til mannekroppen, ikke bare om penisstørrelse. Det om penisstørrelse er vel på side 2 og 3. Som man kan se til sist var det bare 21% av kvinnene som overhodet ikke brydde seg om tykkelsen på penis, og 27% som overhodet ikke brydde seg om lengden.

Nå er jo også uttrykk som "care about penis size" osv veldig vage også, i og med at det ikke sier noe som helst om hva slags størrelse som faktisk foretrekkes. Men virker som folk har en tendens til å tolke det som "er større bedre?" Mulig det er meninga at man skal tolke det sånn her også..?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det fint, ellers takk. Sier bare det som er sant jeg.

Du maler deg jo opp i et hjørne her. Når du gjør krav på å sitte med sannheten, bekrefter du bare at du ikke evner å se nyanser. I din skråsikre verden finnes antakeligvis bare sort eller hvitt.

• Liker 1
Skrevet
Men virker som folk har en tendens til å tolke det som "er større bedre?" Mulig det er meninga at man skal tolke det sånn her også..?

Moro lesning, da særlig hvordan kvinner rangerte fysiske styrke og seksuell ytelse i forhold til humor og intelligens, overrasket at de var på helt motsatt side av skalaen.

Vel, vel.. de beste vitsene er ikke de man hylgriner av, men de som man småhumrer av resten av dagen.

Skrevet

Etter min erfaring så er de som har større penis (18-22 cm) bedre i senga, har kanskje noe med selvtillit å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Rakket ned på små peniser, ikke dem med små peniser. Stor forskjell her.

Det er ikke jeg som forsøker å gi foreldrene til en som holdt på å ta livet sitt skylden for det.

Det var jo de som skapte han :gjeiper:

Også var det nå bare et menneske...det finnes flere! :popcorn:

(nei jeg kødder) xD

Altså, det at noen kunne finne på å ta livet av seg bare fordi at ting kan være sånn og sånn er ikke en grunn til å undertrykke kvinners seksualitet. Et åpent sinn og forståelsesfulle omgivelser er heller et bedre virkemiddel.

Men bare så det er klart; dersom noen er så misfornøyd med kroppen sin at de ønsker å ta livet av seg så mener jeg de skal ha rett til å gjøre det, men det går jo an å ha forskjellige relasjoner til kvinner og også finne seg en kvinne med liten fitte.

Ofte så kan selvmordstanker komme som resultat over skam overfor kameratgjengen. Såkalt æreskultur...helt unødvendig. Så nei, kan ikke gi frilynte kvinner skylda.

• Liker 1
Skrevet

Du maler deg jo opp i et hjørne her. Når du gjør krav på å sitte med sannheten, bekrefter du bare at du ikke evner å se nyanser.

Du tror ikke du tolker inleggene mine litt unyansert selv?

For å ikke snakke om stereotypiene man blir tillagt og fordommene man skal finne seg i... :filer:

Skrevet

En ufravikelig tro på en selv vs. en stadig usikkerthet som trenger bekreftelse. En vei utover, eller er det noe en tar innover seg spør jeg meg, men angående det å føde så er mennene mer heldig. For oss så kommer det etter et kvarter, for kvinnen tar det ni måneder og da har man med et helet annet press å gjøre.

Slikt må jammen være slitsomt..

Skrevet

Det jeg mistenker at en del kvinner, dessverre, nekter å innse, eller dessverre ikke klarer å forstå, er at penis er en enormt stor del av mannens identitet. Rett og slett. Så ved å si at peniser under femten cm er puslete og ekle, så sier man at MENN som er sånn er puslete og ekle. Ved å si at man liker store peniser, så sier man at man ikke liker menn med små.

For oss kvinner er dette vrient å forstå. Det går ikke an å sammenligne dette med å tenne på store eller små pupper, for puppene har ikke noe med seksuell tilfredstilling, seksuell prestasjon eller føring av generasjoner videre. Det er kun visuelt. Da er det alltid en kvinne som vil si at, ja men det er det visuelle i en stor penis jeg tenner på. Hjelper ikke. Penis er og blir og vil alltid være som den er. Pupper forandrer seg. Penis er penis. Gang på gang slår det meg at kvinner ikke aner hvor stor en penis faktisk er. De fleste peniser jeg har møtt har ikke jeg verken sett eller merket stor forskjellp på, selv om de sikkert har variert. En penis på seksten/sytten cm er faktisk en ganske stor penis. En penis på tolv/tretten cm er helt normal. Når kvinner sier at en penis må være godt over tjue for å duge, så aner dere faktisk ikke hva dere snakker om!

OG det er vi, kvinner, som har ansvar for knipeøvelser og muskelkontroll. Når jeg har sex føler jeg alltid at penisen fyller meg helt.

Er det forbudt å like store peniser? Nei, selvsagt ikke. Men hva er en stor penis? se det tror jeg få av dere aner. Dog syns jeg det burde være forbudt å mobbe mennekser for noe de absolutt ikke kan noe for, eller kan gjøre noe med. Det er der reaksjonene kommer inn i bildet, mener jeg.

• Liker 3
Skrevet

Rakket ned på små peniser, ikke dem med små peniser. Stor forskjell her.

Det var jo de som skapte han :gjeiper:

Også var det nå bare et menneske...det finnes flere! :popcorn:

(nei jeg kødder) xD

Altså, det at noen kunne finne på å ta livet av seg bare fordi at ting kan være sånn og sånn er ikke en grunn til å undertrykke kvinners seksualitet. Et åpent sinn og forståelsesfulle omgivelser er heller et bedre virkemiddel.

Men bare så det er klart; dersom noen er så misfornøyd med kroppen sin at de ønsker å ta livet av seg så mener jeg de skal ha rett til å gjøre det, men det går jo an å ha forskjellige relasjoner til kvinner og også finne seg en kvinne med liten fitte.

Ofte så kan selvmordstanker komme som resultat over skam overfor kameratgjengen. Såkalt æreskultur...helt unødvendig. Så nei, kan ikke gi frilynte kvinner skylda.

Nå synes jeg sånt er pent lite å tulle med. Men i din verden er det vel helt greit å kødde åpent med hva som helst, tråkke over og latterliggjøre andre, og fremfor alt oppføre seg som en komplett idiot for å fremme dine ekstreme meninger.

Det er selvsagt mobberne som har skylden for at slike ting som dette skjer.

Sånn for å forklare begrepene for deg: Sterke og frilynte kvinner er ikke det samme som å være en komplett drittsekk. Da har du misforstått noe alvorlig.

Skrevet

Du tror ikke du tolker inleggene mine litt unyansert selv?

For å ikke snakke om stereotypiene man blir tillagt og fordommene man skal finne seg i... :filer:

Går man inn i debatt med ekstreme meninger og samtidig påberoper seg den eneste sannhet, er man vel ganske unyansert, vil jeg si...

Gjest signaturen
Skrevet

Det jeg mistenker at en del kvinner, dessverre, nekter å innse, eller dessverre ikke klarer å forstå, er at penis er en enormt stor del av mannens identitet. Rett og slett. Så ved å si at peniser under femten cm er puslete og ekle, så sier man at MENN som er sånn er puslete og ekle. Ved å si at man liker store peniser, så sier man at man ikke liker menn med små.

For oss kvinner er dette vrient å forstå. Det går ikke an å sammenligne dette med å tenne på store eller små pupper, for puppene har ikke noe med seksuell tilfredstilling, seksuell prestasjon eller føring av generasjoner videre. Det er kun visuelt. Da er det alltid en kvinne som vil si at, ja men det er det visuelle i en stor penis jeg tenner på. Hjelper ikke. Penis er og blir og vil alltid være som den er. Pupper forandrer seg. Penis er penis. Gang på gang slår det meg at kvinner ikke aner hvor stor en penis faktisk er. De fleste peniser jeg har møtt har ikke jeg verken sett eller merket stor forskjellp på, selv om de sikkert har variert. En penis på seksten/sytten cm er faktisk en ganske stor penis. En penis på tolv/tretten cm er helt normal. Når kvinner sier at en penis må være godt over tjue for å duge, så aner dere faktisk ikke hva dere snakker om!

OG det er vi, kvinner, som har ansvar for knipeøvelser og muskelkontroll. Når jeg har sex føler jeg alltid at penisen fyller meg helt.

Er det forbudt å like store peniser? Nei, selvsagt ikke. Men hva er en stor penis? se det tror jeg få av dere aner. Dog syns jeg det burde være forbudt å mobbe mennekser for noe de absolutt ikke kan noe for, eller kan gjøre noe med. Det er der reaksjonene kommer inn i bildet, mener jeg.

Beste innlegget jeg har lest på lenge - signerer den!!! :)

Skrevet

Etter min erfaring så er de som har større penis (18-22 cm) bedre i senga, har kanskje noe med selvtillit å gjøre.

Jeg heller nok mer til at det er det som passer deg best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...