Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2011 #181 Skrevet 23. januar 2011 Det er jo ikke "jeg har stor/liten tiss" hun bacjer opp. Hun sier jo selv at hun ikke viser noen forakt for små peniser og det er ikke for å gi noen dårlig samvittighet, hun liker litt større kanskje fordi musa hennes er for stor for en liten. Det går ikke til hodet ditt, men om folk liker en stor tiss er det fordi verden er slik. Tror du ikke det finnes jenter på din høyde som liker "din tiss". Dette er realiteten og ikke ment for å skremme bort gutter. Dersom hun er 180 vil det dessuten være liten sjanse for at en gutt på 160 har en tiss laget for å tilfredsstille hennes monstormus. Om folk her hadde diskutert face to face tror jeg du hadde akseptert av slik er verden. Noen liker stor tiss, noen liker små.
Gjest HPD-bitching Skrevet 23. januar 2011 #182 Skrevet 23. januar 2011 Hvis KG ikke hadde akseptert flere brukerkontoer osv. og en ensidig (muligens ondsinnet) manipulasjon som å lure på om afrikanere har større tiss, hvordan få tissen min større og ikke minst denne bumping av eldre tråder med samme tema...... ..så hadde saken stilt seg anderledes, dette oppkommet av alle trådene som omhandler penis er dog moro. Consequently, the story became that before resurrecting Osiris, Isis put together 13 of the 14 parts, but was unable to find the 14th, his penis, which was eaten by the oxyrhynchus fish. Isis made a wooden replacement, and then attempted to revive him. She then took the form of a kite and flew around his body in order to conceive Horus. Being simultaneously alive and dead, Osiris became the god and king of the afterlife. Kan legge til at dette er en tolkningssak og ikke noe mer enn det for min del
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2011 #183 Skrevet 23. januar 2011 (endret) Uansett synes jeg norna kan være litt mer forsiktig med å kødde med mr.small. Ikke alle forstår din form for humor, eller fetisj, før de kjenner deg. Så må det gjøres klart at norna er i sin fulle rett til å like store peniser. Faktisk så tror jeg mange kvinner liker så stor penis som mulig for bedre nytelse. Når kvinner og menn skal finne en livspartner er penisstørrelse noe av det siste en tenker på. Jeg går hvertfall ikke rundt å tenker på at vaginaen må være trang for at hun skal være et aktuelt kjæresteemne. Jeg er mer skeptisk til om hun har hatt mange sexpartnere, har hun vært utro før osv. Endret 24. januar 2011 av Bond
Gjest Gammel Erik Skrevet 23. januar 2011 #184 Skrevet 23. januar 2011 ICU.. Fra et fugleperspektiv er de fleste kirker sorte, selv om vi ser de malt i hvitt. Frøya/ Frigg er egentlig ei og to, på en og samme tid. Feminine.. men av forskjellig ætt, ei er ditt og den andre datt.
Gjest KateW Skrevet 24. januar 2011 #185 Skrevet 24. januar 2011 Innsikten din er god og innlegget ditt er godt, KateW. Men så vet du jo også hva god sex kan være. Det er en sammenheng her. Takk, og ja... Det er veldig misforstått når man tror at god sex og tenning, kun har med størrelsen på mannens penis å gjøre. 1
Gjest KateW Skrevet 24. januar 2011 #186 Skrevet 24. januar 2011 Thumbs up! Meget flott innlegg. Gutta prater om hvor godt de liker store eller små pupper, men så raskt vi sier at vi liker de store penisene best, så blir man angrepet. Jeg forstår veldig godt at gutta f.eks. foretrekker stramme fitter framfor slappe, så hva er da galt med at kvinner foretrekker å bli fylt maks opp? Man kan ikke sammenligne å rakke ned på menn med liten penis, med å si at man liker å se på store eller små pupper. 1
Gjest Odin Skrevet 24. januar 2011 #187 Skrevet 24. januar 2011 Her er noen innspill fra en mann med stor kuk. Mitt problem er at jeg har fått en generell kvinneforakt. Bakgrunnen for det er at kvinner ser på meg som en kuk. Min personlighet, menneskelighet og evner som medmenneske er uinteressant fordi jeg har stor kuk. Det er vel kjent at min penis er rimelig stor og av den grunn kommer kvinnene og byr seg fram. Ikke fordi jeg er et menneske med følelser og behov for nærhet og respekt, men kun fordi de skal prøve en stor kuk. Jeg er møkk lei disse overflatiske nekene og er særs skeptisk til kvinner som er opptatt av å utbasunere at de foretrekker stor kuk. De er ute etter en ting, og det er kuken. Ikke mannen, og jeg har sluttet å forholde meg til dem. Derfor er disse kvinnene tredjerangs mennesker for meg. Og hadde jeg fått velge, ville jeg vært helt vanlig slik at jeg kan være en av flere. På den måten ville det være mennesket i meg som gjorde meg interessant, ikke kuken. For øvrig kan jeg si at de fleste av kvinnene jeg har hatt, har tatt feil. De får ikke bedre sex med stor kuk. 4
Stefan Skrevet 24. januar 2011 #188 Skrevet 24. januar 2011 Her er noen innspill fra en mann med stor kuk. Mitt problem er at jeg har fått en generell kvinneforakt. Bakgrunnen for det er at kvinner ser på meg som en kuk. Min personlighet, menneskelighet og evner som medmenneske er uinteressant fordi jeg har stor kuk. Det er vel kjent at min penis er rimelig stor og av den grunn kommer kvinnene og byr seg fram. Ikke fordi jeg er et menneske med følelser og behov for nærhet og respekt, men kun fordi de skal prøve en stor kuk. Jeg er møkk lei disse overflatiske nekene og er særs skeptisk til kvinner som er opptatt av å utbasunere at de foretrekker stor kuk. De er ute etter en ting, og det er kuken. Ikke mannen, og jeg har sluttet å forholde meg til dem. Derfor er disse kvinnene tredjerangs mennesker for meg. Og hadde jeg fått velge, ville jeg vært helt vanlig slik at jeg kan være en av flere. På den måten ville det være mennesket i meg som gjorde meg interessant, ikke kuken. For øvrig kan jeg si at de fleste av kvinnene jeg har hatt, har tatt feil. De får ikke bedre sex med stor kuk. Dette er vanskelig for size queens å forstå. Vi menn skal elske det å bli objektisert. Jeg er ikke helt der du er, men jeg holdt på å komme dit. Jeg løste heldigvis koden, som har sørget for at jeg sjeldent går på en smell når det gjelder slike kvinner.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. januar 2011 #189 Skrevet 24. januar 2011 Takk, og ja... Det er veldig misforstått når man tror at god sex og tenning, kun har med størrelsen på mannens penis å gjøre. Jøss... Er det faktisk mulig å tenne på mer enn bare kuk :klø: Altså... Jeg er jo Mann, og tenner da følgelig ikke på pikk. Men jeg tenner jo vilt på pupper. I alle størrelser og fasonger (men det er nok ikke helt rett av meg å tenne så variert i størrelse). Nok om meg, så du kan tenne på sterke armer? Flørtende blikk? Humor? for ikke å snakke om personlighet? I så fall må jo du være eksepsjonelt sær med et perverst tenningsmønster Selv vurderer jeg å gå til behandling siden et skikkelig pent smil kan få meg til å ville ha ei dame Spesielt om hun er en snill person i tillegg til... Det er frustrerende å ha et tenningsmønster som inkluderer så uendelig mye mer enn digre pupper Men ikke si til noen at jeg sa dette da er du grei... Kommer til å dø av skam om dette kommer ut 1
womenwomen Skrevet 24. januar 2011 #190 Skrevet 24. januar 2011 Her er noen innspill fra en mann med stor kuk. Mitt problem er at jeg har fått en generell kvinneforakt. Bakgrunnen for det er at kvinner ser på meg som en kuk. Min personlighet, menneskelighet og evner som medmenneske er uinteressant fordi jeg har stor kuk. Det er vel kjent at min penis er rimelig stor og av den grunn kommer kvinnene og byr seg fram. Ikke fordi jeg er et menneske med følelser og behov for nærhet og respekt, men kun fordi de skal prøve en stor kuk. Jeg er møkk lei disse overflatiske nekene og er særs skeptisk til kvinner som er opptatt av å utbasunere at de foretrekker stor kuk. De er ute etter en ting, og det er kuken. Ikke mannen, og jeg har sluttet å forholde meg til dem. Derfor er disse kvinnene tredjerangs mennesker for meg. Og hadde jeg fått velge, ville jeg vært helt vanlig slik at jeg kan være en av flere. På den måten ville det være mennesket i meg som gjorde meg interessant, ikke kuken. For øvrig kan jeg si at de fleste av kvinnene jeg har hatt, har tatt feil. De får ikke bedre sex med stor kuk. Ha ha - jeg synes ikke synd i deg . Du er bortskjemt ! Og suttrer over små bagateller andre ville ønsket seg . Verdensmester i å synes synd i deg selv pga dine fortrinn som mann . Du suttrer misfornøyd forde damene byr seg fram til deg ? Enhver normal mann ville likt at damene tok initiativ og viste lyst på dem .Og bydde seg fram . Du er i en drømme situasjon , mange andre menn ville misunt deg ! Derfor er du bortskjemt . Innse at du er en mann og blir behandlet deretter . Akkurat som at vi kvinner er kvinner, og blir behandlet deretter . OFTE som kunn 1 MUS uten følelser ... Men vi suttrer da ikke . Lev med det og lær deg å håndtere det motsatte kjønn annerledes , så du blir tatt seriøst og for å være mer enn bare en vandrende pikk ... Jeg må jo også ta mine forhåndsregler i omgang med menn , så de skal forstå at jeg er seriøs og mer enn bare enn lekker og deilig mus faktisk ! Det er ikke så vanskelig . Du bare tar forhåndsregler , så slipper du skuffelsene . Det å ikke bli tatt seriøst som menneske først og fremst pga fysiske fortrinn og kjønn ( organ ) he he Er sikker på mange flere kvinner sliter med dette - enn menn ! 1
Gjest Heksehammeren Skrevet 24. januar 2011 #191 Skrevet 24. januar 2011 Det var en gang... I byen Koblenz er det en stakkars mann som er blitt forhekset på denne måten: I sin kones nærvær har han for vane å handle som menn gjør med kvinner, det vil si å gjennomføre samleie, og han vedblir å gjøre dette gjentatte ganger, og samme hvor mye hans kone bønnfaller ham, holder han ikke opp. Og etter at han slik har parret seg to eller tre ganger, brøler han: "Vi må begynne forfra igjen." Og faktisk så ligger det ikke noe menneske som er synlig for en dødeligs øye sammen med ham. Etter en usannsynlig mengde med slike anfall faller den stakkars mannen til slutt omkull, fullstendig utmattet. Når mannen etter en tid har gjenvunnet kreftene sine en smule, og blir spurt hvordan dette har kommet over ham og om han har hatt noen kvinne hos seg, svarer han at han ikke så noen, men at hans forstand på en eller annen måte er besatt, slik at han ikke på noen måte kan avholde seg fra denne overdrevne kjønnsdrift. Men han har også sannelig mistanke om at en viss kvinne har forhekset ham på denne måte fordi han har fornærmet henne, og hun forbannet ham med trusler om hva hun kunne tenke seg at det skulle skje med ham.
Jalp Skrevet 24. januar 2011 #192 Skrevet 24. januar 2011 Du suttrer misfornøyd forde damene byr seg fram til deg ? Enhver normal mann ville likt at damene tok initiativ og viste lyst på dem .Og bydde seg fram . Du er i en drømme situasjon , mange andre menn ville misunt deg ! Derfor er du bortskjemt . Vel, det er mulig du overvurderer deg selv og dine kvinnelig medsøstre. Det er ikke mer enn en smule realisme som skal til, så forstår du nok at ikke alle kvinner er Guds gave til mannen. Eller sagt på en annen måte: Det er ikke alle menn som som er så utsultet på sex at de har seg ukritisk med alt på to bein og pupper. Ellers synes jeg ikke det var så vanskelig å forstå hva gjest Odin mente. Han vil ha sex med en kvinne, og ikke ei fitte. På samme måte som at kvinner ikke får ha sex med kuken min. De må ha sex med meg. 1
Gjest Bond Skrevet 24. januar 2011 #193 Skrevet 24. januar 2011 Tråden ryddet for avsporinger. Start gjerne en ny tråd om Frøy, undertrykking osv. Kommentarer&spørsmål tas på PM. Bond, mod
womenwomen Skrevet 24. januar 2011 #194 Skrevet 24. januar 2011 Vel, det er mulig du overvurderer deg selv og dine kvinnelig medsøstre. Det er ikke mer enn en smule realisme som skal til, så forstår du nok at ikke alle kvinner er Guds gave til mannen. Eller sagt på en annen måte: Det er ikke alle menn som som er så utsultet på sex at de har seg ukritisk med alt på to bein og pupper. Ellers synes jeg ikke det var så vanskelig å forstå hva gjest Odin mente. Han vil ha sex med en kvinne, og ikke ei fitte. På samme måte som at kvinner ikke får ha sex med kuken min. De må ha sex med meg. Jada - jeg skjønner også hva han mener . Men han kan styre dette selv enkelt og greit ved å ikke la alle damer få han straks de vil til sengs . La damene få jobbe litt for å få bli kjent med deg først , snakk med dem på en seriøs måte om hva du ønsker / vil fremover med bekjentskapet og få dem til å forstå at du ikke bare velvillig knuller dem uten å ha en relasjon til dem eller en mer forpliktende " normal " relasjon til dem som partner - før du velvillig deler ut pikken din til alle som vil ha den ... .........Gjør du det , ser de på deg kunn som en vandrende DILDO . For er slik du oppfører deg og da bruker de deg til det . Og tror at det er helt greit for deg også, at de kunn vil ha pikken din . At du vil selv kunn dette og ikke noe mer seriøst . Tydeligvis blir du skuffet , når damene går når de er mett ... Oppfører du deg selv mer seriøst i forhold til kvinner , tar de deg også mer seriøst , som noe mer enn kunn et spennende knull . Du har jo sikkert andre gode sider . Du må bare vise dine andre sider også mer frem . Så vil de kanskje ha hele deg også . 1
Stefan Skrevet 24. januar 2011 #195 Skrevet 24. januar 2011 Jada - jeg skjønner også hva han mener . Men han kan styre dette selv enkelt og greit ved å ikke la alle damer få han straks de vil til sengs . La damene få jobbe litt for å få bli kjent med deg først , snakk med dem på en seriøs måte om hva du ønsker / vil fremover med bekjentskapet og få dem til å forstå at du ikke bare velvillig knuller dem uten å ha en relasjon til dem eller en mer forpliktende " normal " relasjon til dem som partner - før du velvillig deler ut pikken din til alle som vil ha den ... .........Gjør du det , ser de på deg kunn som en vandrende DILDO . For er slik du oppfører deg og da bruker de deg til det . Og tror at det er helt greit for deg også, at de kunn vil ha pikken din . At du vil selv kunn dette og ikke noe mer seriøst . Tydeligvis blir du skuffet , når damene går når de er mett ... Oppfører du deg selv mer seriøst i forhold til kvinner , tar de deg også mer seriøst , som noe mer enn kunn et spennende knull . Du har jo sikkert andre gode sider . Du må bare vise dine andre sider også mer frem . Så vil de kanskje ha hele deg også . Det gjelder å gi klare signaler på hva man er ute etter, og så se etter de klassiske size queen tegnene. Slår et av disse inn så skjer det ikke noe mer for min del. Jeg gidder ikke kaste bort tid på å være en kuriositet. Og det gjelder også kvinner. Klare signaler på hva man vil, så slipper men tull i etterkant.
Jalp Skrevet 24. januar 2011 #196 Skrevet 24. januar 2011 .........Gjør du det , ser de på deg kunn som en vandrende DILDO . Nå er det vel omtrent det en del av oss kritiserer. At kvinner som er så fokusert på størrelse, kun betrakter menn som vandrende dildoer. Og denne typen kvinner er vel neppe noen menn (uansett størrelse på kjønnsorgan) har noe til overs for. Mer entydig går det vel ikke an å si det. Dere får ikke nyte kuken min med mindre dere er i stand til å respektere og nyte hele meg. Derfor vil ikke size-queens ha noen sjans.
Gjest Heksehammeren Skrevet 24. januar 2011 #197 Skrevet 24. januar 2011 Angående size-queens back in the good old days.. Og hva skal en så mene om de to heksene, som av og til samler mannlige kjønnsorganer i stort antall, så mange som tjue eller tretti stykker, og anbringer dem i et fuglerede eller lukker dem inne i en eske, hvor de beveger seg som levende lemmer og spiser havre og hvete, slik som mange har sett det, og som det er alminnelig kjent? «Det må sies at det alt sammen er Djevelens arbeid og blendverk, for øyenvitnenes sanser er forført. En mann forteller at da han hadde mistet kjønnsorganet sitt, henvendte han seg til en velkjent heks for å be henne om å levere det tilbake. Hun sa til mannen at han skulle klatre opp i et bestemt tre, og at han kunne ta hvilket han ville fra et fuglerede, der det lå atskillige kjønnsorganer. Og da han forsøkte å ta et stort et, sa heksen: "Dette må du ikke ta." Og hun tilføyde: "For det tilhører sognepresten.
Norna Skrevet 25. januar 2011 #198 Skrevet 25. januar 2011 (endret) Ja gi oss en dugelig Frøykuk som jeg kaller det. Det handler ikke bare om å ha utstyret i orden, men om å ri jenta opp til et visst punkt og holde seg der, stiv og hard. Jeg tror gutta skal roe seg ned litt rundt dette og se seg selv og forholdet til kvinner fra et mer nyansert lys. Å tilnærme seg kvinner annerledes en det man gjør i seksuell seleksjon og skille mellom elsker og kjæreste kunne vært en god start. Å forby (i praktisk forstand f.eks stigmatisere, terrorisere, karrakterdrepe) kvinner å utrykke sin seksualitet i sin helhet tror jeg ikke er så lurt. Jeg mener det er konformitetspresset blant menn som skaper problemer i kombinasjon med monogamitetstyranniet, ikke sannheten og åpenhet rundt ting. Derfor er disse kvinnene tredjerangs mennesker for meg. Kan jeg få lov til å si hva jeg syns om visse menn og hva de kunne gjøre? Endret 25. januar 2011 av Norna
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2011 #199 Skrevet 25. januar 2011 Norna: Hvorfor må du tråkke på menn hele tiden?
Norna Skrevet 25. januar 2011 #200 Skrevet 25. januar 2011 (endret) Norna: Hvorfor må du tråkke på menn hele tiden? Trolldomskunst men nå synes jeg du generaliserer menn. Har ikke noe imot ekte menn Kanskje du forveksler menn med en stereotypi? Endret 25. januar 2011 av Norna 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå