Gå til innhold

Forbudt å like stor penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Beste innlegget jeg har lest på lenge - signerer den!!! :)

Takk! Jeg merker jeg blir så knekt av at kvinner kan si hva de vil om menn, men om menn sier det samme om kvinner så er de sjåvinister og slemme og onde... Ja ja... Jeg liker peniser, jeg. Men det er mannen den henger på som tenner meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Takk! Jeg merker jeg blir så knekt av at kvinner kan si hva de vil om menn, men om menn sier det samme om kvinner så er de sjåvinister og slemme og onde... Ja ja... Jeg liker peniser, jeg. Men det er mannen den henger på som tenner meg.

Takk til deg også :smilyblomst:

Du er en av ikke så altfor mange blomster i KG-åkern. Skulle ønske flere av kvinnene her (og andre steder) kunne reflektert litt over dine bevingede ord. Det er faktisk en grunn til at jeg fortsetter å generalisere og bruke skarp ammunisjon til de som fortjener det, så skal jeg fortsette å dele ut blomster og skryt til de som fortjener det.

PS! Svaret på TS startinnlegg er fremdeles "nei"

Skrevet

Takk til deg også :smilyblomst:

Du er en av ikke så altfor mange blomster i KG-åkern. Skulle ønske flere av kvinnene her (og andre steder) kunne reflektert litt over dine bevingede ord. Det er faktisk en grunn til at jeg fortsetter å generalisere og bruke skarp ammunisjon til de som fortjener det, så skal jeg fortsette å dele ut blomster og skryt til de som fortjener det.

PS! Svaret på TS startinnlegg er fremdeles "nei"

Helt enig. Føler det på akkurat samme måten. :tommelsmil:

Skrevet

Oh, you guys! Har dere stor tissefant???? :nigo:

Det er dessverre ikke så mange av de...... :briller:

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Det er dessverre ikke så mange av de...... :briller:

Hvor mange må man egentlig teste nå om dagen for å få korrekt statistisk grunnlag, og er du sikker på at dine testobjekter er tilfeldig utvalgt? :)

Endret av MikeWaters
Skrevet

Hvis man leser mellom linjene i denne kommentaren så kommer du ikke særlig heldig ut :)

Insinuerer du at hun er ei hore? :sjokkert:

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Insinuerer du at hun er ei hore? :sjokkert:

Nei, det er du som har et skittent sinn ;). Fjernet teksten da den ikke var spess morsom, noe den var ment å være.

Endret av MikeWaters
Skrevet

Nei, det er du som har et skittent sinn ;). Fjernet teksten da den ikke var spess morsom, noe den var ment å være.

Litt morsom var den :)

Skrevet

Hvor mange må man egentlig teste nå om dagen for å få korrekt statistisk grunnlag, og er du sikker på at dine testobjekter er tilfeldig utvalgt? :)

N= 1 holder nok ikke, vil jeg tro. :fnise:

Skrevet

Blir det empirisk forskning dersom man finner en penis man liker, og puler den oftest mulig i flest mulig stillinger?

Skrevet

Du skrev et veldig bra innlegg Kate - og evnen til perspektivskifte blir kun bedre ved å forsøke å ta et annet perspektiv enn sitt eget. Mange av oss kvinner trenger å desentrere og se hvilken rolle vi selv tar i et forhold etc etc.

Alt dreier seg ikke om meg (eller...ble litt usikker - kanskje gjør det det?) :blush::kaffekopp:

Skrevet

Havbris, Havbris, Havbris, alt dreier seg kun om penis, og hvor stor den er! Nå tøyser du fælt! :fnise:

Gjest MikeWaters
Skrevet

Blir det empirisk forskning dersom man finner en penis man liker, og puler den oftest mulig i flest mulig stillinger?

Ja, det blir empirisk forskning på sex med en person i flest mulige stillinger :)

Skrevet

Havbris, Havbris, Havbris, alt dreier seg kun om penis, og hvor stor den er! Nå tøyser du fælt! :fnise:

Huffda - glemte meg litt. Det er fredag og jeg tenker bare på at jeg snart skal på hytta sammen med mannen min.Skal ta med målebånd og avgi rapport på mandag :gjeiper:

Skrevet

Ja, det blir empirisk forskning på sex med en person i flest mulige stillinger :)

Næææææææææææi! Det blir empirisk forskning på penis-størrelser!

Havbris, du kan gjøre det samme.

Mål alle vinkler, over og under penis, ta gjerne med ballene også, da legger du rask til flere cm!

Skrevet

Ja - bare snu problemstillingen på hodet!

Gjest Katten.
Skrevet

Holder det ikke å suge litt på hodet? :D

Skrevet

Altså - hvor mange stillinger er det mulig å bruke den i og hvor mange ganger i løpet av 24 timer. Kan bli et stort datamateriale men vil kreve grundige analyser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...