Gå til innhold

svar fort... snoket paa sambos fb..


Gjest nervosanonym

Anbefalte innlegg

Fordi han har gitt TS tillatelse til å gå inn på sin profil.

Kanskje TS bør sjekke mobilen hans nå, hvis det ikke er noe hun har lov til og da..?

Slutt da,nå er du ikke snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei han har gitt meg tillatelse til aa ga pa hans facebook nar jeg vil.. dette sa han da jeg ferska ham i aa lyve (liten sak) men han vet jeg har problemer med aa stole pa menn pga fortiden min ogsaa.. Pa andre mail ser jeg han har ogsa skrevet med andre kvinner om meg... saa jeg begynner faktisk a tro pa at han aldri har vaert utro, vi hadde avstandsforhol i 10 mnd og saa ham ikke pa 6 mnd en periode

Kanskje derfor han skriver at han ikke husker henne? For at du skal bli beroliget...siden han vet du sjekker, mener jeg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han har gitt TS tillatelse til å gå inn på sin profil.

Nettopp! Selvsagt kommer han til å tenke seg om en gang eller to før han skriver noe som helst på steder hvor hun har tilgang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker som om at han ikke ville være frekk mot stripperen/hora, og avslo tilbudet hennes på en høffelig måte. Det der om at han ville møtt henne om han var singel var sikkert noe han bare skrev for at hun ikke skulle føle seg avvist eller noe. Vær heller gla for at kjæresten din sa i fra om at han ikke ville møte henne, og ikke tenk mere på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der om at han ville møtt henne om han var singel var sikkert noe han bare skrev for at hun ikke skulle føle seg avvist eller noe.

Det var helt tåpelig skrevet av han i alle fall. Fysj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Det var helt tåpelig skrevet av han i alle fall. Fysj...

Ja, det er det. Desverre har jeg opplevt at flere av mine kjærester opp igjennom tidene har vært alt for "snille" med andre perifere kvinnelige bekjentskaper for å ikke "såre" dem. De tenker ikke på at det sårer den de er sammen med. Det er en "snill" side jeg ikke tror mange menn forstår seg helt på selv. "Jeg ville ikke buse ut og fortelle henne at jeg hadde dame, for jeg vet hun har hatt en crush på meg... tenkte å si det senere når det passet bedre liksom..." - My ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei han har gitt meg tillatelse til aa ga pa hans facebook nar jeg vil.. dette sa han da jeg ferska ham i aa lyve (liten sak) men han vet jeg har problemer med aa stole pa menn pga fortiden min ogsaa.. Pa andre mail ser jeg han har ogsa skrevet med andre kvinner om meg... saa jeg begynner faktisk a tro pa at han aldri har vaert utro, vi hadde avstandsforhol i 10 mnd og saa ham ikke pa 6 mnd en periode

SKJERP DEG !!!!!

Dette er kun deg og ingen andre enn deg som frieker ut over ingenting.....

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har et forhold med null tillit og tydelig uten grunn. Enten tar dere det opp og fikser det SAMMEN, eller så er dette over om et år. Det er jeg ganske sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt tåpelig skrevet av han i alle fall. Fysj...

Ja, enig der! Jeg ville fått ondt inni meg hvis det var min kjæreste som hadde skrevet noe sånn uansett. Men noen gutter og jenter er bare sånn, og jeg tror ikke de mener noe med det, og at det bare er noe de sier for å ikke være så hysterisk. Virket jo kanskje som om at han ble litt smigret i tillegg da, men ikke ville gå videre med det og han sa jo med en gang i fra om at han er opptatt. Det er også lov til å bli smigret, selv om man har kjæreste. Dessuten, hvis han har vært med en stripper/hore i fylla og ikke husker det, så skjønner jeg godt at han vil vite om hva som hendte. Men man vil jo aller helst at kjæresten ikke skal bry seg om sånt som har skjedd i fortiden, og bare overse det hvis en dame flørter med dem. Jeg synes bare ikke det er verdt å ødelegge forholdet for dette, særlig ikke hvis hun er gravid. Greit, det var ganske dustete av han, men tror ikke han tenkte så mye på hva han egentlig sa eller at han mente noe spesielt med det.

Håper det går bedre med deg da, TS, og at du fikk roet deg ned! Tok du det opp med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bekymringsverdige her er jo at du har lest inboksen til kjæresten din. Ikke greit!

Jeg synes ikke det høres ut som han har gjort noe galt heller. Han sier jo "hvis han var singel", hvilket han ikke er, så da har du nok ikke noe å bekymre deg for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest anonym_HI

Hei HI her... Det gikk bra jeg har ikke tatt det opp med ham fordi jeg visste jeg har gjort noe galt, jeg ble faktisk overrasket over hvor uskyldige mail han hadde i inboksen, jeg er en sjalu dame og forventet meg masse florte mail, fordi han er en kjekk og popular mann, og han har mange fine damer pa vennelisten sin.. Men jeg har ikke tatt det opp og synes det blir feil fordi han sa han var singel, han visste ikke da at jeg hadde gatt inn pa hans facebook, han lar alt staa apent, ogsa mobilen sin... Jeg er heldig som har en manns om ham og har sluttet aa snoke i sakene hans..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han sier at han ikke husker henne, ville jeg latt det ligge. En veldig høflig men avvisende måte å svare denne innpåslitne stripperen på, som det ikke er sikkert at han noensinne har møtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er man hore når man er stripper?

Halveis ,ettersom en tar betalt ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...