Gå til innhold

svar fort... snoket paa sambos fb..


Gjest nervosanonym

Anbefalte innlegg

Gjest nervosanonym

var inne aa snooket pa sambo sin fb, er paa hans data side min er odlagt, husker han la til en stripper i sommer, og jeg sendte henne en mail og han s lettet henne fra fb,.. na leste jeg alle hans mail han sender ikke mail til noen damer, forutom hun stripperen sendte mld til ham paa facebook, da sa han at han ikke husket hvem hun var og det var nok lenge siden da var han nok singel, og hun fortalte jeg hadde provd aa kontakte henne, og at hun fikk bare si til henne at hun ikke kjente ham... da skriver hun, at han fikk opprette privat konto osv om han ville kontakte henne og de kunne ha d moro, og han bare sa at han husket ikke henne men han ville gjenre hoere hva historen deres var "lol".... og at hun fikk fortelle ham...

hvordan skal jeg tolke dette, er gravid og er ganske sur naa :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er jo tydelig at han ikke er ute etter det samme som henne. Ikke bry deg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nervosanonym

okei, skrev ganske fort... Gjor historien litt kortere ( er pa engelsk tastatur )

Oppdaga samboeren min har fatt mail fra en dame jeg saa han var venn med paa facebook, gikk inn pa hennes side i desember og saa at hun selger seg selv til menn & er stripper.. Spurte hva i all verden hun gjorde paa hans facebook, han sa han ikke kjente henne, sa sendte jeg en mail pga han har loyet til meg en gang for om noe annet... Da fikk jeg aldri svar fra henne..

Idag sto sambos facebook aapent her pa dataen gikk inn leste i inboxen hans, der ser jeg en mail fra hun stripperen?/ horen... Og hun skrev at jeg hadde provd aa kontakte henne, og at hun skulle vaere snill pike og ikke fortelle noe til meg om han ville det, og takk for sist osv. Da skrev han at han kan ikke huske henne og at hun fikk bare si til meg at dem ikke kjente hverandre... Da skriver hun, hvorfor setter du ikke opp en hemlig konto her paa fb sa kan vi snakke dirty osv, da sier han.. for aa vaere aerlig hadde jeg gjort det om jeg var singel.. Da sier hun synd... Saa spor han henne om hun kan hjelpe henne og friske opp hukommelsen hans om hva de hadde gjort tidlige...

Ble ganske lei meg for aa lese dette, siden han sier han har aldri hatt noe med henne aa gjore...men tydligvis har dem en fortid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle han lyve til henne og si at han ikke husker, hvis han husker? han har jo ingen grunn til å lyve for hun. Tror heller det er du som overreagerer her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut til at hun vet hvem han er ihvertfall, mens han nekter....antagelig for å få henne "ut av verden". Så lar han seg lokke med litt likevel, ved å oppmuntre henne til å si litt mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fra gamle dager, han sier selv at dersom han var singel så kunne det vært aktuelt, men det er han ikke. Han er med deg, og du skaper bare problemer for deg selv ved å grave i en fortid selv han ikke husker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nervosanonym

Ok jeg er gravid og hormonell.. Er livredd for at han skal ha vaert med horer osv, virket jo som han ville vite mer hva dem hadde gjort osv.. Har jeg grunn til bekymring, leste hans andre mail der skrev han masse fint om meg og hans kopmiser sa han hadde fatt seg en nydelig dame osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... så du tror ikke dette er en måte for "slike damer" å komme i kontakt med menn på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nervosanonym

han sier han aner ikke hvem hun er hun la ham til paa facebook, ser pa hennes facebook huner ute etter gaver eller ting mot at hun gir dem seksuelle tjenester.. hun nevnte det i mailen at hun ville ha julegaven sin fra ham for aa redde ham fra aa fortelle om ham til meg... tror dere hun lyger kanskje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hankjønn

For det første er det dårlig gjort å snoke i sin partners privatliv, selv om det er Facebook. Du leste private meldinger, og siden du sier snoket sier du selv det var uten hans samtykke, ergo krysset du en grense. Nok om det, din samvittighet.

Skal jeg lese meldingene fra mitt ståsted virker han ikke spesielt interesser i å ta kontakt med henne. For meg ligner det svært på det jeg pleier å skrive når ukjente personer legger meg til.

Det værste jeg kan tenke det er, er at hun er en stripper han har møtt på i fylla for lengre tid siden (stripper + husker henne ikke = full?).

Ville ikke tatt dette så tungt, fra mitt ståsted vil jeg si det ikke er noe å bekymre seg for. Ut i fra det jeg leser i posten din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei han har gitt meg tillatelse til aa ga pa hans facebook nar jeg vil.. dette sa han da jeg ferska ham i aa lyve (liten sak) men han vet jeg har problemer med aa stole pa menn pga fortiden min ogsaa.. Pa andre mail ser jeg han har ogsa skrevet med andre kvinner om meg... saa jeg begynner faktisk a tro pa at han aldri har vaert utro, vi hadde avstandsforhol i 10 mnd og saa ham ikke pa 6 mnd en periode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Tror nok ikke du har noe å bekymre deg over!

Han skriver, i en privat melding til henne, at han ikke husker hvem hun her. Hvorfor skulle han lyve om det i en privat melding til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver, i en privat melding til henne, at han ikke husker hvem hun her. Hvorfor skulle han lyve om det i en privat melding til henne?

Fordi han har gitt TS tillatelse til å gå inn på sin profil.

Kanskje TS bør sjekke mobilen hans nå, hvis det ikke er noe hun har lov til og da..?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han har gitt meg tillatelse til aa ga pa hans facebook nar jeg vil.. dette sa han da jeg ferska ham i aa lyve (liten sak) men han vet jeg har problemer med aa stole pa menn pga fortiden min ogsaa.. Pa andre mail ser jeg han har ogsa skrevet med andre kvinner om meg... saa jeg begynner faktisk a tro pa at han aldri har vaert utro, vi hadde avstandsforhol i 10 mnd og saa ham ikke pa 6 mnd en periode

Om dere har det godt sammen og alt er bra nå ,ja da lar du det ligge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...