Steinar40 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #321 Skrevet 21. januar 2011 Så du prøver å kjøpe henne? Selvfølgelig ikke. Men ingenting er gratis i dette livet.
Gjest Sobril Skrevet 21. januar 2011 #322 Skrevet 21. januar 2011 Sorry altså. Men denne tråden har blitt patetisk lang (kombinert med den gamle). Blir bare så oppgitt av folk som på død og liv IKKE kan forstå sitt eget beste.
Gjest Katee Skrevet 21. januar 2011 #323 Skrevet 21. januar 2011 Selvfølgelig ikke. Men ingenting er gratis i dette livet. Såe, hva betaler hun for deg da? ( hvorfor gidder jeg i det hele svare????????????!)
Steinar40 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #324 Skrevet 21. januar 2011 Det har du jo sagt flere ganger før..... Hun tror jo ikke på denne trussel din om at du ikke hjelper henne igjen om det ikke skjer endring, om det ikke blir dere i "nær fremtid".... Nei, det er trist at folk skal behøve å tvinges. Men det ser ikke bedre ut.
LilleBille Skrevet 21. januar 2011 #325 Skrevet 21. januar 2011 Men jeg kan godt vente litt til for å se om hun endrer oppførsel. Jeg har bestemt meg for å ikke gi meg, så da har jeg ingenting mer å tape på det. Så alle ultimatumene - og ikke gi henne mere penger osv. er bare en måte å si at ... "jeg vil gjerne fortsette å gi henne penger, for kanskje hun en eller annen gang - sånn omtrent når helvete fryser til - kanskje vil vurdere om vi kanskje skal haet forhold". For det du har nå er ikke noe forhold - du er KUN en enkel måte å skaffe seg cash på. Og at du virkelig fortsatt inbiller deg at hun vil endre oppførsel er faktisk imponerende.
Steinar40 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #326 Skrevet 21. januar 2011 Sorry altså. Men denne tråden har blitt patetisk lang (kombinert med den gamle). Blir bare så oppgitt av folk som på død og liv IKKE kan forstå sitt eget beste. Og mitt beste er?
Steinar40 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #327 Skrevet 21. januar 2011 Såe, hva betaler hun for deg da? Intet.
Gjest Sobril Skrevet 21. januar 2011 #328 Skrevet 21. januar 2011 Og mitt beste er? Ikke henne ihvertfall. Hun gir deg jo ikke annet enn hodebry og gjør deg til en mer patetisk mann enn du trenger å være.
Lizzee Skrevet 21. januar 2011 #329 Skrevet 21. januar 2011 Ja, det er nå på tide å vise henne at hun ikke kommer 1 mm lenger på hennes måte. I hennes tilfelle er det tydeligvis helt nødvendig for at hun skal klare å forstå. På tide? Har du ikke varslet om dette x antall ganger før? Hvorfor skal hun trenge å forstå? Før eller siden kommer det jo noen kroner fra deg uansett. Og i mellomtiden tenker hun nok ikke særlig på deg og lever sitt eget liv. Nei, det er trist at folk skal behøve å tvinges. Men det ser ikke bedre ut. Tvinges? Ja det er riktige ordet her. Du vet når man må tvinge folk? Jo, når det er noe de ikke vil eller ikke ser nødvendigheten av. Hun ser ikke nøvendigheten av å endre noe som helst. Hun har det fint som hun har det hun. Hun vet at du er en fjott som ønsker henne som kjæreste og som er villig til å hjelpe henne (sånn innimellom hvertfall når du er desperat nok). For henne er det sikkert litt moro å være dramaqueen og se hvor lang hun kan strekke det og deg! Hun er sikkert ikke avhengig av deg og dine penger i det hele tatt, men hun liker å få deg til å tro det.... Og du er så dum at du går på limpinne. Det er vel heller du som bør tvinges. Tvinges til å glemme dama. 1
LilleBille Skrevet 21. januar 2011 #330 Skrevet 21. januar 2011 Og mitt beste er? At du innser at damen bare utnytter deg. At du innser at dette spkalte forholdet ikke er noe forhold - og ikke er liv lage. At du innser at ingen kan klare å forandre et annet menneske på den måten du prøver på. At du må komme deg videre i livet.
Steinar40 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #331 Skrevet 21. januar 2011 Så alle ultimatumene - og ikke gi henne mere penger osv. er bare en måte å si at ... "jeg vil gjerne fortsette å gi henne penger, for kanskje hun en eller annen gang - sånn omtrent når helvete fryser til - kanskje vil vurdere om vi kanskje skal haet forhold". For det du har nå er ikke noe forhold - du er KUN en enkel måte å skaffe seg cash på. Og at du virkelig fortsatt inbiller deg at hun vil endre oppførsel er faktisk imponerende. Jeg innbiller meg ingenting. Jeg skal se hva hun faktisk gjør. Når jeg strammer til skruestikka.
Gjest Eurodice Skrevet 21. januar 2011 #332 Skrevet 21. januar 2011 Selvfølgelig ikke. Men ingenting er gratis i dette livet. Jeg tror ikke damer flest er "holddamer" i et forhold. Du og denne damen har ikke engang et forhold i ordets egentlige forstand. For å snakke for meg selv hadde ikke min ektemann utlegg på meg i det hele tatt. Jeg har hatt noen forhold etterat jeg ble alene, men aldri om jeg ville nedverdige meg til å tigge, enn si forlange penger av en mann. Så hvis du tror det er normalt å betale en kvinne, bortsett fra prostituerte, tar du feil. 1
Lizzee Skrevet 21. januar 2011 #333 Skrevet 21. januar 2011 Jeg innbiller meg ingenting. Jeg skal se hva hun faktisk gjør. Når jeg strammer til skruestikka. hahahaha.... Den har vi også hørt før. Du gjorde jo dette i høst! Hva gjorde hun da du strammet inn skruestikka da? Hvorfor skal du gjøre dette igjen???? 1
Steinar40 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #334 Skrevet 21. januar 2011 (endret) Tvinges? Ja det er riktige ordet her. Du vet når man må tvinge folk? Jo, når det er noe de ikke vil eller ikke ser nødvendigheten av. Hun ser ikke nøvendigheten av å endre noe som helst. Hun har det fint som hun har det hun. Hun vet at du er en fjott som ønsker henne som kjæreste og som er villig til å hjelpe henne (sånn innimellom hvertfall når du er desperat nok). For henne er det sikkert litt moro å være dramaqueen og se hvor lang hun kan strekke det og deg! Hun er sikkert ikke avhengig av deg og dine penger i det hele tatt, men hun liker å få deg til å tro det.... Ja, vi kan sikkert alle spekulere i hvordan det egentlig foreligger. Beklagelig at det skal være nødvendig. Derfor syns jeg det er på tide å heller få vite det. Endret 21. januar 2011 av Steinar40
Lizzee Skrevet 21. januar 2011 #335 Skrevet 21. januar 2011 Selvfølgelig ikke. Men ingenting er gratis i dette livet. Jo for denne dama di så er det mye som er gratis her i livet. Deriblant du!!! Hun gir ingenting og du betaler.
Gjest Sobril Skrevet 21. januar 2011 #336 Skrevet 21. januar 2011 Derfor syns jeg det er på tide å heller få vite det. Du vet at du sa NØYAKTIG det samme for flere måneder siden?
Steinar40 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #337 Skrevet 21. januar 2011 hahahaha.... Den har vi også hørt før. Du gjorde jo dette i høst! Hva gjorde hun da du strammet inn skruestikka da? Hvorfor skal du gjøre dette igjen???? Nei, jeg har ikke strammet til skruestikka tidligere. Jeg hadde nemlig håpet på at det ikke var nødvendig. Men i hennes tilfelle er det åpenbart ikke til å unngå. Hun forstår ikke bedre.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #338 Skrevet 21. januar 2011 Ja, vi kan sikkert alle spekulere i hvordan det egentlig foreligger. Beklagelig at det skal være nødvendig. Derfor syns jeg det er på tide å heller få vite det. Du vet det jo allerede! Hvis du ønsker en bekreftelse fra henne så værsågod og kast bort livet ditt.
Gjest Katee Skrevet 21. januar 2011 #339 Skrevet 21. januar 2011 Intet. Aha! Ingenting er gratis her i livet - unntatt Steinar40...
Steinar40 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #340 Skrevet 21. januar 2011 Jo for denne dama di så er det mye som er gratis her i livet. Deriblant du!!! Hun gir ingenting og du betaler. Hittil, ja. Nå er det slutt. 1
Fremhevede innlegg