Gå til innhold

Tolkningssak 2


Steinar40

Anbefalte innlegg

Du vet at du sa NØYAKTIG det samme for flere måneder siden?

Ja, det gjorde jeg sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet det jo allerede!

Hvis du ønsker en bekreftelse fra henne så værsågod og kast bort livet ditt.

Jeg har allerede kastet bort så mye tid at litt fra eller til spiller ingen rolle lenger.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være oppdiktet. Hver gang tråden dør hen, så kommer Steinar med noe nytt som er så latterlig og urealistisk at han får mange svar igjen. Det hele har blitt så overdrevet at det ikke kan være en sann historie. Ingen er så idiotiske og godtroende som dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvilket tidsbegrep har du? Hva snakker vi her? En uke til, to uker, en måned, et år?

Det kommer helt an på henne og hennes oppførsel.

Det eneste som kan løse opp i dette nå er at hun viser god vilje.

Og jo før jo heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må være oppdiktet. Hver gang tråden dør hen, så kommer Steinar med noe nytt som er så latterlig og urealistisk at han får mange svar igjen. Det hele har blitt så overdrevet at det ikke kan være en sann historie. Ingen er så idiotiske og godtroende som dette.

Jeg mistenker at det sitter noen i en eller annen stue foran en dataskjerm nå som godter seg noe jævlig :klaske: Enten det eller så er dette et eller annet sykt forskningseksperiment - og vi er alle lab-rotter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på henne og hennes oppførsel.

Det eneste som kan løse opp i dette nå er at hun viser god vilje.

Og jo før jo heller.

Tror du virkelig at hun kommer til å gjøre det ???

... svaret er vel nei - for du tror ikke noe - du skal ha bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være oppdiktet. Hver gang tråden dør hen, så kommer Steinar med noe nytt som er så latterlig og urealistisk at han får mange svar igjen. Det hele har blitt så overdrevet at det ikke kan være en sann historie. Ingen er så idiotiske og godtroende som dette.

Dette er faktisk min virkelighet.

Og årsaken er altså måten hun oppfører seg på overfor meg.

Jeg prøver å forstå henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan det komme av at vi ikke helt tror på dette ...... :klø:

Det forstår jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig at hun kommer til å gjøre det ???

... svaret er vel nei - for du tror ikke noe - du skal ha bevis.

Det stemmer.

Jeg skal se om hun nå viser god vilje eller ikke.

Det er det eneste som interesserer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være oppdiktet. Hver gang tråden dør hen, så kommer Steinar med noe nytt som er så latterlig og urealistisk at han får mange svar igjen. Det hele har blitt så overdrevet at det ikke kan være en sann historie. Ingen er så idiotiske og godtroende som dette.

Dette tenker jeg med jevne mellomrom, problemet er at vi i så fall har med et sykt og ensomt menneske å gjøre. Hvilket troll i verden hadde holdt på SÅ lenge??? Er dette trolling, så dreier det seg om flere timers arbeide hver dag, man må holde oversikt over hva som er sagt og når slik at man ikke avslører seg.

Om dette er trolling, så fortjener vedkommende en Oscar i trolling.

Om det ikke er trolling, vil jeg bare si én ting til Steinar; - Kondolerer. Du kommer aldri til å ende opp i et normalt forhold til en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tenker jeg med jevne mellomrom, problemet er at vi i så fall har med et sykt og ensomt menneske å gjøre. Hvilket troll i verden hadde holdt på SÅ lenge??? Er dette trolling, så dreier det seg om flere timers arbeide hver dag, man må holde oversikt over hva som er sagt og når slik at man ikke avslører seg.

Om dette er trolling, så fortjener vedkommende en Oscar i trolling.

Om det ikke er trolling, vil jeg bare si én ting til Steinar; - Kondolerer. Du kommer aldri til å ende opp i et normalt forhold til en kvinne.

Nei, dette er ikke trolling.

Og hvis dere tenker dere litt om, så er det faktisk egentlig ikke min oppførsel som er problemet. Det er hennes oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FØRST ET PAR SITAT FRA FORRIGE TRÅD:

Jeg har lyst til at hun og jeg skal klare å kommunisere.

Jeg innser imidlertid at det er veldig lite sannsynlig, men det er helt opp til henne selv å endre innstilling og oppførsel.

Skjer ikke det, så dør dette av seg selv.Og det kan umulig dreie seg om lenge til med status quo, ettersom hun nå får føle at hun ikke oppnår noe som helst med måten hun oppfører seg på lenger.

Men så oppførte hun seg vel litt fint igjen da slik at hun kunne få litt ekstra penger til jul. Rart det der. At det var til jul hun fikk penger???

Jeg tror på det jeg ser, og det blir ikke snakk om å overføre penger i denne situasjonen. Hun har forøvrig ikke mottatt noe som helst av meg siden i sommer.

Men så fikk hun igjen til jul.....

Ja, jeg skrev at alt tyder på det nå.

Jeg tenker ikke på hva som kan skje i en fjern fremtid. Jeg har tidligere sagt klart ifra til henne at dette er den sjansen hun får (fikk). Etter dette kommer alle broer til å bli brent.

Og når det eventuelt har gått noen uker uten vettig kontakt, så kommer jeg til å avskrive henne for godt. Og for all fremtid.

Ååååå tullegutten!!!!!

Slapp helt av. Jeg beveger meg sakte men sikkert i en retning.

Dette er selvfølgelig ikke åpenbart for dere, men det er i hvert fall sånn.

Jeg kan garantere at denne situasjonen kommer til å bli avsluttet.

Garantert!!! Du sa bare ikke når!!!

Å SÅ FRA DENNE TRÅDEN:

Jeg har allerede kastet bort så mye tid at litt fra eller til spiller ingen rolle lenger.

Her treffer du vel spikern på hodet.

Trist at du selv mener du er så lite verdt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er ikke trolling.

Og hvis dere tenker dere litt om, så er det faktisk egentlig ikke min oppførsel som er problemet. Det er hennes oppførsel.

Men du lar henne oppføre seg sånn mot deg.

Du har et valg - og ønsker du ikke dette - er det bare å sette foten ned. Du er den eneste som kan ta valget om hva du vil tillate henne å gjøre mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er ikke trolling.

Og hvis dere tenker dere litt om, så er det faktisk egentlig ikke min oppførsel som er problemet. Det er hennes oppførsel.

Men hvis hun oppfører seg så fælt - HVORFOR fortsetter du i samme sporet?

HVA er det som er så fantastisk med denne kvinnen som gjør at du holder det gående? Det vi hører er jo intet annet enn negativt.

Mener jeg spurte om det samme i forrige tråd du hadde, men fikk ikke noe ordentlig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, dette er ikke trolling.

Og hvis dere tenker dere litt om, så er det faktisk egentlig ikke min oppførsel som er problemet. Det er hennes oppførsel.

Herregud!

Hennes oppførsel er da ikke noe problem, hun vil ha penger og det får hun. Oppførselen din ER et problem. Du graver deg bare lenger og lenger ned. Denne dama er ikke dum, men hun er uten tvil skikkelig sleip og utspekulert. Ikke at man trenger å være så utspekulert for å lure deg da, du går jo på limpinnen gang etter gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er ikke trolling.

Og hvis dere tenker dere litt om, så er det faktisk egentlig ikke min oppførsel som er problemet. Det er hennes oppførsel.

Problemet er at du godtar hennes oppførsel.

Og at du fra tid til annet premierer henne med penger.

Du sa i høst at nå var det slutt, nå ville du ikke gi henne noe før hun totalt endret oppførsel og adferd. Også fikk hun penger til jul? Hadde hun da endret oppførsel og adferd???

Det er noe totalt galt med oppførselen til en mann som gidder å kaste bort livet sitt for en dame som aldri - ALDRI - kommer til å gjøre noe annet enn å utnytte ham.

Endrer du din oppførsel så trenger du ikke forholde deg til henne og da er det hele avsluttet og problemet er løst!!!

Og du kan leve videre og treffe en ny dame som PASSER inn i livet ditt uten å endre seg radikalt for å tilfredstille dine krav.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØRST ET PAR SITAT FRA FORRIGE TRÅD:

Men så oppførte hun seg vel litt fint igjen da slik at hun kunne få litt ekstra penger til jul. Rart det der. At det var til jul hun fikk penger???

Men så fikk hun igjen til jul.....

Heldigvis er det lenge til jul igjen.

Ååååå tullegutten!!!!!

Garantert!!! Du sa bare ikke når!!!

Å SÅ FRA DENNE TRÅDEN:

Her treffer du vel spikern på hodet.

Trist at du selv mener du er så lite verdt

Jeg er ikke lite verdt. Men etter så lang tid vil jeg ha dette avklart en gang for alle. Nå gjenstår altså å se hvordan hun reagerer på skruestikka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du lar henne oppføre seg sånn mot deg.

Du har et valg - og ønsker du ikke dette - er det bare å sette foten ned. Du er den eneste som kan ta valget om hva du vil tillate henne å gjøre mot deg.

Ja, jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...