Gå til innhold

Tolkningssak 2

Steinar40

Anbefalte innlegg

Gjest Ludovie

Ja, men hvis jeg lar henne bestemme seg så slipper jeg å tenke noe mer på det etterpå og eventuelt angre.

Hvordan i all verden er det mulig å angre på at man har kuttet ut et kynisk, utspekulert, vulgært og pengegrisk menneske, og som attpåtil åpenbart ikke vil ha en, fra livet sitt? :klo: Please explain. Nei, forresten; expand and discuss.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ludovie

Men hun kommer jo ikke til å få mer penger. Det er en vesentlig forskjell. Kan ikke fatte at hun skal fortsette dette da!

Men Steinar: Hvorfor i all verden skal hun plutselig begynne å tro på at hun ikke får mer penger, når du jo har åpnet lommeboken gang, på gang, på gang, etter at du har sagt at hun ikke skal få mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tid og penger skal du bruke på det, da? Vi kan aldri være sikre på at vi ikke vil angre på en beslutning. Men når du og tolkningsdama ikke har kommet lengre enn dette på halvannet år, da er det faktisk svar nok.

Ja, det meste tyder jo på at du har rett.

Du kan komme til å bli overrasket over hvor lang tid det kan ta før hun gir opp... og for hver dag som går, hvor du sitter slik og venter på at HUN skal bestemme DIN fremtid, så har du mistet en dag av livet ditt.

Så lenge hun ikke kontakter meg igjen så er det jo egentlig ingen problem. Da går det bare en vei.

Men skulle hun kontakte meg igjen så får jeg tenke hva jeg skal gjøre da. Penger får hun uansett ikke men tiden går selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Men Steinar: Hvorfor i all verden skal hun plutselig begynne å tro på at hun ikke får mer penger, når du jo har åpnet lommeboken gang, på gang, på gang, etter at du har sagt at hun ikke skal få mer?

Bare for å gjøre dette en tanke mer forståelig:

Du skjønner det, Steinar, at vi andre ser på mange ting når vi kommuniserer med andre mennesker. For eksempel så er det sånn at dersom en person sier "jeg er totalavholds!", men at vedkommende allikevel bøtter innpå med sprit og alskens drikkevarer og blir totalt snydens på hver eneste fest hun eller han er på, så tenker vi at utsagnet ikke gjelder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden er det mulig å angre på at man har kuttet ut et kynisk, utspekulert, vulgært og pengegrisk menneske, og som attpåtil åpenbart ikke vil ha en, fra livet sitt? :klo: Please explain. Nei, forresten; expand and discuss.

Jeg håper vel egentlig bare på at hun skal vise seg å ikke være sånn :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å gjøre dette en tanke mer forståelig:

Du skjønner det, Steinar, at vi andre ser på mange ting når vi kommuniserer med andre mennesker. For eksempel så er det sånn at dersom en person sier "jeg er totalavholds!", men at vedkommende allikevel bøtter innpå med sprit og alskens drikkevarer og blir totalt snydens på hver eneste fest hun eller han er på, så tenker vi at utsagnet ikke gjelder. :)

hehe

Ja, men jeg kan garantere deg at denne dama nå IKKE kommer til å få 1 kr i denne situasjonen :)

Det dreier seg nå bare om å få til en closure snarest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Men det har hun jo gjort i halvannet år! Så hva er det som plutselig skal endre seg nå, mener du?

hehe

Ja, men jeg kan garantere deg at denne dama nå IKKE kommer til å få 1 kr i denne situasjonen :)

Men det vet jo ikke hun! Du har jo gjentatte ganger vist at du åpner lommeboken såsnart hun kaller deg en hæstkuk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vist deg i halvannet år at det er akkurat slik hun er. Synd, men sant.

Hun er vel godt voksen og ingen hormonfylt fjortis. Sannsynligheten for at hun skal endre seg, er lik 0. Egentlig vil du aldri kunne stole helt på henne uansett hva hun sier, fordi hun i alt for lang tid har sagt A, og gjort B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Men det har hun jo gjort i halvannet år! Så hva er det som plutselig skal endre seg nå, mener du?

Men det vet jo ikke hun! Du har jo gjentatte ganger vist at du åpner lommeboken såsnart hun kaller deg en hæstkuk.

Nei, det har hun ikke kalt ham. Hun har kalt ham en pikk. :ironi:

(Steinar tar alt bokstavelig, må du huske)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det er vel strengt tatt et kompliment :Hehe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludovie

Kan dere rive dere løs og ta en tur innom Personlige meldinger og gratulere meg med dagen?

Bøtt åff kårs!

Sorry, ass. Jeg har det med å bli vekselvis litt selvopptatt og Steinar-opptatt (nei, ikke på den måten, Steinar), noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

Selvfølgelig håper du, det skjønner alle her på tråden.

Du håper slik utallige andre i lignende forhold har håpet før deg:

- hvis jeg gjør sånn og slik, vil h*n se hvor bra jeg er.

- hvis jeg gjør sånn og slik, blir h*n glad i meg.

- hvis jeg gjør sånn og slik, blir alt bra.

Men det blir dessverre ikke alltid sånn som man håper, og i mellomtiden går det dager, uker, måneder og år av livet.

Jeg syns du har prøvd mer enn nok og gitt denne dama utallige sjanser, og vi vet vel alle hvordan det har gått.

Hva med å gi DEG SELV en sjanse for én gangs skyld?

Endret av Tsunade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med å gi DEG SELV en sjanse for én gangs skyld?

Hør! Hør!

Dette er kloke ord, Steinar. Kjønnsnøytrale, kloke ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtt åff kårs!

Sorry, ass. Jeg har det med å bli vekselvis litt selvopptatt og Steinar-opptatt (nei, ikke på den måten, Steinar), noen ganger.

Takk. Steinar, da? Du er også invitert. Garantert fritt for smalltalk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...