Gå til innhold

Maria Amelie kastes ut.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er selvsagt enig med deg i at den som har behov for asyl skal få det uavhengig om personen er professor eller fattig tigger som ikke kan lese eller skrive.

Men syntes kansje spesielt de som kom som barn som er oppvokst i norge skal taes spesielt hensyn til. Når de i tilleg kan bidra til samfunnet på en god måte så kan jeg ikke skjønne hvorfor de ikke kan bli. Det blir jo også flere og flere av befolkningen som går av med pensjon og færre arbeidstakere skal betale utgiftene til fellesskapet

Jeg regner med at det er at det er at det ikke blir tatt hensyn til du mener?

Jeg er forøvrig enig med det du skriver under, men det er en er diskusjon om hvordan retten bør være (de lege ferenda) og ikke hvordan retten er (de lege lata), og det er hvordan retten er som man er nødt til å forholde seg til i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frøken Salamova burde heller setje seg ned å diktere eit takkebrev til Noreg.

Som har påkosta utdanninga hennar, som ho ikkje hadde rett på. Som ho har fått levd trygt og godt i, sjølv om ho egentleg ikkje hadde rett til det heller.

Æsj, alle har rett på å leve trygt og godt. Jeg blir rett og slett kvalm av deg som ønsker direkte vondt et annet menneske. Herregud, hva er det som skjer i hodet ditt?

• Liker 2
Skrevet

De som er reelle flyktninger, de som virkelig har behov, de får bli.

Du er faktisk overbevist om at UDI/UNE aldri tar feil? *facepalm*

Skrevet

Æsj, alle har rett på å leve trygt og godt. Jeg blir rett og slett kvalm av deg som ønsker direkte vondt et annet menneske. Herregud, hva er det som skjer i hodet ditt?

Eg ønsker ingen direkte vondt.

Men eg har lov til å meine det eg vil, og eg synst at ho burde være takknemleg for å ha levd trygt her så lenge, og no er det på tide at ho dreg herifrå.

Skrevet

Du er faktisk overbevist om at UDI/UNE aldri tar feil? *facepalm*

Det jeg er overbevist om, er at det ikke er mange land i verden som har en mer nøysom behandlig av slike saker enn Norge. I dette tilfellet har også Finland kommet til samme resultat.

Skrevet

Denne jenta har ødelagt for seg selv. Å gjøre seg til kjendis pga en kriminell handling er særdeles lite smart. Det er bare færre og færre som støttet henne. Noen som har merket at etter kommentarene under artiklene var i mot henne istedenfor å støtte henne, så legger de ikke lenger ut noe kommentarfolk under artiklene. Det norske folk vil ha henne ut, problemet er bare at de som ikke støtter henne er heller høflige og lar være å si noe. Vi er godt oppdratt i norske folk.

Gjest pastablasta
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun ble kåret til "Årets nordmann". Ikke rart hun følte seg trygg og aldri trodde dette ville skje henne. Samtidig er det jo et hån mot det norske folk, da man vel aldri skal tillate at folk bryter lover og regler for å få opphold her.

Lurer på hva de som gav henne den prisen føler nå...

Det var samme avis som ga prisen, "Årets nordmann", til Kohinoor Nordberg i 2007. Man kan lure på hvorfor hun egentlig fikk den prisen. Det inntrykket jeg sitter igjen med, er at hun dro i gang en stygg hetskampanje som prøvde å hefte rasiststempel ved en hel etat, og drev en av de involverte ambulansesjåførene til randen av selvmord.

Nå ser vi igjen det samme mønsteret, en prisutdeling som er en del av en kampanje.

Når vi vet at ukemagasinet Ny Tid, som deler ut prisen, er tidligere partiorgan for Sosialistisk Venstreparti, faller noen brikker på plass.

• Liker 1
Gjest pastablasta
Skrevet

Vi kaster ut våre venner, og betaler trygd for at være fiender skal bli.

Marie skrev ikke æddabæddabok, hun sto opp for vår svakeste folkegruppe, de usynlige, og hun står fortsatt oppreist. Men vi trenger kanskje ikke helter som er så tøffe at de utfordrer oss.

De du kaller vår svakeste folkegruppe, har av gode grunner fått avslag på sin asylsøknad. Deretter velger de å gjemme seg.

De er ikke "helter", Marie er heller ingen "helt". Hun har utnyttet folk sin sympati til egen vinning.

At Krekar får bli, er ingen god ting. Myndighetene har også fått garantier for at det ikke skal skje noe med han, om han sendes i retur. Myndighetene våre velger likevel å la være.

Jeg kan ikke unngå å legge merke til at Krekar har kommet med ganske ukamuflerte trusler mot oss, om han blir utsendt. Mens Marie, og hennes støttespillere bruker "sympati-kortet", istedet. Hittil er det vold som funker best, ser det ut som..

Skrevet

Tøft at Stoltenberg står imot presset og håper for Guds skyld han ikke gir etter. Gjør han det, kommer helvete.

Skrevet

Det er ikke ofte jeg tar parti med Stoltenberg, men her gjør jeg det.

Bare fordi at en person på en eller annen måte(falske papirer?) har skaffet seg en utdannelse og skrevet ei bok så er den personen like mye ulovlig i landet som hvilken som helst annen ulovlig innvandrer med brun hud og som heter muhammed eller ali.

Men denne saken viser at det er ganske mye rasisme i venstresiden da de ikke viser et slikt engasjement ovenfor de mange hundre barna fra midtøsten som sendes hjem hvert år men når hun her jenta sendes hjem av samme grunn, ja da skal verden snues opp ned..

Kvalmt..

• Liker 1
Skrevet

Kjenner en som heter Mohammed som har nesten samme historie som Maria. Mohammed fikk avslag på asylsøknad, gikk i dekning, jobbet svart i mange år og nå tjener han ganske bra gjennom et enkeltmannsforetak registrert på en bekjent. Mohammed snakker trøndersk som bare det og det Mohammed driver med er ganske samfunnsnyttig.

Bør Mohammed få bli i Norge?

• Liker 1
Skrevet

ALI MOHAMMED FARAH: somalier slått ned, foran kone og barn, ambulanse-personellet nekter å ta ham med. (Budskap: Nordmenn er rasister! Støtt oss og vær snill!)

AMELIE: søt og grei og med en mastergrad atpåtil, hun må få bli i Norge, når Krekar kan? Se på henne, hvit og uskyldsren, akkurat som nordmenn... alt hun mangler er et papir for å bli norsk! (Budskap: omgå Storting og norske lover slik at alle illegale innvandrere blir lovlige... se papirlose.no for kampanjen bak galionsfiguren Amelie)

Skrevet

Det finnes forskjellige organer som har hvert sitt ansvarsområde:

UNE: fatte vedtak etter norske lover og regler. Det har de gjort: Hun skal ut.

POLITIET:Å se til at det som står i vedtaket iverksettes: Uttransportering. De jobber med saken.

RETTSAPPARATET:Hvor hun skal være i påvente av utsendelsen.

Hun sendes ut. Til de av dere som håper at hun skal få bli: det kommer ikke til å skje uten at en organ tråkker en annen på tærne og det kan ingen, det vil ingen. Sånn er LOVEN.

Hun kommer til å vende tilbake en dag. La oss håpe at det blir lenge til det, og at denne gangen viser hun til respekt for landet ( og dets lover ) hun på død og liv mener hun fortjener å bo i.

• Liker 1
Skrevet

Som tryllekunstneren, der holder publikums oppmerksomhet fanget med den ene hånden, mens det virkelige trikset utføres med den andre. Så er spørsmålet bare hva det er Norges befolkning ikke skal få med seg av viktigheter fra verden, siden nyhetsbildet så til de grader skal mettes med denne saken!

Skrevet

Tåredryppende propaganda! Ikke EN artikkel som er LITT kritisk engang! Hva skjedde med å prøve å se hele bildet og belyse flere sider av en sak? Lærer de ikke det på journaliststudiet lengre?

• Liker 1
Skrevet

Gi oss nye medier!

Trygve Hegnar var klar i sin tale på NRK2 i kveld, og sa det som burde sies, at vi er vitne til en propagandajournalistikk uten sidestykke.

Det er uhyggelig at vi i dette landet ikke har en eneste objektiv avis eller TV-stasjon som FORMIDLER nyheter, og ikke som følger opp tradisjoner fra Stalins eller Hitlers propagandapresse.

Slik det nå er, marsjerer alle medier i takt - i ren hanemarsj - etter ordre fra en velorganisert maktelite på venstresiden som bruker lovbryteren Madina for alt hun er verd for å presse frem sine egne politiske krav. Det er en forestilling så skammelig og så uverdig vårt demokrati at deet bør få alarmklokkene til å ringe høyt hos alle anstendige mennesker.

Vi trenger alternative nyhetsmedier! Noen som fremdeles har litt integritet igjen?

Eller skal vi drukne i svulstig og rødbrun propagandajournalistikk fra politiske emissærer som har okkupet redaksjonene over hele landet?

• Liker 1
Skrevet

Utmerket at Per-Willy Amundsen faktisk har litt VETT:

- Jeg har liten forståelse for at foreldrene fortsatt opptrer i skjul og stiller krav til norske myndigheter. De burde vært pågrepet og sendt ut av landet. Hvis de har skamvett, setter de seg på samme fly til Russland som datteren og hjelper henne der. De kommer åpenbart fra en ressurssterk familie.
Skrevet

Norge tar imot ca 1200 hvert år... dette er mennesker som ofte (men ikke alltid) har behov for beskyttelse... det SV ønsker, er at enhver "flyktning" som kommer innenfor riksgrensen skal få opphold, siden SVs hjertevarme ikke kjenner noen grenser... og da snakker vi sikkert om 3-4 mrd. Vi får bare presse oss litt sammen rundt Oslofjorden, og dele godene.

Skrevet

Det er jo rart at mennesker som vil ikke oppgi sin identitet kan gå fri i norske gater.Det er jo ikke trygd for resten av befolkningen.Hvem vet hva slags folk kommer til Norge?Barnemishandlere,voldtektsmenn,narkotikalangere osv.Sett de i lukkede mottak til de oppgir hvem de er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...