Gå til innhold

Noen utenlandske menn sjikanerer kvinner på gaten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor I Oslo og har aldri blitt trakkasert. Skjønner at jeg bare må ha vært heldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Oslo er ødelagt takket være dem. Takk skal politikerne faen meg ha, nå flytter jeg herfra for å fi mine to døtre en oppvekst uten å bli skjelt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke dette har noe særlig med religion å gjøre. Religiøse folk trakasserer ikke andre mennesker slik folk beskriver her i tråden, enten de er muslimer eller hva som helst annet.

En annen her nevnte at europeere var bedre i sitt kvinnesyn. Det stemmer ihvertfall ikke med mine erfaringer.. Øst-europeere har jo f.eks. et HELT annet kvinnesyn enn vi har her i Norden.

Mannfolk fra Polen, Kroatia, Litauen og andre østblokkland er mye verre enn afrikanere. Svært mange voldtekter begås av menn fra øst-europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diamant

Noen utenlandske menn sa du?? MANGE utenlandske menn sjikanerer kvinner på gaten og andre steder for å si det sånn! Dem som ikke klarer å oppføre seg i landet vårt, burde blitt sparket på hode og ræva ut fra Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Marsvinet

Er det trolleri då? Er ikkje det ei meining som folk har lov til å ha?

Det finnes faktisk lover mot sjikanering, rasisme, homofobiske handlinger og kjønnsdiskriminering. Så nei, dette er ikke meninger som det er lov å ytre (selv om det er fult lovlig til å ha dem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On noen norske jenter har oppført seg billig, så gir ikke det noen rett til å behandle alle norske jenter der etter (på samme måte som vi ikke kan behandle alle innvandrermenn som barneovergripere(voldtar 14 åringer osv), selv om noen har gjort det) Tipper forresten at antallet norske jenter som faktisk er løse, og tallet på utenlandske menn som forgriper seg er nok så likt, altså er det de færreste det er snakk om.

Anonym poster: 441e8e618dc21f76f8894fadc49324e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marsvinet

Å si at Norske kvinner er horer er forresten mer rasisme enn kjønnsdiskrinimering spør du meg. Noen bør slå ned på hverdagsrasismen mot norske kvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

On noen norske jenter har oppført seg billig, så gir ikke det noen rett til å behandle alle norske jenter der etter (på samme måte som vi ikke kan behandle alle innvandrermenn som barneovergripere(voldtar 14 åringer osv), selv om noen har gjort det) Tipper forresten at antallet norske jenter som faktisk er løse, og tallet på utenlandske menn som forgriper seg er nok så likt, altså er det de færreste det er snakk om.

Anonym poster: 441e8e618dc21f76f8894fadc49324e3

Hva vil det si å være billig?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...