Gå til innhold

Er du lykkelig i ditt forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er best av å være ulykkelig som singel eller lykkelig i et ok forhold da?

Det svaret gir seg jo selv. Er man lykkelig i et forhold, så er det jo et bra forhold, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg er lykkelig. Jeg stoler på sambo,og han stoler på meg. Vi er helt oppslukt av hverandre når vi er sammen. Dog oppfører vi oss ikke som et "klåpåhverandreheletidenpar" når vi er sammen med andre, men når det bare er oss blir det mye kosing.

Jeg har utentvil funnet mannen i mitt liv. Vi har vært sammen i 3.5 år, og vi har ingen store uenigheter eller forskjeller. Jeg kan telle på en hånd de diskusjonene/kranglene vi har hatt. Nøkkelen til et lykkelig forhold er å respektere hverandre, og gi hverandre tid til å drive med hobbyer/treffe venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt fornøyd med mitt forhold. Foreløpig blir jeg værende fordi jeg lider av beslutningsvegring. Tror jeg frykter sorgen og savnet jeg vil bli møtt med om jeg gjør det slutt, samt frykten for å ikke finne en som blir like glad i meg som min kjæreste er.

Tanken om at gresset ikke er grønnere på andre siden av gjerdet får meg også til å sitte fast. Tanken om at jeg selv bør forsøke å gi litt mer, endre meg litt, strekke meg litt lenger i håp om at vi får det til. Har snakket med min kjære, og han blir usikker av tankene mine. Det forstår jeg godt.

Akkurat nå føler jeg litt som at jeg blir værende i forholdet fordi det er trygt og greit å ha noen der, mens kanskje det mest riktige vil være å gå....eller kanskje ikke.

Jeg grubler vel veldig mye om dagen for å finne ut av hva som er rett å gjøre, føler ihvertfall ikke at det er rett å bare være sammen med min kjære fordi det er bekvemmelig for meg inntil en dag jeg finner en annen. Men er skummelt å avslutte et forhold når man ikke er sikker på hva man føler er riktig å gjøre.

Dette var som å lese mine egne tanker..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det svaret gir seg jo selv. Er man lykkelig i et forhold, så er det jo et bra forhold, vel?

Jo, men at man er lykkelig betyr jo ikke at man er stormende forelsket eller at man føler man har møtt den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Jeg er lykkelig i ekteskapet og mannen min gjør meg glad hver eneste dag! :)Føler meg som verdens heldigste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men at man er lykkelig betyr jo ikke at man er stormende forelsket eller at man føler man har møtt den rette.

Er man tilfreds med sitt forhold, så har man det riktig med den personen man er sammen med. Man behøver ikke å være stormende forelsket, det er naivt å tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men at man er lykkelig betyr jo ikke at man er stormende forelsket eller at man føler man har møtt den rette.

Nei, men da spørs det om du mener "lykkelig" eller "fornøyd".

Å være lykkelig er en heftig følelse, man føler at livet virkelig er bra.

Er man derimot fornøyd, kan man være glad, men likevel føle at noe mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var lykkelig som singel, og absolutt ikke på jakt etter en kjæreste. Hadde nok av kandidater, men selv om de var utrolig flotte gutter ville jeg ha en som ikke bare var flott, men som jeg ikke kunne klare meg uten. Noe jeg har funnet, og vi er fremdeles utrolig lykkelige sammen etter snart 3 år.

Mitt forrige forhold gikk langsomt over etter hvert som jeg innså at han ikke lenger tilførte noe som helst positivt til livet mitt. Ikke noe negativt heller, men jeg visste at jeg kom til å være minst like lykkelig som singel, som sammen med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forrige forhold gikk langsomt over etter hvert som jeg innså at han ikke lenger tilførte noe som helst positivt til livet mitt. Ikke noe negativt heller, men jeg visste at jeg kom til å være minst like lykkelig som singel, som sammen med ham.

Er som å lese det jeg føler nå. Bare at jeg har ikke kommet til det punktet å avslutte forholdet enda, så jeg er foreløpig ikke singel. Men jeg vet at jeg kan bli like lykkelig singel som det jeg er i dette forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...