Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Kjærlighet får du, selv om det er kjærlighet uten sex, klining og intimitet. Du får kjærlighet av familie (håper jeg), venner, din utvidede familie i form av familien til din bestevenninne, og av oss her.

Kjærlighet er ingen helt uten.

En kjæreste er flott å ha, og du finner nok en også. Men å finne en for at du skal ha noen å få trøst av og til å støtte seg på er ikke et bra utgangspunkt. Du trenger nemlig ingen mann til å gi deg ekstra styrke, det er faktisk veldig tydelig at du har en hel del i deg. At du ikke har knukket helt sammen nå, det er beundringsverdig :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Al :klem:

Joda, Mah. Jeg er fullt klar over det. Men jeg er sær på følelser, så det er FÅ venner jeg lar komme innpå meg (og de jeg har latt, er jo nå døde alle sammen), ellers takler jeg ikke familie. Jeg vet ikke hvorfor, men føler meg så ukomfortabel med det når de viser kjærlighet til meg, og sånn har jeg alltid vært. :sukk:

Men takk :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, forresten! :kaffekopp:

Nå har jeg nettopp kommet inn etter en times lang gå-tur med bikkja. Siden søstra mi sov her nok en natt, og sov når jeg stod opp, så lånte jeg skoa hennes til turen. :fnise: Var deilig, for jeg frøs ikke! Et mirakel det der :sjenert:

Sier vel litt om mine sko :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det. :fnise:

Men først og fremst nå, så må jeg få kjøpt inn det jeg mangler til Sigel. Så jeg får bare fryse litt på bena fremover. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kameraet mitt er knust, og det på mobilen er så dårlig. :sukk:

Men kan jo legge ut et dårlig kvali, da! :fnise:

Endret av KaDust
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ullsokker, men det hjelper ikke når jeg blir bløt på beina. :fnise:

Har ikke råd til ordentlige sko akkurat nå, så det får gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne tok et bilde igår av Sigel da vi var på vei hjem. Stoppet et sted så vi kunne lufte ham litt, og da tok hun frem mobilen.

Likte bildet ganske godt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Godt at begravelsen er overstått...

Pus har fortsatt ikke dukka opp? Flott hund du har, forresten! Har schæfer-tispe selv.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, pus er fortsatt borte. :sukk:

Tipset vi hørte om han var også feil.

Åh? Schæfere er nydelig. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Så flott og diger han var :rodmer: Hadde jeg ikke hatt unger og sånn skulle jeg bodd langt til skogs og hatt fire bikkjer minst - deriblant en langhåra schæfer uten skrå rygg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tittei!

Jeg kom til å tenke på dette med katt og hund. Det er ikke mulig at hunden har blitt en barriere mellom katt og hjem? Jeg har ikke fulgt helt med, men er det slik at katten forsvant for en uke siden og du har fått hunden i hus i ettertid? Jeg tenker at om pus er ute og befinner seg i området, så kanskje han ikke tør å komme hjem til et hus som lukter fremmed hund? Katten vår ville i alle fall aldri komme inn dersom vi hadde hunder på besøk. Bare en tanke :klo:

Og har prøvd å sette fram mat med mye lukt i nærheten av huset? For eksempel varm nykokt fisk (bare i en periode, så det ikke fryser).

Og en annen ting er viktigheten av dør til dør-aksjon! Jeg synes jeg har lest at du har ringt på hos naboer og sånt, men det er viktig å få ALLE i nærheten til å sjekke garasjer, uthus og skjul. Min gamle katt ble innestengt i noens garasje om vinteren over lengre tid med fatalt utfall :tristbla: Det er farlige saker for en pus å være ute lenge når det er så kaldt. Spør heller en gang for mye, enn en gang for lite!

Og til sist: Annonser på nettet; dyrenett, dyrebeskyttelsen og butikker og overalt! Dyrebeskyttelsen får i alle fall inn mange katter som åpenbart har levd godt før de har havnet der, og jeg lurer alltid på om det er en katt som har blitt dumpet, eller om det finnes en eier der ute et sted som leter og bare ikke har sett annonsene våre.

Beklager om alt dette har blitt tatt opp tidligere :sjenert: Håper bare sånn at du finner pus :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen har ikke hatt noe problem med hund før, har jo passet mange forskjellige fremmede bikkjer (for han) før.

Og han er veldig sær på mat, så liker ikke fisk eller noe annet som ikke er tørrfor. :fnise:

Har spurt mange i området, men ingen her har vært snille mot oss siden vi flytta inn. De fleste gir faen og lukker døra før jeg får spurt. Har selv titta i garasjene her, for ingen låser dørene ser det ut som. Men han er ingen steder. Har også fått folk til å sjekke skjulene sine, men han er ikke å se noe sted.

Har også satt ut flere annonser, og vi har ringt dyrebeskyttelsen. Null luck, mellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg har en jobb å gjøre når det gjelder Sigel og andre hunder. :fnise:

Tidskrevende, men bør ikke være noe problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...