Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Håper det går bra i begravelsen i dag! Klem til deg!

Skrevet

Takk alle sammen. :klem:

Ja, da er jeg hjemme igjen. Begravelsen var utrolig vakker, og presten var flink. Men var veldig vondt å ta farvel. Knakk nesten sammen da jeg bærte kista ut av kirka på slutten. Uff. På en annen side er det utrolig godt å ha begravelsen overstått.

Dro hjem til moren til avdøde etter begravelsen, og tilbringte litt tid med hun. Hun er jo så skjønn. Skal strikke Bob Marley-sokker til meg :fnise:

Jeg fikk også yndlingslua til avdøde, et skjerf jeg husker godt, og et par hansker. Moren vil jo så gjerne at klærne hennes skal bli bært. Synes det er litt vondt å gå med det enda, så får det etterhvert. Akkurat nå, så ligger det fint plassert i senga mi ved siden av hodeputa.

Er også trist å se bikkja til avdøde. Hun hadde jo en nydelig Border Collie ved navn Sisha. Stakkars, man ser jo tydelig at Sisha sørger også. Men det vil vel bli bedre med tiden, og jeg tror det er bra at moren har Sisha også.

Søstra mi bestemte seg for å bli her med meg i kveld. Så har mamma kjøpt inn litt godmat (hun er jo så redd for at jeg ikke skal spise, så da har hun kjøpt inn ting hun vet jeg liker) så jeg og min søster kan kose oss. Blir vel en filmkveld.

Men, kan ikke bli FOR sent. Jeg må jo opp 7 i morgen! :hakeslepp:

Ellers er pusen fortsatt borte, og helt ærlig så har jeg ikke energi til å lete etter han akkurat nå. Så får bli uten noen dager. :sukk:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Godt at dagen er overstått, da. Og synd med pusen din, håper han kommer hjem snart......!

Gjest Caitlin
Skrevet

Høres ut som om du har hatt en tøff dag, håper morgendagen blir litt lettere :klemmer:

Skrevet

Måtte bare innom å gi deg en god klem på en tøff dag. :klemmer:

Skrevet

Takker for alle klemmer gitt igår. Det trengtes. :jepp:

Ble en litt tidlig kveld også, siden jeg måtte opp så tidlig idag.

Altså, idag har jeg tatt roadtrip med ei venninne til Koppang for å hente Sigel. Det var morro, det må jeg si. Godt å få tankene over på annet også. :skravle: Vi stoppet på Espa da, måtte jo smake på de bollene. Og jeg er herved en bolle-liker :jepp::fnise:. De var kjempe gode!

Sigel har vært kjempeflott idag. Har jo ikke kommet hjem før nå, for har bare farta rundt. Måtte jo på minnestunden til bestevenninna mi og. Frøys oss halvt ihjel der da, var så surt ute. Vedder på at jeg blir syk for skoa mine er gjennomvåte, og det var sokkene mine også. :klaske:

Nå sitter jeg her kun for å få igjen varmen litt, og Sigel ligger å slapper av ved bena mine. Må ut på en kveldstur med han, så han kan få gjort fra seg før natten. :fnise:

Men! Først litt mat og varme. :jepp:

Skrevet

:klem:

*putter i KaDust litt god mat og legger teppe over henne*

:kose:

Skrevet

Så søt du er, Al. :kose:

Skrevet

Hei Kadust.-)

Trodde jeg hadde hatt en tøff start på året, men ser jo at jeg bare skal klappe igjen :sjenert:

Håper at det roer seg for deg nå! :klemmer:

Skrevet

:velkommen: Audry!

Haha, håper virkelig ikke du har hatt en lite tøff start som meg, ja. :sjenert:

Men ja, bør roe seg nå :klem:

Skrevet

Takk:-)

Jeg har en sånn hjemmesnekret teori om at noen år bare er tøffere/mer begivenhetsrike enn andre.

Jeg har iallefall hatt mange år som var sånn stabile, ingen store begivenheter - mens 1998, 2006 og 2009 har vært år hvor det bare har skjedd store forandringer, mange ting som har skjedd osv.

Om det er at den ene begivenheten utløser den andre, eller hva det er - tja??

Skrevet

Kanskje det, kanskje. Vanskelig å si :sjenert:

Skrevet

Uff, jeg er begynt å føle meg nesten desperat etter å finne mann nå. Og jeg som var så fast bestemt på å være singel leeenge for kun 2 uker siden, max. :sjenert:

Skrevet

Hvis det er noen trøst så har jeg det på samme måten :klaske:

Gjest Mahareth
Skrevet
:kose: En mann er ikke roten til alt godt, det er sikkert og visst. Det viktigste er å klare å stå på sine egne bein. :kose:
Skrevet

Ja, jeg veit Mah. Ville bare vært godt med litt kjærlighet inn i livet akkurat nå. :kose:

Haha, Al. Kanskje vi skulle melde oss inn på dating-sider? :fnise:

Ahhh, starter å bli trøtt, vurderer senga selvom jeg absolutt ikke føler for å legge meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...