Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

Pusen har ikke hatt noe problem med hund før, har jo passet mange forskjellige fremmede bikkjer (for han) før.

Og han er veldig sær på mat, så liker ikke fisk eller noe annet som ikke er tørrfor. :fnise:

Har spurt mange i området, men ingen her har vært snille mot oss siden vi flytta inn. De fleste gir faen og lukker døra før jeg får spurt. Har selv titta i garasjene her, for ingen låser dørene ser det ut som. Men han er ingen steder. Har også fått folk til å sjekke skjulene sine, men han er ikke å se noe sted.

Har også satt ut flere annonser, og vi har ringt dyrebeskyttelsen. Null luck, mellers.

:tristbla: Det er kjempeleit at du ikke finner pusen, håper det ikke er så kaldt hos dere som her. Mange netter den siste uka har vært ned i -20 :tristbla:

Er han id-merket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ID-merket og chippa. :Nikke:

Vet ikke hvordan det har vært på nettene, men har vært nede i -12 hvertfall. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Hvis han er chippet, kan man spore han da eller tenker jeg altfor Hollywood-film nå? :sjenert::rodmer: Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, jeg håper han dukker opp i fin form :lete:

Synes det bør komme noen rimelige gps-halsbånd på markedet altså! Chipluker, katteringeklokker - men ikke sporingsmuligheter? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det håper jeg også. :lete:

Merkelig hva dem får til, og likevel ikke sette opp sporingsmuligheter i chip. :P

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Du får sette på han sånn GPS-sender når han kommer tilbake (JA, for han MÅ komme tibake, du må ikke gi opp!! :sukk: ), slik at du kan spore han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg liksom få festa den da, raggsokk? Er jo farlig å ha halsbånd på katter, for de kan sette seg fast. :sukk:

Jaaa, han MÅ komme tilbake. Savner han jo så fælt. Det er jo babyen min. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, så har pappa vært innom idag. Han ville så gjerne hilse på Sigel. Gjett hvem som forelska seg og ble ivrig på å få seg ny bikkje selv a! Hahah. Men jeg skjønner han godt. Sigel har samme pels som Sandy, samme blikk, og Sigel prater slik som Sandy pleide.

Sandy er altså den schæferen jeg vokste opp med. Hun var den eneste i kullet sitt som ble langhåret, for hun var jo egentlig en korthåret schæfer. Så hun hadde fargene til korthåra schæfere og like lang pels som langhåra. Ellers var hun helt nydelig, med utrolig bra gemytt. En spesiell hund som forstod mer enn hva jeg har sett hos andre hunder. Hun døde for noen år tilbake, og pappa har ikke skaffet seg ny hund etter det. Men nå sa han at han håpet de kunne få seg en hund snart de også!

Nå sitter jeg her å venter på at håret mitt skal tørke. Skal ned til sentrum så jeg får kjøpt munnbind til Sigel, og noe godis til han. Han er litt tynn, så må fete han opp. Ikke har han spist maten sin idag heller. :sukk: -Men den får bare stå, så håper jeg den er spist når jeg er tilbake fra senteret.

Hun som kjørte til Koppang med meg for å hente han vil gjerne gå tur med oss i morgen og bikkja hennes. Sigel og Lasse (som hennes heter) gikk ikke så bra overens sist de møttes, men de må bare venne seg til hverandre. Derfor må Sigel ha munnbind, for han kløp Lasse forrige gang :fnise:

Så får jeg sosialisert han litt også, det har han godt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan skal jeg liksom få festa den da, raggsokk? Er jo farlig å ha halsbånd på katter, for de kan sette seg fast. :sukk:

Jaaa, han MÅ komme tilbake. Savner han jo så fælt. Det er jo babyen min. :(

De fleste halsbånd nå til dags kommer med breakaway, så det går helt fint :jepp: Men selve den GPSdingsen er vel vanskeligere.

Du må ta flere bilder av Sigel :rodmer::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, har ikke sett sånne halsbånd, jeg :hakeslepp:

Men så har jeg aldri vært noen mester i å følge med på noe som helst da. :sjenert:

Jaaaa, må det. Skal la han løpe litt fritt etterpå, for må øve på innkalling. Kan ta noen bilder da. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin
:jepp: Jeg er heller ikke tilhenger av halsbånd på katt, men kjøpte et nå som de har fått sånn breakaway. Det er altså bare en del av halsbåndet som er strikk så de kan få det av om de sitter fast, nesten helt smart gitt :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, den andre pusen vår, Turbo, han kom alltid hjem uten halsbånd når vi hadde det på han før. Selvom det ikke var breakaway på de :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel sånn med de fleste katter, Mah.

Men Charlie (han som er borte) kom alltid hjem med bånd, men ofte med grener og annen drit som satt fast :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...