Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Når han dropper fylla med gutta lengter han hjem ja :ler:

Så koslig at han kommer hjem med gave :hjerte: Skal nok bli godt å se hverandre igjen nå ja.

Ønsker deg en fin mandag :klem:

:jepp: I går hadde de visst vært slitne alle sammen og hatt en rolig kveld med kortspill på hotellet! :fnise: Tror de glemmer at de begynner å bli gamle innimellom :gjeiper:

Gleder meg veldig til å se han nå ja! Skal hente han på flyplassen senere i kveld. Skal kjøre svigerfar sin svære stasjonsvogn helt alene, så er litt nervøs :sjenert:

God tirsdagskveld til deg! :klemmer:

Hei! Innom å titter, lenge siden jeg har lagt igjen noe spor etter meg, men leser jevnlig om hvordan det går med deg Lilywhite. Kjedelig at EL ikke klaffet med når kjæresten er hjemme :sukk: Krysser fingrene for deg og sender babystøv! Håper det klaffer snart!

Så koselig med gave i fra kjæresten!! :rodmer: Blir nok hyggelig å få han hjem kan jeg tenkte meg ;) Ønsker deg en fin kveld!

Så koselig at du er innom og følger med :) Og takk for babystøv! Skal rulle meg litt i det og satser på at det funker :fnise:

Ja, litt spent på hva han har funnet på, men mest av alt gleeeder jeg meg til å se han igjen! Dumt han lander så sent, blir sikkert lite søvn i natt! :sjenert: Og jeg som allerede er trøtt på jobb om dagene fra før av! :natti:

Ha en fin kveld du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for bestilt tur til Argentina! Kan skjønne at du gleder deg masse :jepp :

Så koselig at mannen din var ute og så etter gave :hjerte : Det blir nok godt å få han hjem igjen!

Skjønner meg ikke på de tullete syklusene dine jeg, dumt at det tydeligvis er EL på gang enda en gang mannen er borte...

Håper du har det fint! :klem :

Ja, det blir nok en stor opplevelse! :hoppe:

:Nikke: Gleder meg masse, masse til å få han hjem nå! :hjerte: Han har varslet at det blir leeeenge til han skal drikke igjen, var visst bra sliten :gjeiper:

Skjønner meg ikke helt på de jeg heller, ser ut på tempen som at jeg har hatt EL nå, så sammen med slimet og stikningene kan jeg nok gå ut i fra at den har vært. Ser heldigvis ut til at den kommer så tidlig at jeg har normal lutealfase hvis jeg kan forvente mensen omtrent samtidig som sist (sånn 13-14 dager etter EL). Men surt at jeg fikk EL når han var vekke ja :sjenert:

Ellers har jeg det fint :) Var med to venninner i går som skal gifte seg, så ble en del bryllupssnakk :) I kveld har jeg slappet av og ryddet litt til mannen kommer hjem, og merker jeg ser veldig frem til å slippe og legge seg alene i kveld :hjerte:

Så dumt EL kom før mannen kom hjem. : (

Men det positive med korte sykluser er jo at EL kommer snart igjen. ; )

Kos deg med mannen. :hjerte :

Jepp. Men du har rett, får se det positive i det, i allefall så lenge lutealfasen min som sagt ser ut til å være lang nok :) Jeg bare skjønner ikke hvorfor det plutselig har begynt å være ustabilt nå, så lenge etter pilleslutt... Når jeg alltid har hatt jevne sykluser. Men men. Under en måned til GU nå, så kanskje jeg får noen svar da :)

Takk :hjerte: Ha en fin kveld du også :klemmer:

Åhh, så spennende reiseplaner dere har! Veldig misunnelig kjenner jeg :sjenert : Det blir nok en flott opplevelse!

Så rare sykluser for tiden, skjønner det er frustrerende når ting ikke er stabilt.

Ha en fortsatt god sommer :klem :

Takk :) Ja, gleder meg noe enormt :strix: Vi skal ha planleggingskveld i morgen, så det blir bra :)

Ja, veldig frustrerende, så håper det stabiliserer seg snart, selv om Muffin selvfølgelig har et poeng i at det blir kortere mellom hver EL hvis jeg skal fortsette å ha korte sykluser ;)

Fortsatt god sommer til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten vondt i venstre brystet i dag :sjenert: Tror ikke det har noe med babylaging eller noe sånt å gjøre (jeg vet jo at jeg ikke er gravid nå). Merkelige greier... Kjente det i dusjen i morges... Ingen kul, men føles mer som et blåmerke eller en kvise langt under huden... Gjør stort sett vondt når jeg er borti det, men svir/dunker litt innimellom :frown: Har hørt at brystkreft ikke pleier å gjøre vondt. Dessuten er jeg ung og ingen i familien har hatt det. Så satser på at det ikke er noe alvorlig. Men bør vel dra meg til legen hvis ikke det går over av seg selv snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten vondt i venstre brystet i dag :sjenert: Tror ikke det har noe med babylaging eller noe sånt å gjøre (jeg vet jo at jeg ikke er gravid nå). Merkelige greier... Kjente det i dusjen i morges... Ingen kul, men føles mer som et blåmerke eller en kvise langt under huden... Gjør stort sett vondt når jeg er borti det, men svir/dunker litt innimellom :frown: Har hørt at brystkreft ikke pleier å gjøre vondt. Dessuten er jeg ung og ingen i familien har hatt det. Så satser på at det ikke er noe alvorlig. Men bør vel dra meg til legen hvis ikke det går over av seg selv snart...

Som regel gjør ikke brystkreft vondt før den har kommet langt, men jeg ville ikke eskludert muligheten pga smertene dine. Men beskrivelsen din stemmer liksom ikke helt med hvordan brystkreft pleier å være, så jeg vil nok også tro at det ikke er noe alvorlig. Du har jo litt kluss med syklusene dine nå om dagen, så kanskje det har sammenheng med det? Ville tatt en tur hvis det ikke går over snart ja. Kan være greit å få en "øvet" hånd til å undersøke brystene.

:hoppe: for at mannen er hjemme nå veldig snart! Kos deg i kveld med gjensynet :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel gjør ikke brystkreft vondt før den har kommet langt, men jeg ville ikke eskludert muligheten pga smertene dine. Men beskrivelsen din stemmer liksom ikke helt med hvordan brystkreft pleier å være, så jeg vil nok også tro at det ikke er noe alvorlig. Du har jo litt kluss med syklusene dine nå om dagen, så kanskje det har sammenheng med det? Ville tatt en tur hvis det ikke går over snart ja. Kan være greit å få en "øvet" hånd til å undersøke brystene.

:hoppe: for at mannen er hjemme nå veldig snart! Kos deg i kveld med gjensynet :)

:klem:

Ja, hvis det ikke går bort i løpet av morgendagen sjekker jeg det opp :) Dumt hvis det skulle vise seg å være noe alvorlig senere å ikke bare sjekke det opp med en gang ;)

Mannen er vel hjemme, sliten, men klar for :sengekos: Jeg sendte han i dusjen først! :fnise: Så spørs om vi får lagt oss i skapelig tid...

Gikk heldigvis fint å kjøre monsterbilen til svigerfar også :fnise:

Snakkes, jenter :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig flere ting å fortelle, men alt virker så bagatellmessig akkurat nå... Lenket til TV og internett... Dette er utrolig trist! Spesielt hendelsen på Utøya, helt ufattelig! At det kunne ramme Oslo hadde streifet meg, men en ungdomsleir (politisk ja, men likevel!), det er bare totalt sykt! :tristbla:

Min medfølelse til alle som er rammet! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så ufattelig trist og grusomt. :trist: Men Norge viser seg som et fint lite land som står sammen når slike tragedier rammer oss. :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er helt uvirkelig...

Håper alt er bra med deg og dine :klemmer :

Jeg er fortsatt sjokkert! :tristbla: Meget spesiell dag på jobb i går, utenom en alvorlig telefon jeg måtte ta meg av fikk jeg ikke gjort noe som helst :sjenert: Alle ville bare snakke om det som hadde skjedd. En av sjefene har en nær venn som er skadet etter bombeangrepet, så han var veldig preget... Heldigvis kjenner jeg ikke noen personlig, men jeg kjenner mange som kjenner noen, og bare det tungt nok :grine: Har vært klistret til TV-en stort sett hele helgen. Har skjønt at du har hatt noen tøffe dager på jobb, så håper du har det greit :kose: Orker bare ikke skrive så mye på KG akkurat nå, men er inne og leser.

Håper du har det fint :klem:

Jeg har det vel så fint som det går an å ha det nå. Tar nok lang tid for alle før hverdagen normaliserer seg. Gråter av å tenke på hvor mange flotte ungdommer vi har mistet. Jeg har vært innmeldt i et politisk parti en god stund uten å gjøre noe utav det, og nå vil jeg begynne å engasjere meg. Det er en trøst oppi det hele at folk ser ut til å stå samlet og at man ikke lar seg skremme! Gikk i fakkeltoget i går, og det var utrolig rørende og fint oppi all sorgen :hjerte:

Ja, det er så ufattelig trist og grusomt. :trist: Men Norge viser seg som et fint lite land som står sammen når slike tragedier rammer oss. :hjerte:

:klemmer:

Ja, så du hadde gått i fakkeltog du også, og det var godt og trist samtidig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig deilig å få mannen hjem igjen. Ellers tror jeg syklusen min fortsatt er på bærtur, for til tross for at jeg trodde jeg hadde hatt EL fortsetter tempen å sprette opp og ned som en sprettball... Litt lei det nå :sjenert:

Vi har også kjøpt alle fly og hotellovernattinger til turen i september og oktober. Vanligvis ville jeg spøkt litt med hvor mye :sengekos: jeg og mannen hadde etter han kom hjem og :hoppe: litt for hvor mye jeg gledet meg til turen, men som AUF-lederen sa så virker alt annet enn tragedien litt trivielt nå, selv om livet såklart må gå videre også...

Har hørt masse på "Til ungdommen" de siste dagene. Skremmende hvor aktuelt det diktet plutselig ble igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig deilig å få mannen hjem igjen. Ellers tror jeg syklusen min fortsatt er på bærtur, for til tross for at jeg trodde jeg hadde hatt EL fortsetter tempen å sprette opp og ned som en sprettball... Litt lei det nå :sjenert:

Vi har også kjøpt alle fly og hotellovernattinger til turen i september og oktober. Vanligvis ville jeg spøkt litt med hvor mye :sengekos: jeg og mannen hadde etter han kom hjem og :hoppe: litt for hvor mye jeg gledet meg til turen, men som AUF-lederen sa så virker alt annet enn tragedien litt trivielt nå, selv om livet såklart må gå videre også...

Har hørt masse på "Til ungdommen" de siste dagene. Skremmende hvor aktuelt det diktet plutselig ble igjen...

Skjønner at du er lei det. Har du vurderte å ta en måned eller to uten noen som helst temping/sjekking? Kunne jo vært deilig etter de dagene vi har hatt nå. Prøve uten å "prøve" mener jeg? :vetikke:

Så flott at dere har fått bestilt alt til turen! Deilig å ha sånn unnagjort. Da kan man bare glede seg :nigo:

Det er fortsatt lov å spøke, le, glede seg, kose seg med sin kjære, være trist innimellom, legge planer og alt annet hverdagslig. Så jeg synes du skal prøve å :hoppe: og :strix: likevel, og kjenne etter at det kanskje føles litt godt å slippe sorgen innimellom også? 22.07 har for alltid satt sine spor i oss, så vi vil aldri glemme, men vi vil leve og kjempe videre sammen for de flotte verdiene vi har i lille Norge :)

Håper du får en fin onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du er lei det. Har du vurderte å ta en måned eller to uten noen som helst temping/sjekking? Kunne jo vært deilig etter de dagene vi har hatt nå. Prøve uten å "prøve" mener jeg? :vetikke:

Så flott at dere har fått bestilt alt til turen! Deilig å ha sånn unnagjort. Da kan man bare glede seg :nigo:

Det er fortsatt lov å spøke, le, glede seg, kose seg med sin kjære, være trist innimellom, legge planer og alt annet hverdagslig. Så jeg synes du skal prøve å :hoppe: og :strix: likevel, og kjenne etter at det kanskje føles litt godt å slippe sorgen innimellom også? 22.07 har for alltid satt sine spor i oss, så vi vil aldri glemme, men vi vil leve og kjempe videre sammen for de flotte verdiene vi har i lille Norge :)

Håper du får en fin onsdag :klem:

Det kan sikkert være greit ja. Men har aldri skrevet ned alt i et tempeskjema før, så gjør det ut denne syklusen i allefall... Skal jo til GU snart, så greit å ha i tilfelle hun synes det kan være interessant...

Det er deilig å ha sånne ting unnagjort ja :) Må fortsatt bestille noen båtturer og sånt, men bare småting som gjenstår :)

Du har som vanlig helt rett ;) Merker at det er litt lettere stemning både på jobb og ellers nå, selv om det fortsatt er et stort samtaleemne... Men det er flott at folk står sammen og ikke lar seg skremme. Jeg er allerede medlem i et politisk parti, men kanskje greit å gå fra å bare være støttemedlem til å gjøre noe aktivt :)

Ha en fin onsdagskveld du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har lagt igjen spor her i dagboken din ennå, så det er på tide.

Godt å kjenne at livet går videre og at vi trolig er mer samlet som nasjon enn vi har vært på lenge. Så kan man glede seg over hverdagen og prøvingen igjen. Tror det er viktig :jepp:

Ja til søvnløse netter, så lenge det kommer av :sengekos: og :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, livet må jo gå videre, selv om vi aldri kommer til å glemme det som har skjedd.

Håper nettene med lite søvn fører til flere netter med lite søvn om noen måneder. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...