Mazilla Skrevet 11. juli 2011 #421 Del Skrevet 11. juli 2011 Æsj da, ikke noe særlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 11. juli 2011 #422 Del Skrevet 11. juli 2011 Bare utrolig irritert på en venninne. Lang historie som jeg ikke vet om jeg vil ta her. Kan evt sende en PM... Jeg er alltid nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. juli 2011 #423 Del Skrevet 13. juli 2011 Få det ut. Håper det løser seg. Jepp Filmen var ganske bra ja Vi lo i allefall Kjære likte den også, så går an for gutter også selv om det ser ut som litt typisk "jentefilm" Jeg og svigermor var på den i går. Likte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #424 Del Skrevet 13. juli 2011 Bare kjapt innom nå. Den historien om venninnen min er som sagt ganske lang, så orker ikke å ta den nå, men PM kommer i morgen eller fredag Har snakket en del om det nå da, så har egentlig løst seg Kjære er på guttetur i utlandet en uke nå, så jeg har vært hos et vennepar på middag. I morgen skal jeg være med en venninne, og fredag med broren til kjære. Lørdag med venninner igjen. Så ble plutselig mange planer når kjære er vekke, folk ville ikke at jeg skulle være alene Men er deilig å være litt alene også, så søndag og mandag tror jeg jeg skal slappe av på egenhånd, kanskje få ryddet litt og bakt litt før kjære kommer hjem igjen. TR has left the building, så forhåpentligvis kommer kjære hjem til EL-tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. juli 2011 #425 Del Skrevet 13. juli 2011 Godt det har løst seg. Ser ikke ut til at du skal rekke å kjede deg mens han er borte. Koselig med mye vennetid da, men det er jo godt å være litt alene også. Bra timet. Hadde vært synd om du hadde EL mens han var borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. juli 2011 #426 Del Skrevet 15. juli 2011 Kjedelig med venninnetrøbbel, men bra det løste seg raskt. Du fikk pratet ut med henne? Håper du har nydt de siste dagene hjemme alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 16. juli 2011 #427 Del Skrevet 16. juli 2011 Bare innom og ser hvordan det går Krysser fingrene for denne mnd's egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. juli 2011 #428 Del Skrevet 16. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #429 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg er alltid nysgjerrig... :sjenert : Jeg er treig som vanlig, men nå er PM endelig sendt Bilde av frisyren min på FB er derimot en annen sak :fnise; Få det ut. :kose : Håper det løser seg. Alt er OK nå, men du har i allefall fått historien på PM Jeg og svigermor var på den i går. Likte den. : jepp: Ja, Bridesmaids var morsom Godt det har løst seg. Ser ikke ut til at du skal rekke å kjede deg mens han er borte. Koselig med mye vennetid da, men det er jo godt å være litt alene også. :Nikke : Bra timet. Hadde vært synd om du hadde EL mens han var borte. Ja, har vært så sosial de siste dagene at det blir faktisk litt deilig å bare daffe hjemme alene i dag Ja, hadde jeg hatt EL mens han var borte hadde jeg blitt litt Kjedelig med venninnetrøbbel, men bra det løste seg raskt. Du fikk pratet ut med henne? Håper du har nydt de siste dagene hjemme alene! :klem : Vi har snakket om det ja Er ikke så langsint av meg, så alt er greit nå Bare innom og ser hvordan det går : ) Krysser fingrene for denne mnd's egg :hoppe : Håper fingerkryssingen hjelper :vinke : litt tilbake Koselig at du tar deg tid til å stikke innom du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #430 Del Skrevet 17. juli 2011 Koselig at dere har holdt liv i dagboken min På torsdag fikk vi endelig bestilt billetter til Argentina!! Gleder meg noe sykt! Var en merkelig følelse å bestille de billettene, har reist masse, men aldri så langt vekk! Så var litt sånn når vi gjorde det Vi planlegger også å dra til Uruguay og til Iguazu falls (i såfall blir det en snartur rett over den brasilianske grensen ). Så det blir spennende Ser ut til at det er utrolig mange fine steder der! Fredag var jeg med lillebroren til kjære. Han er også alene hjemme og er en utrolig sosial person, så tror han satte pris på å ha en å lage middag med Vi så på "So you think you can dance" (I wish I could!) og spilte Mario cart, så det var kjekt I går fikk jeg slappet av og ryddet litt før jeg var med en venninne på kvelden. Vi så "How do you know", en litt masete komedie med Reese Witherspoon og Owen Wilson... Men selv om filmen var så som så var det en koselig kveld I dag skal jeg som sagt bare slappe av alene. Får se om jeg orker å skrive noen jobbsøknader Ellers har jeg kjøpt meg et spanskkurs for nybegynnere på lydbok, må nesten kunne litt "basics" til turen, så kanskje jeg hører litt på den Ha en fin søndag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. juli 2011 #431 Del Skrevet 17. juli 2011 for billetter! Så spennende det blir! Høres bra ut å reise litt rundt når dere første er der. Det er jo ikke så ofte man er i Sør-Amerika. Lurt å lære seg litt spansk. Buena suerte! Ha en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #432 Del Skrevet 17. juli 2011 for billetter! Så spennende det blir! Høres bra ut å reise litt rundt når dere første er der. Det er jo ikke så ofte man er i Sør-Amerika. Lurt å lære seg litt spansk. Buena suerte! Ha en fin søndag. Det var akkurat det vi tenkte også Har ikke hørt så mye om Uruguay før, men det virker veldig fint der og relativt trygt i forhold til enkelte andre land i Latin-Amerika... Jeg måtte slå opp på suerte for å finne ut hva det betydde, så som du skjønner er jeg i en ekstrem nybegynnerfase Men takk Og buenos dias! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #433 Del Skrevet 17. juli 2011 Æsj! EL-slim og EL-stikninger... Hva skjer med korte sykluser da? Var sikker på at kjære skulle rekke hjem... Så dvs det sannsynligvis har vært 2 PP-er vi ikke har vært sammen ved EL. Dårlig timing! Har ikke tatt EL-tester de siste månedene, men finner det vel ut helt sikkert ved å se på tempen i morgen om jeg har hatt EL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. juli 2011 #434 Del Skrevet 17. juli 2011 for billetter til Argentina! Kjempespennende å reise langt unna, så skjønner godt sommerfuglene Hørtes ut som du har hatt noen fine dager med venner og svigerfamilie men så kjedelig at det ikke klaffer med EL og når du og kjære er i lag Sånt blir det jo ikke baby av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #435 Del Skrevet 17. juli 2011 for billetter til Argentina! Kjempespennende å reise langt unna, så skjønner godt sommerfuglene Hørtes ut som du har hatt noen fine dager med venner og svigerfamilie men så kjedelig at det ikke klaffer med EL og når du og kjære er i lag Sånt blir det jo ikke baby av Ja, gleeeder meg Nå har jeg hatt EL-slim et par dager før EL før også, men med de stikningene tror jeg nok det blir for sent før kjære kommer hjem Han ringte meg nettopp, han var visst ute og så etter en gave til meg Han skulle ikke drikke i kveld, så tror han begynner å bli litt sliten og lengter hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. juli 2011 #436 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja, gleeeder meg Nå har jeg hatt EL-slim et par dager før EL før også, men med de stikningene tror jeg nok det blir for sent før kjære kommer hjem Han ringte meg nettopp, han var visst ute og så etter en gave til meg Han skulle ikke drikke i kveld, så tror han begynner å bli litt sliten og lengter hjem Når han dropper fylla med gutta lengter han hjem ja Så koslig at han kommer hjem med gave Skal nok bli godt å se hverandre igjen nå ja. Ønsker deg en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 18. juli 2011 #437 Del Skrevet 18. juli 2011 Hei! Innom å titter, lenge siden jeg har lagt igjen noe spor etter meg, men leser jevnlig om hvordan det går med deg Lilywhite. Kjedelig at EL ikke klaffet med når kjæresten er hjemme Krysser fingrene for deg og sender babystøv! Håper det klaffer snart! Så koselig med gave i fra kjæresten!! Blir nok hyggelig å få han hjem kan jeg tenkte meg Ønsker deg en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 19. juli 2011 #438 Del Skrevet 19. juli 2011 for bestilt tur til Argentina! Kan skjønne at du gleder deg masse Så koselig at mannen din var ute og så etter gave Det blir nok godt å få han hjem igjen! Skjønner meg ikke på de tullete syklusene dine jeg, dumt at det tydeligvis er EL på gang enda en gang mannen er borte... Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. juli 2011 #439 Del Skrevet 19. juli 2011 Så dumt EL kom før mannen kom hjem. Men det positive med korte sykluser er jo at EL kommer snart igjen. Kos deg med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. juli 2011 #440 Del Skrevet 19. juli 2011 Åhh, så spennende reiseplaner dere har! Veldig misunnelig kjenner jeg Det blir nok en flott opplevelse! Så rare sykluser for tiden, skjønner det er frustrerende når ting ikke er stabilt. Ha en fortsatt god sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå