Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Så bra du har fått vært å undersøkt hos en gyn. da Lilywhite! Det kan jo hjelpe i seg selv for det er jo beroligende å høre at det ikke er noe alvorlig og at om dere nå ikke skulle klare det helt på egenhånd så kan man få litt hjelp så sitter nok spiren som bare det :klemmer:

Kos dere masse med bursdagsfeiring, krysser fingrene for verdens flotteste bursdagsgave til dere begge :babysmokk: Sender en haug med babystøv :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lilywhite!

jobbintervju og GU på en dag, wow! Det må ha skapt litt adrenalin.

Synes det er greit å gå til GU også for å faktisk passe på helse, egg osv ;) Vi høner trenger litt vedlikehold av og til. ehh..

Har også tatt innvendig UL, synes ikke selve dingsen var ekkel kanskje. Men den minnet meg litt om en dildo.. so a bit weird was it! hehe.

Blir spennende å høre hvordan jobbintervju gikk. Uansett supert å bare bli kalt inn ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har fått vært å undersøkt hos en gyn. da Lilywhite! Det kan jo hjelpe i seg selv for det er jo beroligende å høre at det ikke er noe alvorlig og at om dere nå ikke skulle klare det helt på egenhånd så kan man få litt hjelp så sitter nok spiren som bare det :klemmer:

Kos dere masse med bursdagsfeiring, krysser fingrene for verdens flotteste bursdagsgave til dere begge :babysmokk: Sender en haug med babystøv :blomst:

Det var litt beroligende ja :) Grubler fortsatt litt på hvordan det står til med mannen da, så lurer på å sende han til undersøkelse også... Siden jeg fikk beskjed om å slappe av litt og vente så blir det nok etter vi kommer hjem igjen fra Argentina i allefall, men er usikker på om han bare skal gå til fastlegen eller urolog, eller om det beste er å vente til jeg evt har vært til legen en gang til og evt få henvisning den veien :sjenert: Hører så mye forskjellig...

Takk! :) Ruller meg litt i babystøvet :pasha:

Håper det går bra med deg og at du har hatt en fin kveld :klemmer:

Hei Lilywhite!

jobbintervju og GU på en dag, wow! Det må ha skapt litt adrenalin.

Synes det er greit å gå til GU også for å faktisk passe på helse, egg osv ;) Vi høner trenger litt vedlikehold av og til. ehh..

Har også tatt innvendig UL, synes ikke selve dingsen var ekkel kanskje. Men den minnet meg litt om en dildo.. so a bit weird was it! hehe.

Blir spennende å høre hvordan jobbintervju gikk. Uansett supert å bare bli kalt inn ;) Lykke til!

:Nikke: Det kan du si! ;) Ja, jeg tenkte også tanken om dildo :fnise: Men så veldig erotisk var det jo ikke akkurat :ler:

Blir spennende ja! Takk for lykkeønskning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner at du grubler litt på det der. Jeg tror jeg ville ha gått gjennom fastlege for å få en henvisning videre (altså at mannen din evt drar dit om det blir aktuelt) Vet ikke hvor lett det er å få kommet seg direkte til urolog uten henvisning også blir det gjerne en dyrere time uten henvisning og evt mer ventetid, men det vet jeg ikke sikkert :vetikke: Kan jo hende fastlegen kan ordne en rekvisisjon for å få tatt en sædprøve slik at han bare kan levere sånt direkte på sykehuset når den er tatt ? Sikkert greit å spørre legen enten når du eller han er der så kan nok han anbefale hvordan det er lurt å gå frem :) Men nyt for all del ferien først og følg rådet til gyn. og ta det med ro :) Plutselig så trenger dere ikke tenke på noe som helst mere hvis spiren plutselig sitter uten noe mer utredning :) Så spennende med ferie til Argentina! :jepp: Ha en fin kveld videre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Godt og høre at både jobbintervju og GU gikk greit :klem:

Blir spennende å høre om du kommer noe lenger med jobbintervjuene :jepp:

Det høres ikke altfor avskrekkende ut det som legen sa om eggposer, ihvertfall ikke etter å ha lest Tutta's forklaring. Får håpe det klaffer for dere snart, uten assistanse fra andre enn dere selv ;)

Jeg har hatt innvendig UL ved en tidligere anledning, må si jeg reagerter på den tingesten de bruker selv :ler:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Godt og høre at både jobbintervju og GU gikk greit :klem:

Blir spennende å høre om du kommer noe lenger med jobbintervjuene :jepp:

Det høres ikke altfor avskrekkende ut det som legen sa om eggposer, ihvertfall ikke etter å ha lest Tutta's forklaring. Får håpe det klaffer for dere snart, uten assistanse fra andre enn dere selv ;)

Jeg har hatt innvendig UL ved en tidligere anledning, må si jeg reagerter på den tingesten de bruker selv :ler:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig å kunne være til hjelp :hug:

Å gjøre små endringer i kosthold (til det sunnere) kan jo ikke skade uansett (så lenge det ikke blir sånn superslanking, det er ikke bra), og det hadde jo vært superstas med en :babysmokk: på kjøpet! :jepp:

God onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk fint både med jobbintervju og hos gyn. :)

Og så deilig med ferie i bursdagsgave! Vi har også lyst til å reise i februar. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner at du grubler litt på det der. Jeg tror jeg ville ha gått gjennom fastlege for å få en henvisning videre (altså at mannen din evt drar dit om det blir aktuelt) Vet ikke hvor lett det er å få kommet seg direkte til urolog uten henvisning også blir det gjerne en dyrere time uten henvisning og evt mer ventetid, men det vet jeg ikke sikkert :vetikke : Kan jo hende fastlegen kan ordne en rekvisisjon for å få tatt en sædprøve slik at han bare kan levere sånt direkte på sykehuset når den er tatt ? Sikkert greit å spørre legen enten når du eller han er der så kan nok han anbefale hvordan det er lurt å gå frem : ) Men nyt for all del ferien først og følg rådet til gyn. og ta det med ro : ) Plutselig så trenger dere ikke tenke på noe som helst mere hvis spiren plutselig sitter uten noe mer utredning : ) Så spennende med ferie til Argentina! :jepp : Ha en fin kveld videre! :klemmer :

Det greieste er gjerne fastlegen ja, det blir jo det billigste i allefall, går jo an å gå til Volvat, men jeg betalte kr 1285,- der for en 15 min undersøkelse, så dyrt er det jo :sjenert: Tror vi bestemmer oss får å gå gjennom hans fastlege, men gir det to PP-er til sånn at vi kommer oss hjem fra Argentina først :) Greit å kunne nyte ferien uten å tenke på eventuelt nedslående svar fra den kanten :) Gleder meg skikkelig til å dra! En fin kveld til deg også, skal se om jeg får sneket meg inn i dagboken din etterpå! :klemmer:

:vinke :

Godt og høre at både jobbintervju og GU gikk greit :klem :

Blir spennende å høre om du kommer noe lenger med jobbintervjuene :jepp :

Det høres ikke altfor avskrekkende ut det som legen sa om eggposer, ihvertfall ikke etter å ha lest Tutta's forklaring. Får håpe det klaffer for dere snart, uten assistanse fra andre enn dere selv ; )

Jeg har hatt innvendig UL ved en tidligere anledning, må si jeg reagerter på den tingesten de bruker selv :ler :

Ha en fin dag!

Nei, får håpe det ikke har så mye og si, og at vi greier det på egenhånd snart :)

Godt det ikke bare er meg som er sær! :ler:

Ha en fin kveld du også :klemmer: Håper det skjer noe hos deg snart også ;)

Hyggelig å kunne være til hjelp :hug :

Å gjøre små endringer i kosthold (til det sunnere) kan jo ikke skade uansett (så lenge det ikke blir sånn superslanking, det er ikke bra), og det hadde jo vært superstas med en :babysmokk : på kjøpet! :jepp :

God onsdag :klem :

:klemmer: litt tilbake på søte deg :) Blir ikke noe superslanking nei, og roer det selvfølgelig ned om jeg blir gravid :) Vil fortsette å spise nok, men være litt påpasselig med karbo. Var sååå flink i går, men i dag har jeg hatt skikkelig hodepine og litt kvalme og syntes synd på meg selv, så da ble det litt popcorn :sjenert: Ny frisk i morgen da :)

God onsdagskveld til deg også! :klem:

Så bra det gikk fint både med jobbintervju og hos gyn. :)

Og så deilig med ferie i bursdagsgave! Vi har også lyst til å reise i februar. :jepp :

Ja, litt lettet over det :) Jeg er superhappy med å reise i februar :nigo: Vet ikke om jeg nevnte at vi først hadde tenkt å reise rundt bursdagen min, men at vi fant ut at det ble så travelt i høst... Men februar er perfekt å reise i allefall, da er man jo så lei av vinteren her hjemme :) Hvor har dere tenkt å dra da? Vi har snakket litt om og rett og slett bare dra til Kanari-øyene, men hadde kanskje vært gøy med noe som er hakket mer eksotisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster drar forresten til Argentina i morgen, så var med familien i kveld for å si hadet... Var litt rart... Hun skal være vekke i 4 mnd, kommer akkurat hjem til julaften. Men jeg og kjære ser henne om en måned da, så det er heldigvis ikke sååå lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Håper formen er bedre.

Det blir vel kanskje Kanariøyene på oss også. Er jo ikke så mange steder å velge i hvis man vil ha varme på den tiden og kun skal være borte en uke. ;) Men tror det kan bli herlig. :sol:

Skjønner det var rart å si ha det til søsteren din. Men dere skal jo besøke henne snart! Tenk så spennende det blir med Argentina-tur! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Håper formen er bedre.

Det blir vel kanskje Kanariøyene på oss også. Er jo ikke så mange steder å velge i hvis man vil ha varme på den tiden og kun skal være borte en uke. ;) Men tror det kan bli herlig. :sol:

Skjønner det var rart å si ha det til søsteren din. Men dere skal jo besøke henne snart! Tenk så spennende det blir med Argentina-tur! :hoppe:

Det begynner å lette litt nå, så er forhåpentligvis tilbake i vanlig slag i morgen :)

Nei, det er ikke så mange alternativer på den tiden, i allefall ikke til overkommelig pris... Men enig i at det kan bli herlig uansett, på den tiden er det nesten viktigst å bare komme seg bort fra vinteren :) Vi MÅ jo ikke alltid oppleve så mye på ferie, kan være godt å bare slange seg med en bok også :)

Ja, gleder meg masse nå! :strix: Er jo fortsatt en PP igjen før vi drar, men akkurat ifht Argentina-tur er det jo litt greit at jeg ikke er :gravid: , for da hadde jeg sikkert bekymret meg endel for å dra :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ofte sånn at det klaffer i den PP'en det ikke er helt optimalt at det gjør det? ;)

Håper du får en morsom helg med bursdagsfeiring for din kjære. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke ofte sånn at det klaffer i den PP'en det ikke er helt optimalt at det gjør det? ;)

Håper du får en morsom helg med bursdagsfeiring for din kjære. :klemmer:

Noen sier så, kan jo håpe det stemmer ;) Takk! :) Ønsker deg en fin helg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en kjempefin kveld med kjære :hjerte: Han var litt sen hjem fra jobb, så jeg ryddet og laget middag til han kom hjem: Biff med hjemmelaget potetmos, brokkoli, champignon og bearnaise :) Til dessert hadde vi hjemmelaget sjokolademousse. Har sett litt på TV og kost oss...

Nå nettopp ble det litt :sengekos: også :fnise: FF viser at jeg skal ha EL om 4-5 dager, og ga endelig grønt lys ifht fruktbar periode i dag, så satser på at det kan ha blitt klaff i kveld ;) Må selvsagt kjøre på fremover også, bare passe på at vi ikke blir for slitne senere i helgen :fnise:

Ønsker dere en god helg, alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som dere hadde en koselig bursdagsfeiring for din kjære - for det var på fredag han hadde bursdag?

Håper resten av helgen var fin også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en koselig kveld :) Heia dere! :hoppe:

Ja, det var kjempekjekt :hjerte: Jo takk! :fnise:

Hørtes ut som en koslig kveld med din kjære :)

Håper du har hatt en bra helg! :klem:

:jepp: Hele helgen var superkoselig, om litt slitsomt, kommer mer i eget innlegg :)

Høres ut som dere hadde en koselig bursdagsfeiring for din kjære - for det var på fredag han hadde bursdag?

Håper resten av helgen var fin også :klem:

Ja, det var kjempekjekt :) Stemmer at det var fredag ja. Siden du er her enda så regner jeg med jeg ikke fikk rett i tippingen min :fnise: Må inn i boken din etterpå og sjekke ståa hos deg ;)

Resten av helgen var også veldig bra ja, skriver mer om det etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag ble det rydding, vasking, handling og baking som forberedelse til bursdagsfesten for kjære. Våknet litt sent, og en av bestekompisene våre hadde spurt om han kunne komme kl 17, så vi hadde ikke all verdens med tid. Men vi ble nå ferdig med forberedelsene til han ramlet inn døren ;) Deretter ble det pizza og TV-spill før de andre kom. Kjære fikk en del fine gaver, og det var goood stemning :) Jeg hadde laget punch, men de fleste hadde med rikelig med egen drikke, dermed ble det jeg som drakk mesteparten og endte opp med faktisk å bli litt tipsy :briller:

Formen var ikke heeelt på topp da jeg våknet i går etter å ha lagt meg kl 0330 og med litt alkohol innabords også, men gikk heldigvis ikke så lang tid før formen var stigende :) Ble en del rydding og styring i går også ettersom vi hadde familiebesøk på kvelden, men var veldig koselig det også.

--------

Sånn i forhold til prøving så rakk vi faktisk (og orket! :fnise: ) litt :sengekos: i går også... Tempen var fortsatt lav i morges, men har hatt stikninger i eggstokkene i dag, så tipper EL er i dag eller i morgen, det stemmer med FF også.

Ble en del usunt i helgen pga all feiringen, men i dag har jeg prøvd meg på lavkarbo og laget brokkoli- og skinkegrateng til middag :)

Ha en fin mandagskveld dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...