Muffin! Skrevet 22. november 2011 #801 Del Skrevet 22. november 2011 Så bra timen hos gynekologen gikk så fint. Godt å føle at man blir tatt på alvor, men at ting mest sannsynlig er som det skal og at dere etter hvert får deres lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. november 2011 Forfatter #802 Del Skrevet 23. november 2011 Godt og høre at det gikk fint på GU, og at Gynekologen var såpass nøye og grei som han var Håper det snart ordner seg for dere! Ha en fin tirsdagskveld! Takk søtingen! God onsdagskveld til deg! Så bra timen hos gynekologen gikk så fint. Godt å føle at man blir tatt på alvor, men at ting mest sannsynlig er som det skal og at dere etter hvert får deres lille Om ting er som de skal vet vi ikke helt før vi får svar på alle prøvene da Jeg skal ta min første av tre blodprøver neste uke, og mannen skal ta sin prøve 5. desember. Ca. 2 uker etter det kan vi regne med å ha svaret... Så vi får krysse fingrene, selv om jeg er ganske overbevist om at noe er gale, siden vi bør ha truffet godt på så og si alle syklusene... Kjekt å se deg på KG igjen! Håper du har en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. november 2011 Forfatter #803 Del Skrevet 23. november 2011 I dag lyste det en i mot meg da jeg tok EL-test. Det vil si at EL sannsynligvis er (hvis jeg har den) i morgen. Dermed bør det vel gå bra å ta blodprøve som først avtalt på tirsdag. Sånn som jeg har forstått tellemåten er det nemlig 6 dager siden antatt EL på tirsdag. Ble litt dårlig stemning i morges siden jeg ville litt da pga den positive testen, mens kjære stresset med å komme seg på jobb Teit ting å bli sur for av meg selvfølgelig, men siden han var litt stresset så var det liksom litt måten han avviste meg på Men vi ble fort venner igjen Og han har tatt det igjen til gangs i ettermiddag Nå har jeg en kake i ovnen, ble tvunget til å ha med meg på jobb i morgen siden jeg har bursdag Ønsker alle en fin onsdagskveld I morgen skal jeg og kjære ut å spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. november 2011 Forfatter #804 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Jeg har forresten en venninne som skal gifte seg til våren, så nå driver jeg og forloveren og planlegger utdrikningslag i februar Gleder meg! Selv om det forhåpentligvis blir en edru dag for min del da Endret 23. november 2011 av Lilywhite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 23. november 2011 #805 Del Skrevet 23. november 2011 Så jeg ikke glemmer å si det i morgen: Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2011 #806 Del Skrevet 24. november 2011 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. november 2011 #807 Del Skrevet 24. november 2011 Gratulerer med dagen! Så bra at ting ser litt lysere ut for dere. Nå har jeg fulgt veeeldig lite med i det siste. Har du lyst til å gjenta for en uopplyst sjel hva som skjer videre for dere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 24. november 2011 #808 Del Skrevet 24. november 2011 Gratulerer så mye med dagen, fine Lilywhite!!! Håper du får en strålende dag med deilig kake på jobben og masse innspurts- fra din kjære for denne syklusen Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 24. november 2011 #809 Del Skrevet 24. november 2011 Gratulerer så mye med dagen - håper det plantes en bursdagsspire i disse dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 24. november 2011 #810 Del Skrevet 24. november 2011 Hipp hurra for deg, Lilywhite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. november 2011 #811 Del Skrevet 24. november 2011 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. november 2011 Forfatter #812 Del Skrevet 24. november 2011 Så jeg ikke glemmer å si det i morgen: Gratulerer med dagen! Gratulerer med dagen! Tusen takk Hatt en kjempefin feiring med min kjære ute på restaurant, og overveldende mye oppmerksomhet på både jobb, FB og telefon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. november 2011 Forfatter #813 Del Skrevet 24. november 2011 Gratulerer med dagen! Så bra at ting ser litt lysere ut for dere. Nå har jeg fulgt veeeldig lite med i det siste. Har du lyst til å gjenta for en uopplyst sjel hva som skjer videre for dere nå? Tusen takk! Jeg har vært hos gynekolog som ikke kunne se noe gale ut i fra UL, snarere at jeg hadde hatt EL og at jeg skulle få det igjen fra den andre eggstokken denne mnd. På grunn av hvor lenge vi har prøvd skal jeg likevel ta blodprøve på syklusdag 21, noen dager før forventet mens (husker ikke nøyaktig hvor mange nå) og på dag 3 når jeg har fått mensen. Kjære skal ta sædprøve. Når vi har fått alle svarene skal vi gå sammen til gyn og legge en plan for hva som skjer fremover. Er det noe som indikerer at det er noe gale med meg kan det bli pergo eller annen hormonbehandling, er det noe gale med han blir det rett på ICSI... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. november 2011 Forfatter #814 Del Skrevet 24. november 2011 Gratulerer så mye med dagen, fine Lilywhite!!! :hoppendeglad : Håper du får en strålende dag med deilig kake på jobben og masse innspurts-: humpe: fra din kjære for denne syklusen ; ) Stor :hug : Tusen takk søte deg! Har hatt en kjempefin feiring med kjære som sagt. Fikk Wii Zumba, sjokolade og blomster i gave og et søtt kort til Har ikke blitt noen enda, får se om vi orker før det blir natta Gratulerer så mye med dagen - håper det plantes en bursdagsspire i disse dager ; ) Tusen takk! Hipp hurra for deg, Lilywhite! :klemmer : Tusen takk! Gratulerer med dagen :hoppe : Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. november 2011 Forfatter #815 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg har forresten fått to gode nyheter på bursdagen min: En tsjekkisk venninne av meg skal gifte seg 19. mai! Så da må vi jo nesten dra ned dit. Kjære er ikke så keen på å gå glipp av 16. og 17. mai hjemme, men jeg mener det er best å dra ned noen dager før for å få vært litt med brudeparet og bli kjent med litt flere av vennene deres Så håper jeg får brukt kvinnelisten min til å overtale han Ellers kommer The Boss til Bergen igjen 23. juli, og det har jeg selvfølgelig planer om å få med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 25. november 2011 #816 Del Skrevet 25. november 2011 Skulle gjerne dratt på The Boss selv, men det er bare en måned (pluss/minus) etter fødsel, så jeg tror jeg må la det gå for denne gang, Var på Koengen sist og det var en fantastisk opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. november 2011 #817 Del Skrevet 25. november 2011 Tusen takk! Jeg har vært hos gynekolog som ikke kunne se noe gale ut i fra UL, snarere at jeg hadde hatt EL og at jeg skulle få det igjen fra den andre eggstokken denne mnd. På grunn av hvor lenge vi har prøvd skal jeg likevel ta blodprøve på syklusdag 21, noen dager før forventet mens (husker ikke nøyaktig hvor mange nå) og på dag 3 når jeg har fått mensen. Kjære skal ta sædprøve. Når vi har fått alle svarene skal vi gå sammen til gyn og legge en plan for hva som skjer fremover. Er det noe som indikerer at det er noe gale med meg kan det bli pergo eller annen hormonbehandling, er det noe gale med han blir det rett på ICSI... Så fint at dere har fått en plan på det. Husker selv at jeg syntes det var en befrielse å slippe å gå rundt i uvissheten. Selv om svaret dere får kanskje er skikkelig kjipt, så vet dere ihvertfall hva som skjer om en måned eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. november 2011 #818 Del Skrevet 26. november 2011 Så bra du hadde en fin bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. november 2011 #819 Del Skrevet 27. november 2011 Så gøy med både bryllupsinvitasjon og konsertplaner! Jeg ser forsåvidt både dine og din kjæres tankegang ang 16./17. mai, men heller mot deg. Forhåpentligvis er du jo gravid på dette tidspunktet, så 16. mai vil nok ikke være det samme da! Også er det jo så mye kosligere med bryllup og utenlandstur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. november 2011 Forfatter #820 Del Skrevet 28. november 2011 Skulle gjerne dratt på The Boss selv, men det er bare en måned (pluss/minus) etter fødsel, så jeg tror jeg må la det gå for denne gang, Var på Koengen sist og det var en fantastisk opplevelse Skjønner, men det er nok verdt det å ofre det for lille gullet Jeg var der også sist, enig i at det var helt fantastisk! Så fint at dere har fått en plan på det. Husker selv at jeg syntes det var en befrielse å slippe å gå rundt i uvissheten. Selv om svaret dere får kanskje er skikkelig kjipt, så vet dere ihvertfall hva som skjer om en måned eller to. Enig i at det er best å vite selv om det kan bli kjipt... Da vet vi i allefall forhåpentligvis hva som kan gjøres med det Litt nedsig å få dårlige nyheter før jul, men gynekologen hadde i allefall klokketro på at vi skulle få det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå