Gå til innhold

Pelsløst kjæledyr.


HopelessFear

Anbefalte innlegg

Ja det er klart, men disse to regnes som allergivennlige og jeg kjenner allergikerfamilier som har disse rasene uten å reagere på dem (og de har pelsdyrallergikere og asmatikere i familiene).

Nå tror jeg egentlig ikke det hjelper at TS foreslår en allergivennlig hund for sine utleiere, da jeg tror de har bestemt seg for at pelsdyr ikke er akseptert uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slamkryper er en fisk som kan krype opp på land, de trenger et akvarium med saltvann og sandbanker, de hopper når de jakter på sirisser og kan grave seg ned i sanden for å overleve tørke.

De er utolig søte.

Jeg syns de høres skumle ut jeg. Kan være fordi jeg ikke er vandt til slike dyr. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de høres skumle ut jeg. Kan være fordi jeg ikke er vandt til slike dyr. :fnise:

De er ikke skumle, de er max ti cm og artige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Kan ikke ha fugl. Har tenkt litt på nakenrotte, siden jeg tidligere har hatt hetterotte. Det er noe av det samme, vil jeg tro?

Nakenrotte er absolutt det samme som vanlig hetterotte. Og det er fullt mulig å få tak i rex her i Norge også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Hva i all verden er det for et dyr? :sjenert:

Skal tenke litt på nakenrotte, kanskje forhøre meg litt med en dyrebutikk i nærheten.

Merkelig skapning.

For all del, ikke kjøp rotter i en dyrebutikk.

Ta kontakt med oppdrettere og få en rotte med friskere gener i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Har også tenkt litt på nakenkatt, men det igjen blir litt vanskelig å få tak i norge. Er ikke helt sikker på om leieavtalen tolererer katt, så fremst det er uten pels.

Det er da ikke så sjelden med nakenkatter? Av Sphynx, nakenkatt, er det ca. 7 registrerte oppdrettere i Norge? Ser de også ofte på finn.no : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ikke så sjelden med nakenkatter? Av Sphynx, nakenkatt, er det ca. 7 registrerte oppdrettere i Norge? Ser de også ofte på finn.no : )

Jeg har ikke lagt merke til dem før. Men det stemmer sikkert. Skal se litt nærmere på det, kan hende jeg bare har gått forbi dem. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg har ikke lagt merke til dem før. Men det stemmer sikkert. Skal se litt nærmere på det, kan hende jeg bare har gått forbi dem. : )

Anbefaler deg å sjekke ut rasekatter.no i så fall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...