Gå til innhold

Repetition

Kónguló

Anbefalte innlegg

:( Huff! Ingen god følelse å sitte med! Hva er det som føles så feil? Ingen lyst til å løfte? Lite fremgang? Lite energi? Du er jo sterk, men det er lett å føles seg "svak" hvis man er lav på energi. Går det greit med maten? :) Du har jo vært kjempeflink og fått i deg nok mat tidligere i alle fall, og hatt kjempefin utvikling.

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem:

Jeg vet liksom ikke helt.. Jeg tror det er mye pga. en vinterdepresjon som ikke ser ut til å gi seg med det første, er ikke bare treningen som er kjip. Lite energi er en ting, jeg regner med at det er fordi jeg ikke klarer å være flink nok med maten om dagen.. Jeg orker ikke presse i meg all maten jeg vet jeg trenger, så da blir alt annet tungt også :roll: Jeg burde vel starte med å spise nok, og kanskje ta en pause fra treningen, og så heller begynne å trene igjen når maten er på plass. Det bare føles så dårlig når jeg går en stund uten trening. Jeg får også dårlig samvittighet for all tid som ikke brukes på studier, siden det er så utrolig mye å gjøre om dagen, så det er lett å tenke at jeg burde heller lese enn å trene.

Jeg vil jo ikke slutte å trene, men jeg mangler all gleden ved det som jeg hadde tidligere!

Treningsglede kom tilbake :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa. Da starter 1-ukes prosjektet "Spise nok"! Det har vel egentlig vært et prosjekt hele tiden, men jeg har sluttet å logge siste par ukene og jeg har hatt så mye besøk så da har det blitt for lite mat. Planen er å spise 2300-2500kcal hver dag, og ikke trene på en uke. Jeg kan trene om jeg får lyst, men jeg skal ikke trene fordi jeg føler jeg må, som jeg har gjort siden desember. Så håper jeg at nok mat i en uke gir meg litt mer energi, og litt treningslyst igjen :) Jeg skal selvfølgelig fortsette å spise nok, men etterpå kan jeg kanskje innføre litt trening.

Dagens plan er:

- Frokost: Knekkebrød m. ost. Proteinshake m. lettmelk. Mandler og rosiner.

- Lunsj: Havregrøt m. linfrø, eple, rosiner. Et glass appelsinjuice

- Mellommåltid: Smoothie av bringebær, skyr, appelsinjuice og proteinpulver.

- Middag: Fullkornspasta m. kjøttdeig og ketchup (spennende :nigo: )

ca kcal: 2400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Ta vare på deg selv nå. Høres ut som om det er fornuftig å ta en hel friuke og passe på å få i deg nok mat. Ikke sunt å gå å kjenne på dårlig samvittighet hele tiden.

Og husk: Det er i motbakke det går fremover!! Så jeg er sikker på at du veldig snart har lysere tider i sikte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte dagen i går! Landet på litt mindre enn satt opp, siden jeg ikke klarte å spise opp middagen :gjeiper:

Dagens blir helt lik som i går, men med omelett og hvitløksbrød til middag (tomme for mat, handledag i morgen :ler: )

Jeg veide meg for første gang på lenge i morges; 70,1kg :nigo: Håper bare det ikke er muskler som har blitt borte, men jeg tror ikke det for B kommenterer at han ser jeg har blitt mindre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi Prudence :nigo:

Tja, torsdag ble bra matmessig, i går ble ikke så bra.. Migreneanfall på morgenen, så igjen på kvelden, og selv om jeg trodde jeg spiste masse så endte jeg på 1500kcal. Sånt skjer tydeligvis når jeg ikke logger! I dag skal bli bra igjen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe har hvertfall blitt bedre, jeg er i generelt godt humør hele dagen.. :) Jeg får fortsatt vondt i magen og hodet skriker "neeeei" når jeg lurer på om jeg skal trene da.. Fortsetter derfor litt til med riktig spising og ingen trening uten dårlig samvittighet. Studiene har også roet seg, nå er det bare ca. 8t studier om dagen :fnise: Jeg fikk min første 10 her om dagen også, stolt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 10´er!

Lykke til vidare med matprosjektet. Godt å høra at du føler deg litt bedre.

(hihi, når eg ikkje logger ender eg som regel på nærmare 4000 kalorier...:ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da har jeg trent for første gang på 3 uker! :ler: Ble en lett styrkeøkt (Enigma's skuldersett, knebøy m. og uten vekter, glute bridge og litt chins) og så en tur ut på ca 5km. Det er fortsatt bare is og snø her så kan ikke si det ble så mye løping ut av det, men det var veldig godt med frisk luft! Håper på å få kommet inn i en rutine igjen, jeg orker ikke å bare surre rundt som jeg har gjort til nå :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis kjentes det?

Enigmas skuldersett er GULL! Eg innbiller meg at mine skuldre har vokst litt allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere, så fint at boka ikke har dettet ut hos alle.. :fnise: Det var egentlig ganske godt! Var hvertfall ikke kvalm el.. Jeg har også gitt opp logging inntil videre, jeg vil ikke fokusere på kg. og reps nå som jeg vet jeg må bygge opp igjen. Jeg skal heller bare trene det jeg vil og når jeg vil og så heller begynne å bestemme litt mer spesifikt etterhvert som rutinene kommer tilbake :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsøkt nummer 2! I dag ble det benkpress, utfall, glutebridge og skuldersett i sirkeltrening. Kjapp og fin økt :) All gåing er kjipt fordi jeg løp på meg skikkelig vonde gnagsår på mandag! :ler: Derfor ble det ingen jogging. Ellers spiser jeg nok, takket være proteinpulver, smoothies og mandler :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, Prudence :nigo:

Kjapp trening igjen i dag, markløft, skuldersett, pushups, glute bridge og litt chins. Merker jeg er svak i forhold til tidligere, men jeg regner med at det kommer tilbake ganske kjapt! :trene:

I kveld blir det sushi og hvitvin! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...