Gå til innhold

Sexlivet etter nye pupper (silikon)

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg undres om trådens plastdeltakere er ordblinde... Jeg har da vitterlig uttrykt klokkeklart flere ganger at jeg liker naturlige følsomme bryster. Størrelse er for andre å bry seg om. Jeg bryr meg om den ekte solide opplevelsen.

Har ikke jenter med silikon følsommer bryster?? Hvem har gitt deg den ideen? Mine er akkurat like følsomme som før operasjonen, den store forskjellen for meg var at de ble mere følsomme etter jeg fikk barn.

Endret av Vinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Har ikke jenter med silikon følsommer bryster?? Hvem har gitt deg den ideen? Mine er akkurat like følsomme som før operasjonen, den store forskjellen for meg var at de ble mere følsomme etter jeg fikk barn.

Plastpupper er sjeldnere følsomme enn ekte bryst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert, men det finnes hauger av jenter med naturlige lite følsomme bryster også. Som sagt mine ble ikke skikkelig følsomme før etter jeg fikk barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg undres om trådens plastdeltakere er ordblinde... Jeg har da vitterlig uttrykt klokkeklart flere ganger at jeg liker naturlige følsomme bryster. Størrelse er for andre å bry seg om. Jeg bryr meg om den ekte solide opplevelsen.

Javel fint for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Enig. Mine ble faktisk mer følsomme etter jeg tok silikon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brutal mann - er du motstander av all kosmetisk kirurgi? Jeg har selv operert meg, for to år siden. Etter to svangerskap - et av dem med tvillinger - og store vektforandringer så ikke magen min ut. Huden på magen hadde blitt strukket til de grader, og jeg hadde store hudfolder rundt mage og hofter. Til tross for at jeg var slank, hadde jeg fettansamlinger over hoftene (sideflesk). Jeg hadde et heng på 11 cm - det vil si at den nederste hudfolden hang 11 cm ned fra buksekanten.

Å finne bukser som passet var umulig. Jeg trakk 3 størrelser mer over magen enn over lårene. Jeg gjemte meg i løse bukser og store telt, og følte meg helt forferdelig. Kanskje jeg er svak som ikke klarte å se forbi det, men det hemmet meg virkelig. Jeg ville ikke gå i bikini på stranda, fordi jeg virkelig så helt forferdelig ut. Magen min passet enkelt og greit ikke til resten av kroppen. I tillegg fikk jeg plager med sopp og sårdannelse under hudfoldene.

Til slutt bestemte jeg meg for bukplastikk. De fjernet nesten 4 kilo overflødig hud og tilsammen 1,5 kilo fett fra hoftene. Jeg angrer ikke et sekund! Magen min er ikke perfekt, og jeg kommer aldri til å se ut som en superstjerne. Men jeg kan slappe av nå, fordi jeg har en NORMAL kropp. Ønsket mitt var ikke å bli "perfekt", bare å få en kropp som så normal ut, og en mage som passet til resten av kroppen min. Selvtilliten min er mye bedre nå, og jeg føler jeg har fått et mye rikere liv.

Hvorfor skal ikke jeg få gjøre dette, når det forbedrer livskvaliteten min så utrolig mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Enig. Mine ble faktisk mer følsomme etter jeg tok silikon ;)

De var like følsomme før du fikk fyllmasse. forskjellen ligger i hodet. En forskjell du kunne ha gjort rent mentalt, uten skalpeller og fyllmasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

De var like følsomme før du fikk fyllmasse. forskjellen ligger i hodet. En forskjell du kunne ha gjort rent mentalt, uten skalpeller og fyllmasse.

Ikke så følsomme som nå. Du har ikke silikon. Du vet ingen ting om åssen mine pupper er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ikke så følsomme som nå. Du har ikke silikon. Du vet ingen ting om åssen mine pupper er nå.

Ikke ønsker jeg å vite hvordan dine pupper er nå heller... Men tro meg, alt ligger i hodet ditt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ikke ønsker jeg å vite hvordan dine pupper er nå heller... Men tro meg, alt ligger i hodet ditt.

Hva så om ting ligger i hodet? Gjør ikke alt det til syvende og sist? Er jo derfra vi styres.

Skjønner ikke poenget ditt i det hele tatt. Må ligge i hodet mitt?

God jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hva så om ting ligger i hodet? Gjør ikke alt det til syvende og sist? Er jo derfra vi styres.

Skjønner ikke poenget ditt i det hele tatt. Må ligge i hodet mitt?

God jul! :)

Nettopp.. Hvem skulle trodd du skulle skrive noe jeg kunne være enig i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette kunne du fikset helt gratis ved å fikse vrangforestillingene i hodet ditt.

He he ... psykologtimer er slett ikke gratis .. men er du ikke glad for at jeg (og sikkert andre) har et fantastisk sexliv nå da, i motsetning til tidligere .. ? Kan garantere deg at kjæresten min er fornøyd iallefall ... :sengekos:

Endret av Chanè
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he ... psykologtimer er slett ikke gratis .. men er du ikke glad for at jeg (og sikkert andre) har et fantastisk sexliv nå da, i motsetning til tidligere .. ? Kan garantere deg at kjæresten min er fornøyd iallefall ... :sengekos:

Godt silikoninnlegg er gratis da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finnes det heldigvis mannfolk der ute som driter i om puppene til jenta er ekte eller ei, fordi han klarer å tenke mer på resten av jenta. Jeg har sett jenter med protetiske armer og ben, manglet ett øye og det som verre er, men som alikevel har greid å skaffe seg kjekke men, :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Nå finnes det heldigvis mannfolk der ute som driter i om puppene til jenta er ekte eller ei, fordi han klarer å tenke mer på resten av jenta. Jeg har sett jenter med protetiske armer og ben, manglet ett øye og det som verre er, men som alikevel har greid å skaffe seg kjekke men, :)

Det er noe helt annet enn å kjøpe seg plastpupper fordi en tror en må det for å ha en verdi som menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe helt annet enn å kjøpe seg plastpupper fordi en tror en må det for å ha en verdi som menneske.

En jente er jo mer en puppene sine da, og hvis en mann slår opp med en jente han liker kun fordi hun har silikon så sier det jo mer over hvor overfladisk han er :himle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

En jente er jo mer en puppene sine da, og hvis en mann slår opp med en jente han liker kun fordi hun har silikon så sier det jo mer over hvor overfladisk han er :himle:

Plastpupper oser av overfladiskhet, usikkerhet og et forvrengt kroppsbildet. Så en mann som gjør alt han kan for å fjerne denne tyrransierende kroppshysteriske moten med plastpupper er overfladisk? Kvinne med en protese viser styrke der hun går i sommerkjolen sin, en kvinne med plastpupper viser usikkerhet og overfladiskhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastpupper oser av overfladiskhet, usikkerhet og et forvrengt kroppsbildet. Så en mann som gjør alt han kan for å fjerne denne tyrransierende kroppshysteriske moten med plastpupper er overfladisk? Kvinne med en protese viser styrke der hun går i sommerkjolen sin, en kvinne med plastpupper viser usikkerhet og overfladiskhet.

Hvordan ser du forskjell på det? På en kvinne som har silikon fordi hun har mistet brystet i kreft, og en kvinne som har tatt silikon av andre årsaker? Da er du jaggu god!

Forresten flott at du forteller meg at jeg ikke mente at jeg hadde noen verdi som menneske før jeg fikk silikon. Jeg ante virkelig ikke at jeg følte det slik, men når du forteller meg det, er det sikkert riktig :) Enda godt jeg nå har fått meg silikon, da. Og kan føle at selv jeg har en (liten) verdi. :danse:

:skratte:

Morsomt med folk som tror de vet hva de snakker om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...