Gå til innhold

Sexlivet etter nye pupper (silikon)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fordi vi har silikon? Jadda! :murvegg::klaske:

Han tror man tar ut all innmaten av puppene før man legger inn silikonen, dvs tar ut fett og melkekjertler. :fnise: . Ikke så lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han tror man tar ut all innmaten av puppene før man legger inn silikonen, dvs tar ut fett og melkekjertler. :fnise: . Ikke så lett...

Da har jeg hørt det å :skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fake damer forsvarer sine fake pupper. Pyntedokker, dere er helt rosa i hodet alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fake damer forsvarer sine fake pupper. Pyntedokker, dere er helt rosa i hodet alle sammen.

Av alle oss er i hvert fall du den feige, som ikke en gang tør å angripe oss under fullt nick.

Skjønner meg ikke på slike som deg og brutal mann, jeg. Helt i orden at dere er mot silikon, smaken er jo som baken. Men da er det jo bare å holde seg unna pyntedokkene ;) Vi er da tross alt i mindretall fortsatt, så slapp av :troest:

:danser: I en rosa helikopter... :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle oss er i hvert fall du den feige, som ikke en gang tør å angripe oss under fullt nick.

Skjønner meg ikke på slike som deg og brutal mann, jeg. Helt i orden at dere er mot silikon, smaken er jo som baken. Men da er det jo bare å holde seg unna pyntedokkene ;) Vi er da tross alt i mindretall fortsatt, så slapp av :troest:

:danser: I en rosa helikopter... :danser:

Silikon eller ei, det flommer over av dere små vatthoder overalt. Tripp, tripp, trippe. Vrikke, vrikkke, vrikke. Dere er nå søte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Silikon eller ei, det flommer over av dere små vatthoder overalt. Tripp, tripp, trippe. Vrikke, vrikkke, vrikke. Dere er nå søte da.

:skratte: Du hadde blitt så overrasket.

Men for all del - takk for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Hehe, fake damer forsvarer sine fake pupper. Pyntedokker, dere er helt rosa i hodet alle sammen.

Dette var dagens. Du måtte være anonym for å komme med en slik latterlig kommentar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var dagens. Du måtte være anonym for å komme med en slik latterlig kommentar?

Ja. :) Men egentlig synes jeg bare dere er rare. Noen pussige dyr, dere kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg tente veldig på microbryster, fordi de var monstererogene!

Never change a winning team!

Jeg antar at damer foretrekker små erogene kuker foran store kuker som ikke responderer også.

Om brystene er erogene eller ei bestemmes ikke av størrelse. Noen har sensitive bryster, andre har ikke d. Samme med menn. Noen nyter å få brystvortene stimulert, for andre kjennes d ikke noe spesielt i det hele tatt.

Og hvorfor responderer ikke store bryster med silikon?? Jeg har supersensitive bryster og kan nesten få orgasme ved bryststimuli alene, og jeg hadde slike følsomme bryster både før og etter operasjonen.

Vit hva du snakker om, før du uttaler deg. Og nok en gang, IKKE SAMMENLIGN PENIS MED BRYST! Hadde det vært vagina-operasjoner det var snakk om her, så hadde jeg skjønt sammenligninga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere ungdomsjenter som sliter ekstremt med selvtillitten sin fordi de har A-cup eller mindre.. Synd, siden de er vakre som de er. Men de har fått med seg at mange damer operer seg så de får større bryster.

Hva gjør det med selvtilitten dems? "jeg må få operert på meg bryster nå, så jeg kan bli akseptert av samfunnet. Mange andre gjør det jo"

Selv er jeg en kvinne, jeg følte ofte før at jeg hadde for små pupper, og alle andre har større pupper enn meg, men så en dag innså jeg hvor fantastisk nydelig kroppen min er - AKKURAT SOM DEN ER. Og nei, puppene mine har ikke vokst siden den gang, selvtillitten min har.

Flere NÆRE venninner av meg sliter ekstremt med seg selv pga denne puppefiksjonerte verdenen.

Jeg synes det er bra vi har menn som Brutal_mann, så kanskje flere unge jenter (og voksne damer) innser at mannfolket liker oss som vi er.

Men for all del, dere som har tatt silikon, og trives med det - dere er vakre dere også!

Så lenge man kan trives med seg selv, det er det det hele handler om!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg kjenner flere ungdomsjenter som sliter ekstremt med selvtillitten sin fordi de har A-cup eller mindre.. Synd, siden de er vakre som de er. Men de har fått med seg at mange damer operer seg så de får større bryster.

Hva gjør det med selvtilitten dems? "jeg må få operert på meg bryster nå, så jeg kan bli akseptert av samfunnet. Mange andre gjør det jo"

Selv er jeg en kvinne, jeg følte ofte før at jeg hadde for små pupper, og alle andre har større pupper enn meg, men så en dag innså jeg hvor fantastisk nydelig kroppen min er - AKKURAT SOM DEN ER. Og nei, puppene mine har ikke vokst siden den gang, selvtillitten min har.

Flere NÆRE venninner av meg sliter ekstremt med seg selv pga denne puppefiksjonerte verdenen.

Jeg synes det er bra vi har menn som Brutal_mann, så kanskje flere unge jenter (og voksne damer) innser at mannfolket liker oss som vi er.

Men for all del, dere som har tatt silikon, og trives med det - dere er vakre dere også!

Så lenge man kan trives med seg selv, det er det det hele handler om!

Jeg har villet hatt pupper helt siden barneskolen. Var helt flat og var blodig sjalu på de som fikk pupper. Har slitt med det hele livet før jeg tok silikon. Husker jeg prøvde p piller, puppekremer, piller osv for å få pupper men ingen ting funket. :sukk: Jeg angrer ikke et sekund på at jeg tok silikon. Hvis jeg kunne ha gått tilbake til mine ikke eksisterendes pupper så hadde jeg ikke gjort det. Ikke for penger en gang. Elsker puppene mine nå :) Utrolig deilig å kunne gå med utringa topper og kjoler uten å se helt flat ut. Jeg er fornøyd og samboer er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om brystene er erogene eller ei bestemmes ikke av størrelse. Noen har sensitive bryster, andre har ikke d. Samme med menn. Noen nyter å få brystvortene stimulert, for andre kjennes d ikke noe spesielt i det hele tatt.

Og hvorfor responderer ikke store bryster med silikon?? Jeg har supersensitive bryster og kan nesten få orgasme ved bryststimuli alene, og jeg hadde slike følsomme bryster både før og etter operasjonen.

Vit hva du snakker om, før du uttaler deg. Og nok en gang, IKKE SAMMENLIGN PENIS MED BRYST! Hadde det vært vagina-operasjoner det var snakk om her, så hadde jeg skjønt sammenligninga..

Jeg vet hva jeg snakker om.

Du misforstår sammenligninga. Jeg prøver å poengtere at FUNKSJONEN er det som er mest tennende, og tror at funksjonen og responsiviteten til penis er det damene liker også.

Jeg prøver å si at god funksjon er tennende. Det at man kjenner at dama nyter brystkos.

Jeg har forstått at flere her har kommet ut av en operasjon med god funksjon, men har også lest om noen som har tapt følsomhet i bryster. Dette er helt klart et risikoprosjekt, men jeg aner ikke hvor stor denne risikoen er. Hvis risikoen er 1% for tapt følsomhet eller andre komplikasjoner, så mener jeg at den er for høy.

Jeg sier ikke at følsomhet har noe med bryststørrelse å gjøre. Jeg bare sier at jeg har opplevd små bryster som ekstremt sexy FORDI de var responsive.

Jeg mener at hvis en operasjon av bryster fører til redusert responsivitet, så reduseres dama sin sexyhet noe, og da bortfaller et av poengene med brystoperasjon.

Never change a winning team.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg vet hva jeg snakker om.

Du misforstår sammenligninga. Jeg prøver å poengtere at FUNKSJONEN er det som er mest tennende, og tror at funksjonen og responsiviteten til penis er det damene liker også.

Jeg prøver å si at god funksjon er tennende. Det at man kjenner at dama nyter brystkos.

Jeg har forstått at flere her har kommet ut av en operasjon med god funksjon, men har også lest om noen som har tapt følsomhet i bryster. Dette er helt klart et risikoprosjekt, men jeg aner ikke hvor stor denne risikoen er. Hvis risikoen er 1% for tapt følsomhet eller andre komplikasjoner, så mener jeg at den er for høy.

Synes likevel det med puppekos er et dårlig argument. Er ikke alle kvinner som liker det i det hele tatt, men faker fordi de vet at dere tror de liker det og blir kåte av det. Hvis brystfølsomheten er så intens og deilig, hvorfor er så mange damer villige til å risikere å miste den da?? Kanskje fordi sensitiviteten ikke er noe å skryte av i utgangspunktet.

Så jeg spør deg, hvorfor er det så viktig med denne følsomheten i brystene?

Ja, selvfølgelig er funksjonen og responsen i penis viktig. Likeså er det vel med vagina. Ikke noe stas å knulle noen uten følelser, som ikke nyter noe som helst. Men med pupper kan man faktisk nyte samleie, få multiorgasmer, sprutorgasmer og analorgasmer.. Helt sant! :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg spør deg, hvorfor er det så viktig med denne følsomheten i brystene?

Alt som gleder dama er viktig.

Den største glede du kan ha, det er å gjøre andre glad!

Jeg koser dama mi mest på to typer steder- der hendene min søker, og der jeg merker at jeg gleder henne mest. Og det er faktisk ca overalt.

Men brystene er utrolig deilige, og jeg søker ofte mot de. Derfor er det viktig at hun har glede av det. Fordi jeg bruker mye tid og energi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Alt som gleder dama er viktig.

Den største glede du kan ha, det er å gjøre andre glad!

Jeg koser dama mi mest på to typer steder- der hendene min søker, og der jeg merker at jeg gleder henne mest. Og det er faktisk ca overalt.

Men brystene er utrolig deilige, og jeg søker ofte mot de. Derfor er det viktig at hun har glede av det. Fordi jeg bruker mye tid og energi der.

Ok. If you say soooo.. Mye tid og energi kan du bruke på silikonpatter også. Blir ikke akkurat mindre bryst å kose med..

Hadde kanskje ikke vært så digg med puppekosen om dama di ikke hadde hatt pupper (helt flatt)?

Jeg mener uansett at et sexliv ikke blir ødelagt av silikon. Så får du bruke resten av kvelden din på å kose med puppene dine. Siden du bruker så mye tid på det.. Have fun! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Han tror man tar ut all innmaten av puppene før man legger inn silikonen, dvs tar ut fett og melkekjertler. :fnise: . Ikke så lett...

Og når sa jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. If you say soooo.. Mye tid og energi kan du bruke på silikonpatter også. Blir ikke akkurat mindre bryst å kose med..

Hadde kanskje ikke vært så digg med puppekosen om dama di ikke hadde hatt pupper (helt flatt)?

Jeg mener uansett at et sexliv ikke blir ødelagt av silikon. Så får du bruke resten av kvelden din på å kose med puppene dine. Siden du bruker så mye tid på det.. Have fun! :)

Men hun jeg rota med for et par år siden var jo flat, og den puppekosen var helt herlig.

Du har ikke blitt skadet av silikonoperasjonen. Det er bra. Men andre kan bli skadet. Det er ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...