Gå til innhold

Sexlivet etter nye pupper (silikon)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Eh.. Nei, pattedyr har ikke bryst før de ammer. Om en ser bort fra mennesket da... Men det passer jo ikke inn i plastpuppeideologien der en MÅ ha store og faste pupper for å ha en verdi som menneske. Og for ørtende gang, det er melkekjertlene som er til for babyer. rent teknisk så er det alt som mangler for at menn skal kunne amme.

Eh, jo de har jo det. Er det mulig?! Hvis de ikke hadde hatt bryst, hadde det ikke vært noen melkekjertler der for å danne melken den dagen pattedyret trenger det. Forskjellen mellom damer og hunkjønn av andre pattedyr, er at våre bryst generelt er store hele tiden, ikke bare når vi ammer. Men hos både oss og de andre pattedyrene vokser brystene når vi ammer.

Og uansett. Så er det jo greit for meg at du mener at pupper kun eksisterer for å tenne menn. Og at du ikke liker silikon. Som Linda Sofie sier - det er jo bare for deg å holde deg unna silikondamene, så er saken løst. Og vi som har silikon holder oss langt unna de som har så ekstreme meninger om silikon som det du har. Vi matcher jo rett og slett ikke.

Og: det er forskjell på å hylle det naturlige, og å se ned på de som har valgt en annen løsning enn det du hadde likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

Og uansett. Så er det jo greit for meg at du mener at pupper kun eksisterer for å tenne menn. Og at du ikke liker silikon. Som Linda Sofie sier - det er jo bare for deg å holde deg unna silikondamene, så er saken løst. Og vi som har silikon holder oss langt unna de som har så ekstreme meninger om silikon som det du har. Vi matcher jo rett og slett ikke.

Nettopp. Er bare for dere som hater silikon å holde dere unna oss med silikon. Problemet løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Eh, jo de har jo det. Er det mulig?! Hvis de ikke hadde hatt bryst, hadde det ikke vært noen melkekjertler der for å danne melken den dagen pattedyret trenger det. Forskjellen mellom damer og hunkjønn av andre pattedyr, er at våre bryst generelt er store hele tiden, ikke bare når vi ammer. Men hos både oss og de andre pattedyrene vokser brystene når vi ammer.

Og uansett. Så er det jo greit for meg at du mener at pupper kun eksisterer for å tenne menn. Og at du ikke liker silikon. Som Linda Sofie sier - det er jo bare for deg å holde deg unna silikondamene, så er saken løst. Og vi som har silikon holder oss langt unna de som har så ekstreme meninger om silikon som det du har. Vi matcher jo rett og slett ikke.

Og: det er forskjell på å hylle det naturlige, og å se ned på de som har valgt en annen løsning enn det du hadde likt.

Hvorfor skal jeg ikke se ned på en industri, og dens støttespillere, der eneste formålet er å se til at folk har dårlig nok selvbilde til å betale titusner for totalt unødvendig kirugi?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EPIC FAIL.

Slike kvinner gir meg tvert i mot umiddelbar krymptiss. Og hva er det med leppene hennes, forresten? Ser utrolig komisk ut. Samme med Angelina Jolie. Hun har pent fjes, men ser ut som en månefisk med de leppene. Eller muligens som en and.

Linni Meister er ikke norsk, derfor leppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg ikke se ned på en industri, og dens støttespillere, der eneste formålet er å se til at folk har dårlig nok selvbilde til å betale titusner for totalt unødvendig kirugi?

Du står da fritt til å se ned på hva du vil for min del. Men slik du argumenterer og legger frem synet ditt, er det ikke industrien du ser ned på, men meg, Linda Sofie, Hunterlady og alle de andre som har benyttet seg av muligheten til å legge inn silikon. Ikke at jeg tror noen av oss bryr oss om akkurat det, altså. For min del ble dette kun drøftet med en mann, og det er den jeg er gift med. Hva andre måtte mene om mitt valg, spiller ingen rolle for meg. Det var mine penger, og det er min kropp. Derfor opererte jeg meg selv om mannen min ikke likte tanken. Men jeg kan bry meg om at vi blir forhåndsdømt og stemplet som personer, kun på grunnlag av en ting. Folk flest er mer sammensatt enn som så, og et valg (av mange gjennom en livstid) sier minimalt om det mennesket som helhet, som person.

Forresten ser jeg ikke at industrien skaper dårlig selvbilde. Det gjør media og samfunnet rundt oss. Og dårlig selvbilde har nok alltid vært der. Men nå finnes det flere valgmuligheter enn kun å godta det, for de som synes at de har et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å ikke like silikon men synes du er virkelig litt på kanten. Har aldri vært borti noen som er SÅ imot silikon. Å jeg har hatt silikon i 7 år nå. Skal du liksom "redde verden" og få alle til å slutte å ta silikon? Ja lykke til. Folk tar silikon hver dag. Å du er mann. Du kan ikke vite åssen det er for oss som ikke hadde pupper fra før av. Det er ikke noe galt i å ville ha pupper. Jeg var svært uheldig og hadde ikke pupper fra naturens side. Derfor valgte jeg å ta silikon. Det er min kropp og jeg gjør hva jeg vil med min kropp uansett hva du eller andre måtte mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linni Meister er ikke norsk, derfor leppene.

Det er vel helst botoxen og ikke passet hennes som forklarer de leppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert sakt. Men dette er jo langt fra fakta. Om du ikke er kvinne med bryster, så har du egentlig liten troverdighet i denne debatten.

Apropos silikonmotstanderne som er menn, så tror jeg dette dreier seg om kvinnehatere som er bitre og sjalu fordi de aldri får seg en Linni Meister kopi uansett. Da kan man like godt rakke ned på de..

Jeg er litt negativ til silikon, men jeg ser jo faktisk silikon-solskinnshistorier her, så jeg er litt mindre negativ nå.

Det som er viktig med bryster er respons. Det å kunne håndtere brystene, og merke at dama nyter det. Jeg holdt på med ei flat dame en gang, og likte faktisk brystene hennes svært godt.Hun var nesten eksplosivt responsiv.

Små bryster er vakkert, og større bryster er vakkert. Jeg liker godt middels+ bryster som pendler mykt over brystkassa mi.

Dama mi har naturlige bryster , med en ekstremt gledelig konsistens!

Linni Meister er definitivt yngre enn min kjære, men brystene til Linni matcher ikke min kjæres bryster i det hele tatt (kanskje litt drøyt sagt, siden jeg aldri har elsket med Linni`s bryster, men jeg mener å huske at de ser litt harde og oppblåste ut).

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal ts bry seg om hva du mener om silikon? Så lenge hun vil bli fornøyd og vil ta en opersjon så spiller det ingen rolle hva du måtte mene. Du kan mene at silikonpupper er stygt men ville jeg ta silikon og noen menn hadde sagt nei silikon er stygt så hadde ikke jeg brydd. Handler om at hun skal føle seg vel og bli fornøyd

Hvis TS skal gjøre noe som innebærer risiko for kroppen sin , så skal hun iallfall gjøre det av de rette årsakene. Hvis det er for å imponere gutta, så er det relevant info å få vite at det funker relativt dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL

Hvorfor komme med dette tåpelige utsagnet?

Pupper og pikk er to forskjellige ting. Pupper er ikke en erogen sone for alle, men mest visuell sone fordi menn tenner på de. Hva har pupper med kåtheten til jenta å gjøre, og hvorfor sammenligne pupper med en ståpikk? Ser ikke logikken i dette.

Jeg tente veldig på microbryster, fordi de var monstererogene!

Never change a winning team!

Jeg antar at damer foretrekker små erogene kuker foran store kuker som ikke responderer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Jeg tente veldig på microbryster, fordi de var monstererogene!

Never change a winning team!

Jeg antar at damer foretrekker små erogene kuker foran store kuker som ikke responderer også.

Damene i denne tråden foretrekker nok en livløs diger plastpikk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Damene i denne tråden foretrekker nok en livløs diger plastpikk...

Eller kanskje skikkelig sillkondame med strap-on?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linni Meister er ikke norsk, derfor leppene.

Jepp hun har dolly duck lepper, og de er ikke fordi hun er utenlandsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...