Gjest TR Skrevet 22. desember 2010 #121 Del Skrevet 22. desember 2010 Silikon??? Ork å ødelegge kroppen med slikt. For ikke å snakke om helsen din som blir ødelagt. Hva blir det neste? At du ikke tror noen egentlig ville like deg uten silikon pupper?? Hvordan føles det? Er det ikke bedre å føle at noen faktisk ønsker å ha deg slik du er, for den du er, og ikke pga puppene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. desember 2010 #122 Del Skrevet 22. desember 2010 Vel nye ting er artig. Hadde vært artig å leke med både nye pupper og ny selvtillit! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 22. desember 2010 #123 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Slettet Endret 22. desember 2010 av MikeWaters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #124 Del Skrevet 22. desember 2010 Silikon??? Ork å ødelegge kroppen med slikt. For ikke å snakke om helsen din som blir ødelagt. Hva blir det neste? At du ikke tror noen egentlig ville like deg uten silikon pupper?? Hvordan føles det? Er det ikke bedre å føle at noen faktisk ønsker å ha deg slik du er, for den du er, og ikke pga puppene? Kan du si meg åssen helsen blir ødelagt du tr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. desember 2010 #125 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) He he .. joda .. sikkert .. men det gikk myr fortere å fikse puppene istedet, det enkle er ofte det beste vettu. Og da fikk jeg jo BÅDE fine pupper og fantastisk selvtillit Du hadde fine pupper og viser nå for hele verden at du ikke eier selvtillit... Eller utholdenhet nok til å ta det riktige, men mer tunge, valget. Mao, du fremstår som en som alltid velger letteste utvei. Lite sjarmerende... Endret 22. desember 2010 av brutal_mann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. desember 2010 #126 Del Skrevet 23. desember 2010 Små pannekakeflate pupper er ikke en vrangforestilling, de er en høyst reell forestilling. Men hvordan kan menn vite det...de har jo ikke pupper. Menn er jo så forbanna stolte, hvis det hadde vært motsatt skulle jeg likt å se trynene demmes hvis de helt ok puppene de hadde ble som vrengte lommer etter en fødsel/amming i 10 mnd. De hadde ikke taklet det et sekund. Det er forskjell på kvinner i 30 åra som har fått barn og bare vil ha tilbake litt av fylden de hadde og fjortiser som ikke er ferdig utvokste engang som opererer seg til E-cup. Rett alt svadaet deres mot de heller! Operasjonen har gitt meg og garantert mange flere andre et bedre liv. Hvilke argumeneter har dere mot det? Eller er det også galt at vi faktisk blir bittelitt lykkeligere av å se bedre ut? (bombe) Vrangforestilling meg midt i r... fortell det til ei som ikke har nok pupper til å finne seg BH eller kan kjøpe seg bikini fordi A-cup er alt for stort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #127 Del Skrevet 23. desember 2010 Små pannekakeflate pupper er ikke en vrangforestilling, de er en høyst reell forestilling. Men hvordan kan menn vite det...de har jo ikke pupper. Menn er jo så forbanna stolte, hvis det hadde vært motsatt skulle jeg likt å se trynene demmes hvis de helt ok puppene de hadde ble som vrengte lommer etter en fødsel/amming i 10 mnd. De hadde ikke taklet det et sekund. Det er forskjell på kvinner i 30 åra som har fått barn og bare vil ha tilbake litt av fylden de hadde og fjortiser som ikke er ferdig utvokste engang som opererer seg til E-cup. Rett alt svadaet deres mot de heller! Operasjonen har gitt meg og garantert mange flere andre et bedre liv. Hvilke argumeneter har dere mot det? Eller er det også galt at vi faktisk blir bittelitt lykkeligere av å se bedre ut? (bombe) Vrangforestilling meg midt i r... fortell det til ei som ikke har nok pupper til å finne seg BH eller kan kjøpe seg bikini fordi A-cup er alt for stort! Ingen som har silikon er lykkelige i følge BM. Vi har også elendig selvtillit og er sikkelig usjamerendes folk. Det går ikke ann å få bedre selvtillit etter å ha operert seg. Det vet jo BM alt om tydeligvis Vi MÅ bare godta kroppen som den er. Uansett om puppene henger ned på knærne kan vi ikke fikse på de. Men uansett så kan jeg si at jeg har fått MYE bedre selvtillit etter silikon. Det vet jo jeg best. Hva fremmende folk mener om silikon får bare være det samme. Kjæresten elsker puppene mine og samme gjør jeg. Så hvorfor skal jeg bry meg om hva andre menn mener om silikon?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2010 #128 Del Skrevet 23. desember 2010 Vrangforestilling meg midt i r... fortell det til ei som ikke har nok pupper til å finne seg BH eller kan kjøpe seg bikini fordi A-cup er alt for stort! Har delt seng med ei sånn ei. Nest mest fantastiske puppene jeg har fått lekt med. De mest fantastiske kan ikke beskrives som sprettpupper for å si det slik. Men de hang alle fire på to damer jeg satte stor pris på, og som ikke minst satte ekstremt stor pris på min oppmerksomhet til deres bryster. Min ekte entusiasme for deres bryst fikk dem til å gå fra å være lite fornøyde med sine bryst til å være stolte av dem. Som igjen gjorde disse kvinnene enda mer sexy. Henger du med? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 23. desember 2010 #129 Del Skrevet 23. desember 2010 Har delt seng med ei sånn ei. Nest mest fantastiske puppene jeg har fått lekt med. De mest fantastiske kan ikke beskrives som sprettpupper for å si det slik. Men de hang alle fire på to damer jeg satte stor pris på, og som ikke minst satte ekstremt stor pris på min oppmerksomhet til deres bryster. Min ekte entusiasme for deres bryst fikk dem til å gå fra å være lite fornøyde med sine bryst til å være stolte av dem. Som igjen gjorde disse kvinnene enda mer sexy. Henger du med? Alle kan ikke ha lik smak som deg. Alle har forskjellig smak. Noen liker små pupper mens andre liker store pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. desember 2010 #130 Del Skrevet 23. desember 2010 Selvfølgelig håper jeg mennene jeg har vært sammen med opp i gjennom har følt ekte entusiasme for MEG, ikke bare puppene mine. Jeg ER ikke puppene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2010 #131 Del Skrevet 23. desember 2010 Alle kan ikke ha lik smak som deg. Alle har forskjellig smak. Noen liker små pupper mens andre liker store pupper. Mens noen, som meg, rett og slett elsker kvinnebryst. Du ser, det er sjelden brystet i seg selv som er det O'store. Det er brystet, kombinert med kvinnen, hennes personlighet og ikke minst reaksjon på at hennes bryster får oppmerksomhet som er det O'Store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2010 #132 Del Skrevet 23. desember 2010 Selvfølgelig håper jeg mennene jeg har vært sammen med opp i gjennom har følt ekte entusiasme for MEG, ikke bare puppene mine. Jeg ER ikke puppene mine! Men dine bryst er en del av deg. Enten du vil eller ikke. Hadde de ikke vert det hadde du jo aldri hatt sånn behov for å få stappet fyllmasse i dem. Det alene viser jo hvor kraftig du definerer deg selv ut fra dine egne pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. desember 2010 #133 Del Skrevet 23. desember 2010 Nei det viser at jeg er forfenglig som de fleste andre kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 23. desember 2010 #134 Del Skrevet 23. desember 2010 Selvfølgelig håper jeg mennene jeg har vært sammen med opp i gjennom har følt ekte entusiasme for MEG, ikke bare puppene mine. Jeg ER ikke puppene mine! Enig. Virker som noen tror at pupper er alt og at man kan defineres som menneske ut fra hyllene sine, eller i noen tilfeller, ikke-eksisterende hyller. Synes det er fint at BrutalMann liker kvinner som de er, og at han liker jenter som er flate som gutter, men man må da klare å fatte at ikke alle har samme smak. Noen liker det stort. Synes forresten Linni Meister er kjempesøt! Jenta finnes ikke ekkel eller stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 23. desember 2010 #135 Del Skrevet 23. desember 2010 Enig. Virker som noen tror at pupper er alt og at man kan defineres som menneske ut fra hyllene sine, eller i noen tilfeller, ikke-eksisterende hyller. Synes det er fint at BrutalMann liker kvinner som de er, og at han liker jenter som er flate som gutter, men man må da klare å fatte at ikke alle har samme smak. Noen liker det stort. Synes forresten Linni Meister er kjempesøt! Jenta finnes ikke ekkel eller stygg. Enig. Linni er søt hun Greit at BM liker jenter med bitte små pupper men kan ikke forvente at alle skal gjøre det heller. Jeg liker store pupper. Sånn er det bare;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2010 #136 Del Skrevet 23. desember 2010 Enig. Linni er søt hun Greit at BM liker jenter med bitte små pupper men kan ikke forvente at alle skal gjøre det heller. Jeg liker store pupper. Sånn er det bare;) Jeg undres om trådens plastdeltakere er ordblinde... Jeg har da vitterlig uttrykt klokkeklart flere ganger at jeg liker naturlige følsomme bryster. Størrelse er for andre å bry seg om. Jeg bryr meg om den ekte solide opplevelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. desember 2010 #137 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg undres om trådens plastdeltakere er ordblinde... Jeg har da vitterlig uttrykt klokkeklart flere ganger at jeg liker naturlige følsomme bryster. Størrelse er for andre å bry seg om. Jeg bryr meg om den ekte solide opplevelsen. Du mener med andre ord at bryster kun er til for mannens del? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2010 #138 Del Skrevet 23. desember 2010 Du mener med andre ord at bryster kun er til for mannens del? Ja, bryster er til for mannens del. Dog, den erogene biten er jo for begges del. Ungene har blitt tildelt melkekjertlene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. desember 2010 #139 Del Skrevet 23. desember 2010 Ja, bryster er til for mannens del. Dog, den erogene biten er jo for begges del. Ungene har blitt tildelt melkekjertlene. Godt å vite at jeg kun er min kjærestes eiendel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2010 #140 Del Skrevet 23. desember 2010 Godt å vite at jeg kun er min kjærestes eiendel da Nå kvinnetolker du herfra til himmels. Snakk om å legge inn meninger og synspunkter som aldri har blitt ytret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå