Gå til innhold

Jill sin treningsdagbok

Jill

Anbefalte innlegg

Det ble litt mer søvn i helga, men burde nok hatt ennå litt til. Nå er det en ny dag, med nye muligheter. Så kanskje jeg får det til i dag..eehh. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble en liten fjelltur med en venninne i går. Opp brattebakkene og så en rundtur ned igjen. Brukte nesten 2 timer. Var deilig å gå i sol og varme, men jeg hadde dårlige sokker, så fikk gnagsår. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, angrer sterkt på det! Så i dag går jeg rundt i husmortøflene mine på jobb. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men viljen til å trene har ikke blitt bedre. :trist: I går rakk jeg omtrent 1 time med pussing av lakk på stolen min. Så var dagen over. Fikk nesten krampe i armen, så kommer sikkert til å bli kjempe sterk i høyrehånda da.

7,5 time til helg. 1 uke til ferie! Skal passe niesen min på 10 år hele helgen, så da blir det sikkert ikke mye fri. Kanskje jeg får dratt henne med på en fjelltur. Ev. hun drar med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unger er jo ganske aktive, så det burde ikke være noe problem! Du får kose deg masse i helga da. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, men hun er også veldig glad i padden sin og tv, for å si det sånn. Har kjøpt kubb da. Så satser på hun vil spille med meg, for det gidder ikke samboeren. ;) Takk! Det må du også gjøre! :)

Endret av Jill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag spilte jeg kubb og bol/gjemme og lete. Lørdag ble det en minifjelltur og bading i iskaldt fjellvann! Og i går fikk jeg jobbet litt med stolen min. Er såå fornøyd med stoffet og tror den kommer til å bli skikkelig fin! :laugh:

5 dager igjen til ferie! Jeg er så klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bade i fjellvann hørtes friskt ut. :lol:

Heldig som har 5 dager, jeg har ennå 3 uker igjen til ferie. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det absolutt! Niesa bare kastet seg uti og syntes det var såå deilig, mens jeg måtte gå litt og litt. :P

Hadde ikke du litt ferie før du begynte å jobbe da? :opplyser: Uansett så går jo tre uker fort! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha litt ferie før jeg startet å jobbe, men så måtte jeg jobbe en uke tidligere. :ler:

Jada, det gjør jo det. Går litt saktere når jeg ikke har noen å spise lunsj med da, hver dag gruer jeg meg til lunsjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha litt ferie før jeg startet å jobbe, men så måtte jeg jobbe en uke tidligere. :ler:

Jada, det gjør jo det. Går litt saktere når jeg ikke har noen å spise lunsj med da, hver dag gruer jeg meg til lunsjen. :P

Her er det motsatt! Vi har alt for lite spiserom i forhold til antall ansatte og så prater de alt for mye i munnen på hverandre. I lunsjen liker jeg ro og stillhet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, du mistforstod. Jeg har ingen å spise med - så jeg ender opp med å sitte alene i en kantine som rommer flere tusen ansatte. Det er kleint, spesielt når så mange glor. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååja! Haha! Det ble noe annet ja. Får kvinne deg opp og bli kjent med noen nye i lunsjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers takk, det er jeg ikke komfortabel med eller så veldig interessert i. :P Er veldig introvert og blir generelt sliten av å bare være rundt masse mennesker, så da orker jeg hvertfall ikke prøve å få nye bekjentskaper heller.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vi så pass like altså? :sjokkert: Men da er det greit, da slipper du det. ;) Ble sittende alene selv i dag. Ingen som ville ut i sol og 30 grader, så da måtte jeg gå selv. Men det gikk helt fint det. :nigo:

Gårsdagen ble brukt til å lage jordbærsylte. Nydelig godt på en skikkelig brødskive med brunost på toppen. :hoppe:

Vet ikke helt hva jeg skal ta meg til med etter jobb i dag, men jeg skal hvertfall være ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: Deilig med så pent vær! Satt alene jeg og, men jeg satt inne da. Har på meg langbukser og genser, så å sitte ute i 30 grader ble litt for mye, så da var det inn i AC.

Jeg vil egentlig bare ligge å slikke sol i dag, men får ikke gjort det. Må rydde hos mamma når jeg kommer dit etter jobb, deretter vente på at hun skal komme hjem så jeg får bli kjørt hjem (har ikke bilen min her, bare hennes). :daane: Evt har jeg med bikini og kan slikke sol til hun kommer hjem, men det er så trangt og mye innsyn til hagen hennes, så jeg vet ikke om jeg vil det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagen gikk ikke helt etter planen med meg. Dro tidlig fra jobb for å dra på stranda og grille. Men på vei hjem var det bare så vidt jeg kom meg opp tunellen med bilen! Full gass, farten bare synker og bilen rister. Kommer meg ut av tunellen og får stoppet i en busslomme. Ene fremhjulet ryker, lukter svidd og felgen/bremseskiva er glovarm. Har opplevd det før, men da har det gitt seg etter en liten stund. Siden det ikke gjorde det nå så turte jeg ikke kjøre videre. Ringer typen og han og broren hans kommer etter det som kjennes som en evighet (jeg måtte tisse). Typen vil prøve å kjøre, så vi kjører et lite stykke. Han tror endelig på meg, så vi stopper på en parkeringsplass. Og da var det bare å ringe Falken som hentet bilen og kjørte den på verksted. Fikk vite i går at det var bremsekaliperen som var gåen og de skal ha 5000 kr for å fikse det.. Adjø skattepenger :trist: Når vi endelig kom oss på stranda var det selvsagt begynt å bli overskyet og kjølig.. Fikk grillet noen pølser og jeg vasset litt.

I går jobbejobbet jeg ute hele dagen og det var bare så deilig. :cool: Vel hjemme igjen plukket jeg masse jordbær fra hagen! :hjerte:

Og nå er det bare timer igjen til ferien kan begynne! Etter jobben skal jeg og en venninne på en liten fjelltur. Så det blir kos. :)

I morgen og søndag er det kitekurs, men det er meldt veldig lite vind, så jeg er spent på om vi får kjørt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å si "Det hørtes ut som bremsekaliperen" før jeg leste lenger og så du hadde fått svaret på hva det var. :ler: Kjedelig å bruke skattepengene på sånt da.

JORDBÆR. JORDBÆR I HAGEN!!! Seriøst, kan vi bytte hage? Jeg har noen bringebær et eller annet sted. :P

Fjelltur! Heldiggriser.

Lykke til med kitekurs, får håpe dere får kjørt litt da!

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...