dreia Skrevet 15. februar 2012 #321 Del Skrevet 15. februar 2012 Håpar det gjekk bra hos legen. Det er vel stort sett berre blodtrykk, urin, prat og kanskje blodprøvar. (Legen min tar ikkje blodprøvar før ein er passert 12 veker, så då er jo første kontrollen endå mindre nyttig, om ein ikkje ventar lengst mulig. :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #322 Del Skrevet 16. februar 2012 Håpar det gjekk bra hos legen. Det er vel stort sett berre blodtrykk, urin, prat og kanskje blodprøvar. (Legen min tar ikkje blodprøvar før ein er passert 12 veker, så då er jo første kontrollen endå mindre nyttig, om ein ikkje ventar lengst mulig. :gjeiper: ) Det gikk bra hos legen ja, og han var ung og kjekk i tillegg Det var akkurat som du skriver, dreia; prat, blodprøver, blodtrykk og urin + at jeg fikk rekvisisjon til fysio siden jeg fremdeles sliter med bekkenet etter forrige gang. Legen ville ikke ha meg tilbake før om 12 uker, men det er greit siden jeg har time hos jordmor om en måned og skal be om tett oppfølging av henne. Så jeg sa ikke noe til legen om at jeg ikke ville gå til han mer enn denne ene gangen likevel, som jeg egentlig hadde tenkt å gjøre... Jeg kan heller avlyse timen hos han etter at jeg har vært hos jordmor om jeg vil, og se hvordan det går hos henne og om hun er enig i tett oppfølging. Så det er planen nå Nå er det UL neste onsdag som er neste steg. Håper tida går fort mot den I kveld skal kjære og jeg ut og spise sammen med to vennepar, og deretter på konsert. Gleder meg masse til en kveld ute sammen med kjære. Det er lenge siden sist nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 16. februar 2012 #323 Del Skrevet 16. februar 2012 Ha en fin voksenkveld!! Det trengs med jevne mellomrom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. februar 2012 #324 Del Skrevet 17. februar 2012 Håper dere hadde en koselig kveld i går Viktig å finne på kjæresteting innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #325 Del Skrevet 19. februar 2012 Ha en fin voksenkveld!! Det trengs med jevne mellomrom.. Ja det gjør det virkelig Håper dere hadde en koselig kveld i går Viktig å finne på kjæresteting innimellom Det var veldig koselig ja Torsdagskvelden var som sagt veldig koselig. Jeg blei jo selvfølgelig gjennomskua da jeg drakk cola til maten og kjørte, for de venninnene mine kjenner meg godt nok til å vite at jeg drikker gjerne vin i sånne anledninger De var veldig glade over å høre nyheten da! Helga har også vært bra. Var på besøk i går, og i dag har jeg baka boller og vi har hatt besøk. Ellers har det stort sett vært ganske avslappende. Natt til i går var litt slitsom da, for jeg våkna i 4-tida på natta og fikk ikke sove igjen. Og kl 5 våkna lillegutt og skulle absolutt ikke sove igjen, så da var det virkelig tidlig morgen. Og han som sov i senga vår natta før pga grining. Men han har fått enda 1-2 tenner nå de siste dagene, den ene fant jeg plutselig uten at jeg helt vet når den kom, og den andre såg/kjente jeg fredag morgen, så han er helt klart plaga av tenner for tida. Jeg fikk heldigvis sovet litt på dagen i går da, og det var min tur til å sove lenge i dag Får komme meg i seng igjen jeg. Føler ikke jeg gjør annet enn å legge meg tidlig for tida 12 uker i dag forresten, og 3 dager til UL og mor kommer på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. februar 2012 #326 Del Skrevet 20. februar 2012 12 uker Synes du akkurat fortalte at du var gravid jeg Høres ut som om du har hatt noen koselige dager i det siste, utenom dårlige netter da Stakkars små som må slite sånn med tennene Håper denne natten har vært bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #327 Del Skrevet 21. februar 2012 12 uker Synes du akkurat fortalte at du var gravid jeg Høres ut som om du har hatt noen koselige dager i det siste, utenom dårlige netter da Stakkars små som må slite sånn med tennene Håper denne natten har vært bedre Ja, det er jo ikke såå lenge siden at jeg fant ut at jeg var gravid, litt over 6 uker siden nå, så det gikk et par uker kjappere å komme til 12 uker denne gangen enn forrige gang Natt til søndag var bedre ja, mens det har vært litt hardt igjen de siste to nettene. Men men, det går fint Jeg drømte faktisk i natt at jeg var trøtt, og da er man trøtt?!? Egentlig så drømte jeg at det var sommer da, skikkelig varmt og godt og sol fra klar himmel, naboen var ute og solte seg, og jeg kikka ut og tenkte at "jeg skal bare sove litt først, så skal jeg også ut og sole meg" Så jeg kom meg aldri ut i sola før vekkerklokka ringte dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 21. februar 2012 #328 Del Skrevet 21. februar 2012 Nei, det er ikke alt man rekker! Hehe.. Men å drømme om at man er trøtt, det er et tydeli tegn på at søvn bør prioriteres over underbevisst sol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. februar 2012 #329 Del Skrevet 22. februar 2012 Å! Nå fikk jeg lyst på sommer og sol Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #330 Del Skrevet 23. februar 2012 Nei, det er ikke alt man rekker! Hehe.. Men å drømme om at man er trøtt, det er et tydeli tegn på at søvn bør prioriteres over underbevisst sol! Hehe, ja det er lurt å prioritere søvn foran sol Å! Nå fikk jeg lyst på sommer og sol Ha en fin dag! Jeg også! Her er det heldigvis mildt og mye snø og is smelter for tida. Er meldt hele 9 grader i morgen og strålende sol UL gikk kjempefint i går Det var en sprell levende baby inni der Så utrolig betryggende og herlig å se, og vi blei så letta begge to. Jeg er så glad, så glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. februar 2012 #331 Del Skrevet 23. februar 2012 Herlig med en sprell levende liten baby Deilig vårvær her om dagen også, ikke hatt noe særlig snø i år vi og i dag ser det helt nydelig ut ute Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. februar 2012 #332 Del Skrevet 23. februar 2012 Lykken er en liten en på vei... Så heldige dere er Honning! Ha en nydelig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 24. februar 2012 #333 Del Skrevet 24. februar 2012 Veldig fint å få bekreftet at al står bra til! Her i gården sparkes og sprelles det så mye at det er liten tvil om formen til lillemakrell. Koselig men også slitsomt! Men det sparer mor for en del bekymribg og ekstra turer til jordmor! God helg til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. februar 2012 #334 Del Skrevet 24. februar 2012 UL gikk kjempefint i går Det var en sprell levende baby inni der Så utrolig betryggende og herlig å se, og vi blei så letta begge to. Jeg er så glad, så glad Du kan gjerne senda litt nordover. Her er det :regn: :regn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #335 Del Skrevet 28. februar 2012 Så koselig med masse kommentarer her selv om jeg er dårlig til å oppdatere selv for tida. Når energien kommer tilbake, så kommer jeg også sterkere tilbake Skriver fra mobil nå, så jeg får ikke svart hver enkelt, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #336 Del Skrevet 28. februar 2012 Ups, posta den før jeg skulle Forrige ukes nydelige vårvær med masse snøsmelting og varme i lufta var brått over i går da vi våkna opp til snøvær igjen. Det kom heldigvis ikke noe mengder å snakke om hvertfall. I dag har jeg hjemmedag. Er så fryktelig forkjøla og tett og tung, at jeg fant ut at jeg skulle holde meg hjemme og slappe av og bli frisk i stedet. Muligens jobber jeg litt hjemmefra også. Men så sitter jeg her og ser på alt jeg burde ha gjort hjemme også, som jeg ikke har overskudd til ellers... Rydding, klesvask, oppvask, osv osv. Skulle ønske jeg enklere kunne overse sånt, men jeg vil helst ha det ryddig rundt meg for å slappe av skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. februar 2012 #337 Del Skrevet 29. februar 2012 Rotet går ingen vei Men vet det er deilig å ha det ryddig rundt seg.. Masse god bedring til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 29. februar 2012 #338 Del Skrevet 29. februar 2012 Skru av lyset, så ser du ikke rotet! Kjenner godt til følelsen, og er redd jeg kommer til å prioritere klesvask over soving når jeg skal ha permisjon. Men av og til må man være streng med seg selv! Ha en fin sykedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #339 Del Skrevet 1. mars 2012 Rotet går ingen vei Men vet det er deilig å ha det ryddig rundt seg.. Masse god bedring til deg Litt seint takk for det Formen er bra igjen nå, bare litt tett Skru av lyset, så ser du ikke rotet! Kjenner godt til følelsen, og er redd jeg kommer til å prioritere klesvask over soving når jeg skal ha permisjon. Men av og til må man være streng med seg selv! Ha en fin sykedag! Ja, lurt å slå av lyset og slippe å se rotet Fra sofaen såg jeg ikke så mye rot, for det verste var andre steder heldigvis. Det er vanskelig å prioritere søvn hele tida i permisjon ja, for det er så godt å utnytte den sovetida til ungen med å gjøre noe fornuftig eller bare slappe av. Lite nytt her for tida igrunn. Formen er mye bedre, og jeg kjenner at jeg er klar for helg i morgen. Jeg er ikke helt ferdig med kvalme og oppkast enda, men jeg er generelt lite kvalm da, det kommer bare noen kvalmebølger iblant som bare må opp. Lite batteri her nå.. God kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. mars 2012 #340 Del Skrevet 2. mars 2012 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå