Gå til innhold

Har time for avliving av pus i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om man har en frisk katt som gjør fra seg inne må man kanskje velge mellom å gi den ei kasse eller kvitte seg med katten? Jeg er så glad i katten min at hun gjerne får ha kasse inne på vinteren, selv om det er mest lettvint for meg at hun går på do ute. :catmilk:

Forøvrig synes jeg det er bedre å avlive enn 11 år gammel katt enn å utsette den for stresset ved å omplassere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg forstår TS veldig godt, hadde en av kattene mine blitt urenslig hadde det desverre vært kroken på døra. Har en pus som på kalde vinterdager kan drite inne, og gjentar hun det i år, da er det slutt. Gidder ikke å ha en katt som driter og tisser overalt. Kjenner ei som hadde en slik katt, endte med at hun måtte rive en hel vegg pga. lukt. Katten hadde tisset oppetter veggen der mange ganger.

Så det er stygt å si det, men urenslige dyr vil ikke jeg ha,heller ikke tissekasser innendøres, ekkelt!!

:popcorn:

Ikke skaff deg flere dyr.ikke barn heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at katter er så skjøre skapninger at de får UVI av å bli jagd ut i ti minutter for å gjøre fra seg...

For jeg mener ikke at jeg jager kattene ut på timevis i iskaldt vær, jeg forlanger bare at de gjør fra seg ute, så må de gjerne ligge på sofaen resten av dagen ;)

Nå snakket jeg generelt, så dette var ikke rettet spesielt mot deg. Det finnes nok av folk som f.eks. hiver katta ut om kvelden og ikke slipper den inn før om morran igjen fordi de er redd for at katta skal tisse inne. Kattekasse vil de ikke ha, og gudforby om de må stå opp fra skjønnhetssøvnen sin og slippe katta ut midt på natta dersom den ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

jeg tenker at det at den ikke vil er ikke god nok grunn. Katter gjør for det meste som de vil, sitter på kjøkkenbenken, bord, vinduskarmer også videre. Jeg har mine regler, de får gå ut å gjøre fra seg, enten de vil eller ikke.

har en hund som HATER kulde, regn og dårlig vær, tissekasse til henne å da? ;)

Det er vel ikke det samme det da.Du kan ikke sammenligne hunder og katter og gidder man ikke ha kattekasse fordi det er ekkelt så bør man heller ikke ha dyr.

Man kan få kattekasser med tak og kattesand som gjør at det ikke lukter så jeg ser ikke problemet.Har katter selv og begge går ut,men i tilfelle de ikke går ute så har vi en kattekasse stående slik at de kan gå der.

Skal man ha dyr så får man lage litt plass til dem også.

Uansett dette ble vel en avsporing fra det tråden handlet om og jeg håper TS finner en løsning som passer for henne.

Endret av stillness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres sikkert sprøtt ut, men jeg vet ikke hvor i himmelens navn vi skal få plass til en kattedo i vårt hjem.

Så derfor vil du avlive katten i stedet?

Er det eneste du orker å prøve beroligende middel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...