ondebanan Skrevet 29. november 2010 #62 Skrevet 29. november 2010 Melkeprodukter! Er overbevist om at det ikke er bra for noen å bruke melkeprodukter, men det er liksom veldig vanskelig å lage mat uten
RedFox81 Skrevet 29. november 2010 #63 Skrevet 29. november 2010 potetgull.. Det jeg gjør er rett og slett å la være å kjøpe de! For at hvis det ligger en potetgullpose hjemme, så blir den spist.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #64 Skrevet 29. november 2010 min store svakhet er brus. Å spessielt rødbrus, champagne og cola Men det blir bare av og til, ellers prøver jeg å holde meg til pepsi max, siden det er light brus... Ellers spiser jeg store mengder med sukkerfrie pastiller
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #65 Skrevet 30. november 2010 jeg drikker litervis med pepsi max! drikker også gjerne 3-4 liter vin (som regel hvit) hver uke... er avhengig av salt snop. og så røyker jeg. sunn person...
Stellia Skrevet 30. november 2010 #66 Skrevet 30. november 2010 (endret) Melkeprodukter! Er overbevist om at det ikke er bra for noen å bruke melkeprodukter Og hvor har du dette fra? Det stemmer absolutt ikke. Min last er uten tvil Pepsi Max og Cola Zero. Ikke klar for å gi det fra meg - på en god stund. Endret 30. november 2010 av Stellia
Vulpes Skrevet 30. november 2010 #68 Skrevet 30. november 2010 Hadde totalt dilla på mandler en periode i fjor, spiste haugevis hver dag. Nå er ikke mandler direkte usunt, men tror ikke enorme mengder er veldig sunt heller. Ellers kommer jeg ikke på noe spesielt.
Tusta Skrevet 30. november 2010 #70 Skrevet 30. november 2010 Pepsi Max og sjokolade. ALDRI en dag uten. Reese`s Whipps, Melkesjokolade med Daim og Melkedrøm med sjokoladesaus og krem går det veeeldig mye i Og Cottage Cheese!
Zzyzx Skrevet 30. november 2010 #71 Skrevet 30. november 2010 Ostepop. Jeg prøver å la være å kjøpe, men klarer det ikke. (Og så røyk da, men det er ikke mat)
Rød Heltinne Skrevet 7. desember 2010 #72 Skrevet 7. desember 2010 - Kaffe (da latte, moccha etc) - Melkeprodukter (tåler ikke melk, så) - Spekeskinke (har en greie med å spise pålegget uten brød)
Gjest lostlove Skrevet 7. desember 2010 #73 Skrevet 7. desember 2010 smågodt og mandariner ! + cola light og sukkerfrie tyggepastiller !
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #74 Skrevet 7. desember 2010 Øl, både med og uten alkohol. Synes brus er for søtt og når jeg har lyst på noe med smak så blir det øl.
Metazoa Skrevet 7. desember 2010 #75 Skrevet 7. desember 2010 Åh, det varierer fra årstid til årstid. Akkurat nå er det kaffe og sjokomelk til frokost. I hver sin kopp altså. Men det må være den ferdiglagede til Tine, som heter Sjokomelk. Den er liksom så tykk og fin i konsistensen, nesten som milkshake. Jeg kunne sikkert styrtet en liter i en omgang! Ellers er jeg en av dem som er håløst avhengig av Cola Zero.. Prøver å kutte ut i perioder, men så er det plutselig på an igjen av forskjellige grunner.
Tusta Skrevet 7. desember 2010 #76 Skrevet 7. desember 2010 Men det må være den ferdiglagede til Tine, som heter Sjokomelk. Den er liksom så tykk og fin i konsistensen, nesten som milkshake. Jeg kunne sikkert styrtet en liter i en omgang! Haha, helt enig! Er ikke så glad i sjokolademelk til vanlig, men den der altså :rødme: nammm
Hu derre_ Skrevet 7. desember 2010 #78 Skrevet 7. desember 2010 Te... Alt for mye te, så det hemmer opptaket av jern.
Euphoria Skrevet 7. desember 2010 #79 Skrevet 7. desember 2010 Epler! Kan heller ikke ha nøtter eller dadler i hus for da klarer jeg ikke å tenke på annet... Og så drikker jeg flere liter grønn te om dagen, men den er usøtet så jeg tror det kan passere
Marshmallow Skrevet 8. desember 2010 #80 Skrevet 8. desember 2010 (endret) Haha, helt enig! Er ikke så glad i sjokolademelk til vanlig, men den der altså :rødme: nammm Jeg elsker også den sjokomelken til Tine! Elsker også smågodt, Pepsi Max og Ben & Jerrry-is, men får heldigvis ikke tak i noe av dette her jeg bor nå. Ferskt, varmt, hvitt brød derimot... mmmm. Det spiser jeg for mye av. Trenger ikke pålegg en gang, så godt er det. Endret 8. desember 2010 av Marshmallow
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå