Gå til innhold

Hva spiser/drikker du for mye av?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk også lyst på tortillachips og salsadip nå! :sikle:

Men jeg spiser for mye av alt som inneholder sjokolade. Jeg elsker sjokolade! :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rislapper av cottage cheese høres kjempegodt ut! Må man tilsette noe, eller kan man

bare forme lappene i stekepannen og steke de i litt olje eller smør...?

Skrevet

Ellers så kan man jo lage "rislapper" da, som stekes i stekepannen. Og man kan bruke det istedenfor ost i salater, gratenger, på lasagne, på pizza osv.

Rislapper av cottage cheese høres kjempegodt ut! Må man tilsette noe, eller kan man

Skrevet

Drikker alt for mye pepsi max... Det minner meg på at jeg må løpe en tur på butikken...

Gjest Loveheartx
Skrevet

Jeg pleier å blande en god slant cottage cheese med et par egg, hvetemel, litt sukker og kardemomme. Jeg tar det litt på øyemål. Men søk litt rundt på nettet, så får du nøyaktige mål. Og det finnes sikkert mange spennende varianter

:kokk:

Skrevet

Coca cola! Drikker aaaltfor mye, hver eneste dag, men får abstinenser hvis jeg ikke får det i meg. Har også vært ekstremt hekta på sjokolade i mange, mange år, men det har mer eller mindre gått over. Godt er det, men jeg friker ikke ut hvis jeg ikke får det i meg lengere. :)

Skrevet

Jeg drikker for mye cola. Klarer meg ikke uten :fnise:

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Spiser ALT FOR MYE sjokolade, drikker for mye pepsi max. Jeg drikker ikke så mye om dagen, men det er omtrent det eneste jeg drikker..

Kunne sikkert spist mindre pizza også...spiser generelt sett for mye av alt det som er usunt :P

Skrevet

Cola ligth, snop og pasta, og generelt alt for mye karbohydrater/stivelse.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg unner meg så mye light-brus jeg vil ha. Selv om det jo ikke er sunt.

Skrevet

Kunstig søtningsmiddel. Jeg drikker en del light-brus, pluss at jeg drikker 3-4 tekopper om dagen med 3 suketter i hver.

Og tar meg nok litt for ofte et glass rødvin. Det blir med ett, men likevel.

Skrevet

Pepsi-max....blir fort et par glass om dagen..

Rødvin...det er så digg nå om vinteren og benke seg foran peisen med ei bok og et glass vin om kvelden (men bare et da...)

Rødbeter...elsker rødbeter, gomler de i meg, samme med grønne oliven.

Dundersalt og tyrkisk pepper

Cotttage Cheese med syltetøy og masse kanel.

Masse farris....tull egentlig, når vannet i kranen og godt og gratis

Mais.

Også har jeg fått dilla på mørk sjokolade med chili!

Gjest HunterLady
Skrevet

Før drakk jeg masse brus (cola) hver dag og proppet meg full i sjokolade og annet crap. Nå har jeg kuttet ut dette hver dag. Blir en sjelden gang. Kanskje 1 gang i uka litt sjokolade.

Men jeg drikker mye Pepsi Max nå.. Ikke så mye, men jeg og samboer kjøper gjerne inn 3 liter til helgene.

Ellers er jeg blitt stor fan av Dots med melk!!

Skrevet

Red bull og sjokolade! :hjerter:

Nesten aldri en dag uten... Nå har jeg verken sjokolade eller red bull. og jeg gidder bare ikke å ut og skrape is i -25 bare for litt sjokkis og rb. Tror det blir ei skje med nugatti i stede :biggrin:

Skrevet

Jeg hadde en periode hvor jeg spiste chilli nøtter hele tiden. Synes det var så godt!!

Skrevet

Melk og iskaffe.

Men kommer nok aldri til og slutte og drikke det :rødme:

Skrevet

Tyggis, brunost, mandler, rosiner og honning. Mest fordi dette er ting det er lett å få i seg. I tillegg får jeg sikkert i meg for store mengder kunstig søtning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...