Gå til innhold

Hva spiser/drikker du for mye av?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Sjokolade. Kan fint spise 200 gr om dagen.

Er i tillegg veldig glad i cola, men siden jeg er gravid nå prøver jeg å begrense meg til en boks om dagen.

Elsker ellers ost og skumma melk, og hvetebakst!

Tortillachips er også dritdigg :)

Edit : skrivefeil.

Endret av Batteri
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oboy og Litago sjokolademelk..... Og nå for tiden; Gløgg.. Ellers på året: Kakao ...

Skrevet (endret)

Dobbel

Endret av Batteri
Skrevet

Rødvin... :sjenert: Jeg drikker ikke så mye, men tar meg ofte et glass på kvelden. Ellers ikke noe spesielt, bortsett fra at det hender jeg går på en smell når det gjelder Panda Lakris. Kan fint trøkke i meg en hel pose på en kveld, sammen med et glass rødvin!

Skrevet (endret)

Det er farlig godt! Uansett om jeg er alene eller i et selskap så kan du vedde på at både tortillachipsen og salsaen er borte før du har fått satt deg ned i sofaen! :skratte:

Spiste i går - så idag MÅ jeg være flink og ikke stikke ut til bunnpris og kjøpe haha :fnise:

Den First price(naturell) er best synes jeg(chipsen),liker ikke den med ost.Men first price salsaen er ikke noe god :tristbla: Kims salsa dip derimot nammmm :popcorn: :popcorn:

Jeg spiste det også igår,men en mindre porsjon enn vanlig :skratte: Jeg bare må ha det ikveld også.

Endret av muffin26
Gjest Loveheartx
Skrevet

heheheh hva spiser du det med?Bare cottage alene?

Jeg spiser det med masse kanel på. Og noen ganger med eple/bananbiter oppi i tillegg. Det er dessuten godt med syltetøy oppi :spise::pls:

Ellers så kan man jo lage "rislapper" da, som stekes i stekepannen. Og man kan bruke det istedenfor ost i salater, gratenger, på lasagne, på pizza osv.

Skrevet

Appelsinjuice. Før var det cola light, men klarte å slutte. Og gikk over til appelsinjuice i stedet... Noe som i realiteten er verre (både kalorimessig og tannhelsemessig) enn cola light - bare ikke i mitt hode. :sjenert:

Etter at jeg ble gravid begynte jeg også å spise usannsynlig store mengder snop. Jeg som kanskje spiste en drops i uken før, liksom. :roll:

Skrevet (endret)

Appelsinjuice. Før var det cola light, men klarte å slutte. Og gikk over til appelsinjuice i stedet... Noe som i realiteten er verre (både kalorimessig og tannhelsemessig) enn cola light - bare ikke i mitt hode. :sjenert:

Etter at jeg ble gravid begynte jeg også å spise usannsynlig store mengder snop. Jeg som kanskje spiste en drops i uken før, liksom. :roll:

Heheheh en goderibebis i magen er det hvertfall :gjeiper: :popcorn:

Endret av muffin26
Gjest idakaroline
Skrevet

Hver gang jeg var ute en tur, måtte jeg ha McDonald's mat! Dette var kanskje sånn tre-fire ganger i uka. Jeg ble jo aldri lei, helt til jeg plutselig ble kjempe dårlig av den maten. Aldri mer McDonald's på meg! Merkelig nok la jeg ikke på meg stort i da jeg holdt på sånn. Det er nå en stund siden, heldigvis.

Ellers kan jeg spise ekstremt mye yoghurt, druer og drikke pepsi max til den store gullmedalje!

Skrevet (endret)

Akkurat nå for tiden er det digg med kakemenn og julebrus "nam" :)

Endret av Quasis
Gjest BabyBlue
Skrevet

Cola zero. Ingen jeg kjenner drikker så mye zero som jeg gjør :sjenert:

Spiser for mye av de yoghurt-banan chipsene fra sørlands chips merket til 23 kroner. Går jeg ned i butikken i pausen på skolen tar jeg meg en sånn en.

Skrevet

Matador mix! I loooooove it:) hihi! to poser i uka!

Og superchips og holidaydip!.En gang i uka! Nammenam! Går ned på høykant! :sjenert:

Og smør :tristbla: Det prøver jeg å slutte med.

Må ha et glass appelsinjuice om dagen!

Og grønn te! Tisser kanskje ti ganger om dagen pga av det :gjeiper:

Skrevet

ALT for mye cola. Huff får helt vondt av tennene mine. Men er helt avhengigg. :tristbla:

Gjest Idamarte
Skrevet

Sjokolade! Men har vært litt flink da, spiser mye mindre enn jeg egentlig har lyst på... :)

Skrevet

Plutselig lå det en pose tortillachips i skapet mitt. Deres skyld! :snurt:

;)

Skrevet

Plutselig lå det en pose tortillachips i skapet mitt. Deres skyld! :snurt:

;)

Hahahah har du husket DIP :popcorn::skratte:

Skrevet

Nei, foretrekker uten. Men har en øl. :lol:

(eh, den skal drikkes ved siden av, altså, ikke brukes som dip)

Skrevet (endret)

Nei, foretrekker uten. Men har en øl. :lol:

(eh, den skal drikkes ved siden av, altså, ikke brukes som dip)

hahhah okej nice:)Kos deg ikveld da vennen går en bra film på tv3 ikveld.Jeg sparer meg til da.

Endret av muffin26
Skrevet

Hva er egentlig galt med smørr?

Gjest Galithralia
Skrevet

Den First price(naturell) er best synes jeg(chipsen),liker ikke den med ost.Men first price salsaen er ikke noe god :tristbla: Kims salsa dip derimot nammmm :popcorn: :popcorn:

Jeg spiste det også igår,men en mindre porsjon enn vanlig :skratte: Jeg bare må ha det ikveld også.

Holder meg til tortilla chipsen til santa maria, de er i hvertfall merket glutenfrie - reagerte noe voldsomt forrige gang jeg spiste first price sine, selv om det ikke står oppført hvete eller gluten i innholdsfortegnelsen :dry:

Nei klarer å holde meg til imorgen, må lese hele helgen, så dan kan chips og dip være min belønning :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...