muffin26 Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Som du gjerne vil kutte ut,men klarer ikke og er hellt avhengig? Jeg Tortilla chips med salsa dip :popcorn: Jeg er helt avhengig spiser det nesten hver dag.Nå er jeg tom for salsa dip og vurderer fakktisk å dra til butikken bare for å kjøpe den for å kose meg ikveld.Help me Hva er du svak for som du bør kutte ut? 1
Angelfalls Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Hmmm, jeg tror jeg drikker for mye pepsi max. Prøver å holde meg til 0,5 l dagen. Det er jo sikkert folk som drikker mer enn det da. Og så spiser jeg for mye kanel. Hørt at det ikke er så bra for leveren, så burde kutte ned, men eple og kanel oppå 1
Pinkyh Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Akkurat nå: PEPPERKAKER! Blir helt gal. Klarer å rive i meg en hel boks på halvannen dag. Håper jeg blir lei snart... :dåne: 1
Gjest Sommertid Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Saft. Sukkerfri vell og merke, men alikavell ikke bra for tennene.
Gjest Linda sofie Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Må innrømme at det blir litt for mye saft her å. Ikke så bra for tennene.
Gjest Raindrops Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Akkurat nå: PEPPERKAKER! Blir helt gal. Klarer å rive i meg en hel boks på halvannen dag. Håper jeg blir lei snart... :dåne: Samme her, kunne lett spist en boks om dagen Ellers så er det som flere her sier, drikker for mye saft.
Gjest Loveheartx Skrevet 26. november 2010 #10 Skrevet 26. november 2010 (endret) Cottage cheese! Jeg spiser vanligvis 2 bokser hver dag (altså 600 gram!) Herregud. Sånn har jeg holdt på i et års tid (helt siden jeg smakte det første gangen). GUUUD, det er jo så godt. Blir aldri lei det. JA, det er sunt, men kanskje ikke i så store mengder. Cottage cheesen er ikke så snill med lommeboka mi heller forresten Endret 26. november 2010 av Loveheartx
Pingting Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 Sliter med å kutte smør på brødskiva. Og er alt for glad i salt på maten.
muffin26 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 26. november 2010 Cottage cheese! Jeg spiser vanligvis 2 bokser hver dag (altså 600 gram!) Herregud. Sånn har jeg holdt på i et års tid (helt siden jeg smakte det første gangen). GUUUD, det er jo så godt. Blir aldri lei det. JA, det er sunt, men kanskje ikke i så store mengder. Cottage cheesen er ikke så snill med lommeboka mi heller forresten heheheh hva spiser du det med?Bare cottage alene?
Gjest Galithralia Skrevet 26. november 2010 #13 Skrevet 26. november 2010 Uff salsa og tortilla chips her og! Nå i desember er jeg alltid avhengig av burn...lange dager på lesesalen Ellers drikker jeg te med sukker i hver eneste dag hele året, blir aldri lei
muffin26 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #14 Skrevet 26. november 2010 Uff salsa og tortilla chips her og! Nå i desember er jeg alltid avhengig av burn...lange dager på lesesalen Ellers drikker jeg te med sukker i hver eneste dag hele året, blir aldri lei Det er såååååååå godt.Jeg måtte dra til butikken for å kjøpe salsa dip.Sitter å gleder meg til ikveld hahahaha.
Sunniva81 Skrevet 26. november 2010 #15 Skrevet 26. november 2010 Akkurat nå er det ingenting.Bortsett fra kaffe.Ellers kan det hende i perioder,at jeg er avhengi av både popcorn, gomle hele agurker, lakris og fandens oldemor.Men akkurat nå er jeg fornøyd med kaffekoppen om mårran,øl gjæren og b-vitaminene mine
Gjest scorpius Skrevet 26. november 2010 #16 Skrevet 26. november 2010 Jeg drikker ALT FOR MYE pepsi max. Også drikker jeg ganske mye svart kaffe. Blir jo helt skjelven og dårlig i magen av all denne kaffen jeg hiver innpå. MEN det er så godt
Gjest Galithralia Skrevet 26. november 2010 #17 Skrevet 26. november 2010 Det er såååååååå godt.Jeg måtte dra til butikken for å kjøpe salsa dip.Sitter å gleder meg til ikveld hahahaha. Det er farlig godt! Uansett om jeg er alene eller i et selskap så kan du vedde på at både tortillachipsen og salsaen er borte før du har fått satt deg ned i sofaen! Spiste i går - så idag MÅ jeg være flink og ikke stikke ut til bunnpris og kjøpe haha
Pingting Skrevet 26. november 2010 #19 Skrevet 26. november 2010 Gi dere, nå fikk jeg skikkelig lyst på tortillachips!
Riskrem Skrevet 26. november 2010 #20 Skrevet 26. november 2010 Melkeprodukter. Ost, smøreost, cottage cheese, yoghurt, melk... Det er liksom så godt og så enkelt å fikse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå